תואר שני בניהול פרויקטים
Escuela de Negocios Alto Nivel - Universidad Panamericana de Guatemala
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Guatemala City, גואטמלה
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Jul 2024
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
המאסטר בניהול פרויקטים מבקש לפתח מיומנויות ניהוליות בתכנון פרויקטים, ניהול, אסטרטגיה וחדשנות. נכון לעכשיו, מוסדות פרטיים וציבוריים קיבלו את החשיבות של ביצוע פרויקטים על מנת לנצל את ההזדמנויות המוצגות בפניהם, להשיג יתרונות תחרותיים בסביבתם, להצליח לפתור בעיות או לספק את הצרכים בפעילותם.
ניהול פרויקטים הוא יישום של ידע, כלים, מיומנויות וטכניקות, להשגת הדרישות, הצרכים והציפיות השונים שיש לבעלי העניין - בעלי העניין - לגבי הפרויקט; זה כרוך באיזון בין דרישות מוסמכות המוצגות בהיקף, באיכות, בתוכנית, בתקציב, במשאבים ובסיכון של הפרויקט, בהתאם להוראות המכון לניהול פרויקטים (PMI®)
על מנת לפתח פרויקטים מצליחים, על מנהל הפרויקט לא רק להבחין במאפיינים ותחומי הידע של תחום המחקר של כל פרויקט, אלא גם לשלוט בכלים והטכניקות שיש להשתמש בהם בשלבי כל אחד מהם. לשם כך, התואר השני מציג תוכנית למידה והתמחות במיטב שיטות הניהול ובפיתוח המיומנויות והגישות הנדרשות המאפשרות תכנון וביצוע פרויקטים.
מוֹדָלִיוּת
וירטואלי בזמן אמת.
לוח זמנים
פעם בחודש.
שישי 16:00 / 20:00, שבת 08:00 - 17:00.
תחום מקצועי
תכנית זו מתמקדת בחיזוק מיומנויות וידע אצל המשתתפים בה, כך שיוכלו לבצע ב:
- חוצה תחומים אסטרטגיים בכל חברה ו / או התחייבות
- ייעוץ וייעוץ עסקי.
- הקמת חברות חדשות.
- גיבוש פרויקטים מכל סוג וההנחיות שלהם
- אנשי מקצוע בתחום הבנייה
- מנהלים ומשווקים
- מנהלים / מנהלי פרויקטים
- ראשים / רכזי פרויקטים
- עוזרי פרויקטים
- יועצי פרויקטים
- משקיעים
פרופיל כניסה
- איש מקצוע בוגר וסיים את לימודי התואר הראשון מכל קריירה אוניברסיטאית המוכרת על ידי CEPS בגואטמלה או באוניברסיטה מוכרת במדינת מוצאו אם היה זר.
- בעל תכונות ועמדות כלפי כבוד, הערכה ומחויבות אתית.
- לתפוס מנטליות חיובית כדי להיות מסוגל להתמודד ולפתור בעיות.
- הרצון לשפר את היכולת לקבל החלטות לאחר ניתוח מעמיק.
- בעל ניסיון עסקי ניתן לאימות של לפחות 4 שנים בתפקידי ניהול אמצעיים או בכירים בחברות או ארגונים.
- תואמות את דרישות הרישום שנקבעו באוניברסלד פנמריקנה.
פרופיל בוגר
על התלמיד לתואר שני בניהול פרויקטים להראות בתרחישים ופעילויות למידה שונות כי:
- סיים בדרגת כיתה.
- זה תואם את כל הפעילויות הווירטואליות שלה, בין אם הם סינכרוני או אסינכרוני.
- ליישם את המושגים שנלמדו בכיתה באמצעות הערכות והעבודה המוצעת על ידי המורה.
- מקדיש לפחות 12 שעות בשבוע לקריאה, ניתוח ודיון של מסמכים ועריכת עבודה אישית וקבוצות, הן באופן אישי והן באינטרנט.
- הוא עושה שימוש בטכנולוגיה כאמצעי לפתח את עבודתם ואת פעילות התלמידים.
- הוא מעוניין ללמוד ולהשתתף באופן פעיל בכיתה.
- החל טכניקות מחקר ואסטרטגיות ללמוד.
- הוא דייקן ואחראי במסירת עבודות, מעבדות, חקירות וכו '.
- עדות לעמדות התנהגות הולמות לעבודה הרמונית, מכובדת ופרודוקטיבית.
- יש לו את היחס של אינטראקציה עם עמיתיו והצטרף מאמץ משותף לחקור וללמוד כצוות.
- הוא ממושמע ואחראי בשימוש נכון של הזמן.
לימוד פנסום
- מודול 1 - יסודות הפרויקט
- מודול 2 - ניהול מלאי
- מודול 3 - כישורי מנהיגות וניהול
- מודול 4 - כלים למסלולים וזמנים
- מודול 5 - היקף פרויקטים וניהול בעלי עניין
- מודול 6 - ניהול תכניות ופעילות
- מודול 7 - עלויות בניהול מקרן
- מודול 8 - ניהול משאבי אנוש
- מודול 9 - מערכת איכות בפרויקטים
- מודול 10 - ניהול סיכונים בפרויקטים
- מודול 11 - תהליכי רכישה ורכש
- מודול 12 - אתיקה מקצועית
- מודול 13 - מערכות מידע לניהול פרויקטים
- מודול 14 - ביקורת ובקרת פרויקטים
- מודול 15 - תקשורת בפרויקטים
- מודול 16 - מתודולוגיות זריזות
- מודול 17 - סגירת פרויקט
- מודול 18 - פרויקט בוגר
מערכת היציאה
התלמידים יסיימו את לימודיהם באמצעות פיתוח פרויקט תאר גמר אשר יפותח בסוף סימולטור ה- FitnessGym כפרויקט יזמי. הפעילויות שיבוצעו בפרויקט הן:
- ניהול היקפי הפרויקט
- ניהול זמן פרוייקט
- ניהול עלויות פרויקט
- ניהול איכות פרויקט
- ניהול משאבי אנוש בפרויקט
- ניהול תקשורת פרויקטים
- ניהול סיכוני פרויקט
- ניהול רכש פרויקטים
- ניהול בעלי פרויקטים
תהליכי פריקה מנהלית
סטודנטים שסגרו את הריון ואישרו את פרויקט הגמר שלהם כמתואר לעיל בתואר שני בניהול פרויקטים, צריכים לפתח את הצעדים הבאים בתהליך הסיום המנהלי:
א) להירשם לאוניברסידד פנמריקנה כסטודנט רגיל.
ב) בקש את פירעון המזומנים שלהם וציין כי אין להם חובות עם האוניברסיטה.
ג) בקש פירעון לספרייה.
ד) בקשת פירעון לבקרה אקדמית.
ה) עם הפירעונות המתאימים, בקש חוות דעת בהתאמה ממזכירות הפקולטה.
ו) להציג בפני מזכירת המשנה-בית-המשפט את הגרסה המודפסת של תוצאת עבודתם הסופית, לרבות חוות הדעת לבחינה סופית של הטופס בעמודים הראשיים של המסמך שיישלח לדפוס.
ז) כאשר מודפסים עבודות הסיום, שלושה עותקים מודפסים וגירסה דיגיטלית יועברו לספרייה המרכזית ואחד יישמר בתיק הדיקן.
ח) הדיקן יקבע את התאריך ואת פרוטוקול הסיום.