תואר שני במנהל עסקים, תקשורת ואופנה
LCI Barcelona
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 semesters
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
שפת ההוראה: ספרדית
מטרתו העיקרית של ארגון מאסטר בשיווק, תקשורת ואירועי אופנה היא להכשיר אנשי מקצוע עתידיים אשר יכולים לזהות, להעריך ולבחור הזדמנויות בשוק, ליצור אסטרטגיות אופטימליות בתחום התקשורת ודימוי המותג, בתחום שבו חדשנות היא רציפה מאוד תחרותי. אנשי מקצוע יכולים למקם מוצר בשוק, ולהפוך אותו מוכר, או באמצעות מסעות פרסום, באמצעות העיתונות או עם ארגון של אירוע.
מטרות
• אנשי מקצוע המסוגלים לפתח וליישם אסטרטגיות מסחריות במותגים ומוצרי אופנה.
• לספק את הכלים הדרושים כדי לתכנן ולבצע תוכניות שיווק ספציפיות בחברות בתחום.
• רכבת כדי לנהל, לתאם וליצור אירועי אופנה, כמו גם להגדיר את אסטרטגיית התקשורת המתאימה לכל אירוע.
אל מי היא מכוונת
• בוגרי או בוגרי אוניברסיטה המעוניינים לעבוד בחברה בתחום האופנה, במחלקות השיווק ו / או התקשורת.
• מקצוענים מעולם האופנה וממקומות אחרים המעוניינים להרכיב חלק מחברה בתחום זה, בייחוד בחטיבות השיווק ו / או התקשורת שלה.
תרכובות
• להעביר רעיונות ופרוייקטים ללקוחות, להתווכח באופן סביר, לדעת כיצד להעריך הצעות ודיאלוג בערוץ.
• להבין את ההתנהגות של הגורמים המתערבים בתהליך התקשורת, לשלוט במשאבים הטכנולוגיים של התקשורת ולהעריך את השפעתם על תהליכים ומוצרים של עיצוב אופנה.
• לנתח, להעריך ולאמת את הכדאיות הפרודוקטיבית של הפרויקטים על בסיס קריטריונים של חדשנות פורמלית, ניהול עסקים וביקוש בשוק.
• שליטה בשפות ובמשאבים הרשמיים של הביטוי והתקשורת.
• לארגן, לכוון ו / או לתאם צוותי עבודה ולדעת כיצד להסתגל לקבוצות רב תחומיות.
• לפתור בעיות ולקבל החלטות המגיבות על יעדי העבודה המתבצעת.
• שימוש יעיל ב- ICT וביישומיה בפרויקטים הקשורים לתחום האופנה.
• לאסוף מידע משמעותי, לנתח אותו ולנהל אותו כראוי.
• ניתוח מחקרי שוק והשפעתם על פיתוח פרויקטים חדשים.
• להכיר את המסגרת הכלכלית והארגונית בה מתבצעת הפעילות העסקית.
מחלקות מקצועיות
• מנהל מוצר
• מנהל פרויקטים
• מנהל מותג
• מנהל קמעונאי
• אחראי על שיווק ו / או תקשורת בחברות אופנה
• טכנאי מחקר שוק
• אחראי על שיווק מסחרי
• ראש מדיה אופנה
• יועץ שיווק בתחום
• מנהל חשבון
• פרסום יצירתי
• עיתונאי אופנה
• מפיק אירועים
תכנית הלימודים
→ ראשון
ארגון אירועים אופנה
מודול I (9 ECTS)
ייצור של גשר
תוכן
> פיתוח פרוייקט של תהלוכה
> יחסי ציבור ופרסום
מטרות
> להיות מסוגל לארגן ולפתח מופע אופנה.
> דעו כיצד לעצב את אסטרטגיית התקשורת ויחסי הציבור לתצוגת אופנה.
מודול II (9 ECTS)
אסטרטגיות יצירתיות ומסחריות
תוכן
> ירידים
> אולמות תצוגה
מטרות
> למד לתאם את המצגת של אוספי אופנה באמצעות אולמות תצוגה או ירידים מיוחדים.
