תואר שני בשיווק נוירומטרי
UNIR
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Logroño, ספרד
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
המאסטר הרשמי היחיד בתחום הנוירומרקטינג 100% ברשת
המאסטר הרשמי בתחום UNIR של UNIR מכין אותך לחדש באסטרטגיות השיווק והפרסום של המותגים, החל מחקר התהליכים הרגשיים והחושיים המובילים את הצרכן לבצע רכישה.
מטרת המאסטר היא ללמד את התלמיד את הידע, הטכניקות והכלים העיקריים של מדעי המוח, כך שיוכלו ליישם אותם באסטרטגיות השיווק והמכירה שלהם: בעיצוב מוצרים ושירותים חדשים, בשיפור חוויית הלקוח, ב דור של נהגי צרכנים בקבלת החלטות או בהגדרת מחירים אסטרטגית.
למאסטר יש מרחב וירטואלי שלוקח אותך למציאות של כלים נוירו-שיווקיים וכלים טכנולוגיים נוירו-איכותיים כגון מבחן האסוציאציה המרומזת (TAI), מעקב אחר עיניים, קידוד פנים או אלקטרואנצפלוגרפיה (EEG). במאסטר, בנוסף, אנשי מקצוע, חברות ועמותות מובילות בתחום הנוירו-שיווק משתפים פעולה כמו KANTAR, מעבדת החושים, נוירולוגיה או ביטבריין.
מטרות
מדעי המוח והשיווק, דו-כיווני שנדרש יותר ויותר על ידי חברות להבין לעומק את הצרכים, ההעדפות והמוטיבציות של הצרכנים. לאחר השלמת המאסטר המקוון בתחום הנוירומרקטינג תוכל:
- זהה את צרכי הצרכן בעזרת טכניקות שיווק נוירו והעניק להם מענה יעיל.
- החל את התומכים, הכלים והערוצים השונים המשמשים במדעי המוח.
- לפרש תוצאות מחקריות לשימוש בתחום השיווק והפרסום.
- הגדר אסטרטגיות שיווק, פרסום, תקשורת ועסקים מוצלחות יותר.
- יעץ לאנשים, חברות או ארגונים בשימוש בטכניקות הנפוצות בשיווק נוירומי.
- העבירו את מסקנות החקירות בצורה ברורה ותמציתית, הן מיוחדות והן לא מתמחות.
מידע כללי
- משך הקורס: שנת לימודים אחת
- בחינות פנים אל פנים: בסוף כל סמסטר
- נקודות זכות ECTS: 60
- מתודולוגיה: 100% חינוך מקוון
- שיעורים מקוונים חיים
- מורה אישי
מתודולוגיה
בשיעורים מקוונים חי
אנו מציעים לתלמידים את האפשרות להשתתף בשיעורים מקוונים חיים מדי יום. במהלך הפגישות הללו התלמידים יוכלו לתקשר עם המורה ולפתור את השאלות שלהם בזמן אמת, תוך שיתוף בידע ובחוויות. מקצב האימונים מותאם, עד כמה שניתן, לצרכים של כל קבוצת תלמידים. לא להשתתף בשיעור חי אין פירושו להחמיץ אותו. ניתן לראות את כל ההפעלות בעיכוב, כמה פעמים שתרצה. לפיכך, תלמידים שאינם יכולים לעקוב אחר הכיתה בשידור חי אינם נפגעים.
משאבים דידקטיים
הקמפוס הוירטואלי UNIR מספק מגוון רחב של תכנים איתם ניתן להכין כל נושא. חומרים אלה מאורגנים באופן שמאפשר למידה זריזה ויעילה. באופן זה תוכלו לגשת לנושאים המפתחים את תכני התוכנית, לרעיונות מרכזיים של כל נושא (שהוכן על ידי צוות ההוראה של הנושא), לחומר אורקולי משלים, פעילויות, קריאות ומבחן הערכה.
בנוסף, תהיה לך גישה לכיתות אמן בנושאים ספציפיים ותוכל להשתתף בפורומים, צ'אטים ובלוגים שבהם אתה מתקשר עם מורים ועמיתים, מרחיב את הידע שלך ופתרון ספקות אפשריים.
מורה אישי
ב- UNIR , לכל תלמיד יש מורה אישי מהיום הראשון, תמיד זמין בטלפון או בדוא"ל. תפקידו של החונך הוא מהותי במסלולו של כל סטודנט שכן הוא החוליה הגדולה ביותר עם האוניברסיטה ונקודת ההתייחסות שלה במהלך תהליך ההכשרה.
המורים מעניקים תשומת לב אישית על ידי מעקב מתמיד אחר כל תלמיד.
- לפתור ספקות לגבי נהלים אקדמיים, נהלים או ספקות ספציפיים בנושאים.
- עוזר בתכנון הלימודים לניצול טוב יותר של הזמן.
- המלץ באילו משאבים דידקטיים של הפלטפורמה להשתמש בכל מקרה ומקרה.
- הוא מעורב בלימודי התלמידים כדי לעזור להם לעבור כל נושא.
הערכת מערכת
כדי להעריך את רמת השגת היעדים שהושגו במאסטר, יש צורך להעריך את הכישורים שנרכשו במהלך המחקר. ההערכה הסופית של הלמידה מתבצעת תוך התחשבות בציון שהושג בנקודות הבאות.
- הערכה רציפה (פתרון מקרים מעשיים, השתתפות בפורומים, דיונים ואמצעים שיתופיים אחרים ומבחן הערכה).
- בדיקה סופית פנים אל פנים.
- עבודת גמר
תכנית לימודים
תכנית לימודים
סמסטר ראשון
- בסיס מדעי של נוירומרקטינג (6 ETCS)
- מדעי המוח וטכניקות ביומטריה לשיווק (6 ETCS)
- מדעי המוח ושיווק (6 ETCS)
- שיווק חושי וחוויתי (6 ECTS)
- שיווק נוירומי יישומי (6 ETCS)
כהונה שנייה
- הצרכן והתנהגותם (6 ETCS)
- דאונטולוגיה מקצועית בנוירומרקטינג (6 ETCS)
- עבודת גמר לתואר שני (12 ETCS)
נושאים אופציונליים
- מדעי המוח מיושמים לעסקים (6 ETCS)
- נתונים סטטיסטיים מיושמים על נוירומרקטינג (6 ETCS)
- נוירומרקטינג וטכנולוגיות חדשות (6 ETCS)
- התמחות חיצונית אופציונלית (6 ETCS)
גלריה
אפשרויות קריירה
הזדמנויות קריירה
UNIR מציע לסטודנט אפשרויות מקצועיות רבות בתפקידים מוסמכים ואחראיים. רבים הם מקצועות מתפתחים הדורשים פרופיל מומחה בנוירומרקטינג שעדיין יש מעט אנשי מקצוע מהם בשוק, מה שמהווה הזדמנות מצוינת לסטודנטים שלנו. אנו מדגישים, בין היתר:
- מחלקות שיווק של החברות.
- מחלקות תקשורת של החברות.
- מחלקות בינה עסקית של חברות (מחקר שוק, מחקרי שוק, תובנות לקוחות)
- חברות בינה עסקית (מחקר שוק, מחקר שוק, תובנות לקוחות)
- משרדי פרסום
- יועצי שיווק
- מעבדות נוירומרקטינג ונותני שירותים
- הכשרת דורות חדשים (אוניברסיטאות ובית ספר לעסקים).