תואר שני בנוירופסיכולוגיה וחינוך
UNIR
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Logroño, ספרד
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
להתמחות עם UNIR Online הורים נוירופסיכולוגיה וחינוך
המנהל הרשמי של נוירופסיכולוגיה וחינוך מקוון של UNIR הוא המאסטר היחיד שבו תלמד לייעל את הביצועים בבית הספר ולפתח את הכישרון של כל התלמידים בכיתה.
בעזרת המאסטר הזה תגלו את היישום של נוירופסיכולוגיה בתהליך הלמידה ותרומתה לפיתוח מיומנויות בסיסיות, כגון תהליך הקריאה והכתיבה, מיומנויות חזותיות ושמיעתיות, וכן היבטים מרכזיים אחרים כגון לרוחב, יצירתיות בכיתה וכו '.באופן מעשי, זה מאסטר neuroeducation כתובות בעיות כגון:
- האם הבנת הקורא של התלמיד תשתפר אם תנועות העין של התלמיד ישתפרו?
- האם לנוירופסיכולוגיה החינוכית יש מענה לבעיות קשב וריכוז?
- האם אני יכול לפתח יצירתיות בכיתה כדי לשפר את התפתחות המוח? באיזו דרך?
- האם ניתן לזהות כישרון ויכולות גבוהות? אילו תוכניות ניתן ליישם בכיתה כדי לשרת כראוי תלמידים אלה?
- אילו גורמים של לרוחב משפיעים על המתמטיקה?
- האם ההתפתחות של מיומנויות נוירו-פסיכולוגיות בסיסיות עוזרת לשפר את ההפרעות כמו דיסלקציה ודיסקלקוליה?
בימוי ותמיכה על ידי הפקולטה הפניה , מומחים בחינוך, נוירופסיכולוגיה ופסיכולוגיה של הילד, המאסטר מספק לך ידע מוצק, מתקדם ומעשי על התחום של נוירופסיכולוגיה חינוכית ליישם למידה, טיפול, מניעה, פיתוח צרכים ספציפיים של התלמידים.זה מורה רשמי נוירופסיכולוגיה וחינוך מרחוק מכין אותך להתאים את השיעורים שלך בצורה יעילה במטרה לשפר את הביצועים בבית הספר להתגבר על כישלון בית הספר, כמו גם כדי לספק מענה חינוכי מעודכן לדרישות חברתיות. אתה תדע כיצד לעצב התערבויות מכוונות לפיתוח המוח הפוטנציאלי של התלמידים שלך.הורים עם גישה מעשית, כך שתוכל להשתמש מה שלמדת בכיתה שלך מהיום הראשון.
מידע כללי
- קרדיטים: 60 ECTS
- משך הקורס: שנת לימודים אחת
- מתודולוגיה: מרחוק, 100% באינטרנט
- בחינות: נוכחות בסוף כל סמסטר
- שיטות עבודה: נהלי חובה ופנים פנים אל פנים במסלול המקצועי בלבד
- דוקטורט גישה: זה רשמי תואר שני מאפשר שילוב של תוכניות דוקטורט הרשמי
מתודולוגיה
שיטת המחקר של UNIR היא גמישה, מותאמת אישית ויעילה. המתודולוגיה מבוססת על שיעורים מקוונים חי ומורה אישי להציע את האימון הטוב ביותר.
המודל הפדגוגי של UNIR הוא יעיל משום שהוא מבוסס על מתודולוגיה מקוונת לגמרי, כך שכל תלמיד יכול ללמוד בקצב שלהם:
- Live שיעורים מקוונים: יש שיעורים מתוזמנים כל יום בשבוע בבוקר ואחר הצהריים, כך שתוכל להשתתף בכיתה כאשר הוא הטוב ביותר עבורך.
- שיעורים מקוונים נדחים: אם אתה לא יכול להשתתף בכיתה או נשארת עם שאלות, אתה יכול לגשת כל הכיתות שלך נדחים. אתה יכול לראות אותם בכל עת שתרצה פעמים רבות ככל שאתה צריך.
- מורה אישי: ביום הראשון תקבלו מורה אישי. אתה תהיה במגע איתו בטלפון ובדוא"ל. הוא יתמוך בך ביום שלך ויפתור את כל הספקות שעלולים להתעורר.
