תעודת ניהול מכירות ויחסי לקוחות
ShippingCollege
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
UK Online, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
4 - 14 ימים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
USD 120 / per course
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
קורס ניהול מכירות ויחסי לקוחות הוא קורס הכשרה לנציגי מכירות ושירות שיעזור להם להכין את יעדי המכירה שלהם, להבין את פרופיל הלקוחות ופילוח השוק ולשפר את הצלחתם בסגירת מכירה. הקורס מתמקד במיומנויות הדרושות להשגת יעדים אלה בנוסף להתמקדות ביחסי שירות לקוחות לצורך הזדמנויות לצמיחה אורגנית.
קורס זה מפתח את גישת "מכירות ויחסי לקוחות" בשירות ותומך בעובדים האחראים על טיפוח וצמיחת בסיס השוק שלהם. קורס זה מסייע למועמדים באופיים האישיים ובהתנהגותם על ידי הגדרת המותג האישי שלהם.
מי צריך להשתתף
קורס זה מיועד לאדם ש:
- שאף להיות בתפקיד מכירות או שירות,
- נמצא כרגע בתפקיד שירותי לקוחות ורוצה להתקדם במכירות או
- מי שהצטרף לאחרונה לחברה בתפקיד מכירות או שירות.
מטרת הקורס
מטרת הקורס היא:
- לפתח את המשתתפים הבנה ומודעות לחשיבות המכירות והשירות בענף;
- הצטיידו במשתתפים בכישורים הדרושים בכדי להפוך ליעילים יותר כאשר הם מתמודדים עם לקוחות באמצעות שיפור טכניקות המכירה והתכנון האישיות שלהם,
- כדי לספק למשתתפים מגוון מיומנויות על מנת לענות על צרכי שירות לקוחות ומכירות,
- לספק שירות לקוחות מעולה תוך הגדלת נתח השוק ו-
- להגדיר את תפקידם האישי כאנשי מכירות או שירות.
תוצאות למידה
לאחר סיום קורס זה המשתתפים יוכלו:
- הסבירו מכירות ושיווק
- כדי לתכנן את משימות המכירה שלהם, הבינו את תהליך המכירה ותכננו שיחת מכירה
- הבנת פרופיל לקוחות ופילוח שוק
- הטמיע טלמרקטינג יעיל וכישורי תקשורת משופרים
- זהה את מלכודת המכירות וכיצד ניתן להימנע מהן
- ניהול אפקטיבי של קשרי לקוחות על מנת לזכות במכירות רבות יותר
- הבן את החשיבות של שירות לקוחות בתפקיד מכירות ושירות
- הגדירו את תוכנית ההצלחה האישית שלהם ואת המותג האישי שלהם
זהו קורס תעודה עצמאי.
ShippingCollege","author_url":"","source":""}" />
מתווה קורס
- מבוא למכירות ושיווק
- מכירת טכניקות אישיות
- מכירות ושירות
- משימות מכירה
- תהליך המכירה
- פרופיל לקוחות
- פילוח שוק
- חיפושים על לקוחות חדשים
- שיחת המכירה
- תקשורת מכירות
- טלמרקטינג
- סוגר כל מכירה
- מלכודות מכירה
- ניהול קשרי לקוחות
- הלקוח הוא קינג
- לקוח תרבות ממוקדת
- טיפים לשירות לקוחות לזכות במכירות נוספות
- תוכנית ההצלחה האישית שלך
- בנה גישה להצלחה במכירות
- המותג האישי שלך
ShippingCollege","author_url":"","source":""}" />
דרישות הקורס
- השפה האנגלית, כל הקורסים כתובים באנגלית כמו זו השפה העיקרית של העסק העולמי.
- מחשב, חיבור לאינטרנט ומדפסת (אם ברצונך להדפיס את הקורס).
- כתובת דואר אלקטרוני חוקית.
- הזמן להפריש ללמוד בהתאם לדרישות הקורס.
משך הקורס
שבועיים במשרה חלקית או ארבעה ימים במשרה מלאה
לימודי במשרה חלקית - שם אתה לומד במשרה חלקית בערבים ובסופי שבוע באמצעות תוכנית ההדרכה המקוונת שלנו.
לימודים במשרה מלאה - כאשר אתה לוקח חופש מהעבודה כדי ללמוד במשרה מלאה באמצעות תוכנית ההכשרה המקוונת שלנו.
זמן לימוד מומלץ להפריש - ללימודים במשרה חלקית היינו ממליצים שתצטרך להקדיש 3 עד 4 שעות בשבוע וללימודים במשרה מלאה 12 עד 16 שעות בשבוע. הזמן ישתנה בהתאם לידע המקורי של הסטודנטים בחומר הקורס. הזמן הדרוש להשלמת הקורס ישתנה בהתאם לידע המקורי של הסטודנטים בחומר הקורס.
מבנה הקורס
הערות הקורס - ישנן שתי בחינות למודול קורס זה.
תכנית לימוד והערכה - בכל שבוע יישלח אליך מייל שיודיע לך על תוכנית הלימוד ותוכנית ההערכה שלך. לאחר מכן תוכל לגשת לקמפוס האלקטרוני שלך להשלמת הלימודים.
הערות לקורס PDF - עותק רך של מודול הקורס המלא שלך בפורמט PDF יהיה זמין בקמפוס האלקטרוני שלך להורדה. לאחר מכן תוכל להדפיס עותק קשיח למטרות לימוד אם תבחר. לכל מודול קורס ישנן שתי בחינות. שימו לב, אנו לא מציעים שיעורי וידיאו עבור הקורסים שלנו.
בחינות מקוונות - כל הבחינות המקוונות שלך הושלמו בקמפוס האלקטרוני שלך.
תמיכה בלומדים
מורה אישי-אתה תהיה מועמד למורה אישי, כל התקשורת עם המורה האלקטרוני שלך תתבצע באמצעות דוא"ל.
עבודות בחינה קודמות - יש לך עבודת בחינה קודמת בחינם עם תשובות מודל בסוף הערות הקורס PDF שלך (למעט קורסי המינוח או הקרן). זה יעזור לך להתכונן למבחנים.
טיפים ללימוד לבחינות-אתה יכול לקרוא על עצות הלימוד שלנו בקמפוס האלקטרוני שלך.
חידון משלוחים של סוחרים מהנים - אתה יכול לנסות את החידון המהנה שלנו כדי לחוות כיצד ייראו והרגישו הבחינות שלך.
הצעות הקמפוס האלקטרוני שלנו
קורס E -Campus - כאן תוכלו לגשת להערות הקורס ולסיים את כל הבחינות שלכם באינטרנט.
הערכת קורס
ישנן שתי בחינות מקוונות לקורס תעודה זה, חלק 1 וחלק 2, הציון הממוצע של שתי בחינות אלו הוא הציון הסופי שלך.
ציון המעבר הנדרש הוא 65%
במקרה שתכשל בבחינה תוכל לשכתב את הבחינה שלך בסוף הקורס בתשלום של 10 דולר ארה"ב לבחינה.
בסיום הקורס בהצלחה
עם מעבר מוצלח של קורס התעודה תישלח אליך אישור אלקטרוני בדוא"ל.
למרבה הצער, אנו לא מציעים תעודות מודפסות.
מטרת הקורס
עם סיום המוצלח של קורס זה תוכלו:
- הבטח משרה בענף המכירות או השירותים
- להיות זכאי לקידום בתוך החברה שלך
- היו בטוחים שאתם מאומנים ומקצועיים לתעשיית המכירה והשירות
ShippingCollege","author_url":"","source":""}" />