> לנתח את סוגי הירידים השונים הקיימים, הן ברמה הארצית והן ברמה הבינלאומית, כדי לקבוע את המתאים ביותר בהתאם למותג או למוצר שישווק.
מודול III (9 ECTS)
תכנון ופיתוח של סוגים אחרים של אירועים
תוכן
> חנוכות ואמנות
> תערוכות
מטרות
> להיות מסוגל לארגן תערוכה, פתיחה או כנס הקשורים מוצרי אופנה.
> לדעת איך לבחור את הספקים המתאימים ביותר עבור כל אירוע.
> למד לנהל משא ומתן תקציבים כי הם קוהרנטיים ומתאימים לאירוע עצמו ואת הצרכים האמיתיים של החברה.
מודול IV (3 ECTS)
פרויקט גמר
תכנון הצגה של אוסף אופנה על המסלול או התערוכה של מאמרים בירידים, אולמות תצוגה, כנסים ופתחים.
→ SECONTER SEMSTER
שיווק אופנה ותקשורת
מודול I (14 ECTS)
טכניקות שיווק
תוכן
> השוק והצרכן של מוצרי האופנה
> מדיניות שיווק ואסטרטגיות בתחום
> תוכנית שיווק אופנה
מטרות
> לזהות ולהעריך את שוק האופנה כדי להקים אסטרטגיה שיווקית על פי מטרות ספציפיות.
> להיות מסוגל לתכנן, ליישם וליישם תוכניות שיווק בתחום זה.
> דע כיצד ליישם את אסטרטגיות שונות ומדיניות שיווק קיימים בהתאם לכל מקרה.
מודול II (13 ECTS)
טכניקות תקשורת
תוכן
> תקשורת
> עיתונות ורשתות חברתיות
> פרסום
מטרות
> לזהות ולנתח את הצרכים התקשורתיים של חברת האופנה.
> דע כיצד להשתמש בכלי תקשורת, הן מסורתיים והן דיגיטליים.
> הגדרת וקביעת יעדים, כמו גם פעולות תקשורת ספציפיות לתעשיית האופנה.
> להיות מסוגל לתאם פעולות תקשורת.
> לשלוט בכלים הבסיסיים של ז'אנרים עיתונאיים שונים על מנת לתקשר בצורה יעילה חדשות של חברות אופנה.
> להפריד בין אמצעי פרסום שונים ולקבוע איזו התאמה מתאימה ביותר להודעה המיועדת להעברה.
> לדעת את מספר רב של אסטרטגיות יצירת הפרסום ולדעת כיצד ליישם אותם לפי המדיום או תמיכה בשימוש.
מודול III (3 ECTS)
פרויקט גמר
פיתוח תוכנית תקשורת ושיווק לחברה בתחום האופנה.
← עסקאות בחברות
(אופציונלי)
לסטודנט תהיה הזדמנות לבצע התמחות באחת מהחברות המהוות חלק מהבנק LCI Barcelona Job. במסגרת ההקשר האמיתי הזה ניתן ליישם את כל הידע והכלים שנרכשו במהלך התוכנית.
שיטות עסקיות
סטודנטים הלומדים לתכנית אב יכולים לעשות התמחות מקצועית באמצעות בנק העבודה שלנו, שנועד להקל על גישתם לעולם העבודה. LCI ברצלונה קשורה למספר רב של חברות ומוסדות בעולם העיצוב, המאפשר לסטודנטים להתאמן בחברות אלו על מנת לבחון את הכישורים והידע שנרכשו במסגרת הקשר מקצועי אמיתי.
פורטפוליו
הודות לכלי זה המוצע על ידי רשת LCI Education, בנק העבודה הוא בינלאומי. זוהי פלטפורמה מקוונת משותפת על ידי כל הסטודנטים של הרשת המאפשרת לתלמידים ובוגרים של LCI ברצלונה לשתף את תיקי העבודה שלהם ולהחיל על הצעות עבודה והתמחויות של חברות הממוקמות בכל המדינות שבהן יש לרשת קמפוס ו שם נדרשים כישרונות צעירים