- קמפוס וירטואלי: כל מה שאתה צריך ללמוד ב UNIR הוא בקמפוס: שיעורים, מורים, חברים לכיתה, הספרייה, משאבי הוראה, לוחות זמנים, צ'אט, פורומים ועוד.
- משאבי הוראה: תהיה לך גישה למשאבי למידה שונים כדי להשלים את ההדרכה שלך: קריאות משלימות, דיאגרמות עם רעיונות מרכזיים, מבחן הערכה עצמית וכו '.
הערכת מערכת
נושאי הקורס לתואר שני ב נוירופסיכולוגיה וחינוך יוערכו באמצעות מבחן סופי של אדם והערכה מתמשכת.
- בחינה סופית של אדם (מייצג 60% מהציון): יש לו אופי בסיסי ורק כאשר הציון שנקבע עבור המעבר עובר את ההסמכה ניתן להשלים עם נהלי הערכה מתמשכים ספציפיים שנקבעו על ידי כל נושא.
- הערכה מתמשכת (המהווה 40% מהציון) כוללת את הקריטריונים הבאים:
- השתתפות התלמיד: ההערכה היא שיש את השימוש בהשתתפות בפגישות וירטואליות פנים אל פנים, בפורומים ובמדריכים.
- עבודות, פרויקטים ומקרים: קריטריון זה מעריך את הפעילויות שהסטודנט שולח באמצעות הכיתה הווירטואלית, כגון עבודות, פרויקטים או מקרים מעשיים.
- מבחן הערכה עצמית: בסוף כל נושא, התלמידים יכולים לבצע סוג זה של מבחן, המאפשר למורה להעריך את האינטרס של התלמיד בנושא.
- שיטות עבודה חיצוניות: הערכה מתמשכת תבוצע תוך מימוש של אותו הדבר הן על ידי מורה שהוקצה על ידי החברה והן על ידי הפרופסור לנושא. הציון הסופי יתקבל על פי הקריטריונים הבאים:
- הערכת המורה החיצוני: 40%
- תרגול דו"ח, חונך ותיקן על ידי פרופסור באוניברסיטה: 60%
- פרויקט גמר מאסטר: נושא ניטור מתמשך של מנהל פרויקט הגמר, אשר יהיה זה שייתן סוף סוף את האישור הסופי. ההערכה הסופית תתאים לועדה המורכבת משלושה פרופסורים מתחום הידע. הוועדה תעריך לא רק את הפרויקט, אלא גם את ההגנה בעל פה על זה. זה יוערך כדלקמן:
- ארגון: השתתפות במבנה ובארגון של פרויקט הגמר: 30% (ההערכה המתקבלת מהערכת הנושא "מבוא לפרויקט המאסטר הסופי").
- תערוכה: להעריך את הבהירות בתערוכה, כמו גם את הכתיבה ואת היכולת סינתזה, ניתוח ותגובה: 30%.
- תוכן: זיכרון העבודה וכל שאר התיעוד הטכני התומך יילקחו כאמות מידה לאימות תוקף התערוכה. קיבולת הסינתזה והקריאה הקלה שלה תוערך. התיקון והבהירות של הביטוי, הן בכתב והן בגרפי, יוערכו גם הם: 40%.
תכנית לימודים
תכנית לימודים
הסמסטר הראשון 30 ECTS
- פונקציונליות ויזואלית ויזואלית לקריאה, שפה, שפות ולמידה
- רמות מישוש, מוטוריות, רוחביות וכתיבה
- תהליכי זיכרון, מיומנויות ותקשוב
- תהליכים נוירו לשוניים, קשיים ותכניות התערבות
- מתודולוגיית חקירה
הסמסטר השני 30 ECTS
- אינטליגנציות מרובות, יצירתיות, כישרון ויכולות גבוהות
- דיסלקסיה, דיסקלקוליה והיפרקטיביות
- תרגול
- פרויקט גמר לתואר שני
גלריה
אפשרויות קריירה
הזדמנויות קריירה
עם מאסטר מקוון זה בנוירופסיכולוגיה וחינוך תוכל לעבוד בתור:
- מורה מומחה לתהליכים נוירופסיכולוגיים.
- יועץ התמחות בשיפור ביצועי בית הספר.
- מומחה בטיפול במגוון התלמידים.
- יועץ פרויקט נוירופסיכולוגיה חינוכית.
- גישה לדוקטורט: תקבל את הידע הדרוש כדי להתחיל לחקור נוירופסיכולוגיה המיושמת על תהליכי למידה בבית הספר.