תואר שני בחינוך מיוחד
UNIR
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Logroño, ספרד
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
ללמוד את המורה הרשמי שלך בחינוך מיוחד באינטרנט עם UNIR
המאסטר הרשמי בחינוך מיוחד באינטרנט יספק לך את ההכשרה, הכישורים והכישורים הדרושים כדי להגיב ביעילות על הדרישות הספציפיות של תלמידים עם צרכים חינוכיים מיוחדים (SEN) .
עם המאסטר בחינוך מיוחד באינטרנט לא רק תדע את כל הסוגים של SEN, אלא תלמד לאבחן, לזהות ולהתערב על הנכויות האפשריות של התלמידים בכל השלבים החינוכיים.
כמורה, תרכוש את הכישורים הדרושים כדי להעריך את התלמיד, להעריך את מצבם בכיתה, לכבד את הקצב שלהם ואת סגנון הלמידה והעיצוב וליישם אותם באופן ספציפי ויעיל . הכשרה זו נועדה לקדם את תשומת הלב למגוון בבתי ספר ציבוריים, פרטיים ופרטיים.
מידע כללי
- קרדיטים: 60 ECTS
- משך הקורס: שנת לימודים אחת
- מתודולוגיה: מרחוק, 100% באינטרנט
- התמחות: נושא אופציונלי
- בחינות: בחינות פנים אל פנים בסוף כל סמסטר
- גישה לתואר דוקטורט: תואר שני זה מאפשר התאגדות לתכניות דוקטורט רשמיות ומשפר את הציון שלך, כל עוד הוא מתאים לאותו תחום ידע, בסולם הבחינות, רשימות הביניים, תחרויות ההעברה וחילופי התעסוקה. בדוק את בסיסי ההצעה הציבורית.
מתודולוגיה
שיטת המחקר של UNIR היא גמישה, מותאמת אישית ויעילה. המתודולוגיה מבוססת על שיעורים מקוונים חי ומורה אישי להציע את האימון הטוב ביותר.
המודל הפדגוגי של UNIR הוא יעיל משום שהוא מבוסס על מתודולוגיה מקוונת לגמרי, כך שכל תלמיד יכול ללמוד בקצב שלהם:
- Live שיעורים מקוונים: יש שיעורים מתוזמנים כל יום בשבוע בבוקר ואחר הצהריים, כך שתוכל להשתתף בכיתה כאשר הוא הטוב ביותר עבורך.
- שיעורים מקוונים נדחים: אם אתה לא יכול להשתתף בכיתה או נשארת עם שאלות, אתה יכול לגשת כל הכיתות שלך נדחים. אתה יכול לראות אותם בכל עת שתרצה פעמים רבות ככל שאתה צריך.
- מורה אישי: ביום הראשון תקבלו מורה אישי. אתה תהיה במגע איתו בטלפון ובדוא"ל. הוא יתמוך בך ביום שלך ויפתור את כל הספקות שעלולים להתעורר.
- קמפוס וירטואלי: כל מה שאתה צריך ללמוד ב UNIR הוא בקמפוס: שיעורים, מורים, חברים לכיתה, הספרייה, משאבי הוראה, לוחות זמנים, צ'אט, פורומים ועוד.
- משאבי הוראה: תהיה לך גישה למשאבי למידה שונים כדי להשלים את ההדרכה שלך: קריאות משלימות, דיאגרמות עם רעיונות מרכזיים, מבחן הערכה עצמית וכו '.
תכנית לימודים
תכנית לימודים
הסמסטר הראשון 30 ECTS
- בסיסים נוירופסיכולוגיים של התפתחות ולמידה
- מוגבלות קוגניטיבית: היבטים אבולוציוניים, חינוכיים, חברתיים ומשפחתיים
- תחושות חושי ומוטוריות: היבטים אבולוציוניים, חינוכיים, חברתיים ומשפחתיים
- מתודולוגיה במחקר בחינוך ובחינוך המיוחד
- הפרעות התפתחותיות מתפשטות והפרעות התנהגותיות: היבטים אבולוציוניים, חינוכיים, חברתיים ומשפחתיים
הסמסטר השני 30 ECTS
- התערבות נוירופסיכולוגית בנכות והפרעות למידה
- עבודת מחקר בחינוך מיוחד
- נושא אופציונלי 1
- נושא אופציונלי 2
נושאים אופציונליים
- תשומת לב ליכולות וכישרון גבוהים
- טכנולוגיות מסייעות ותקשוב בחינוך המיוחד
- התערבות בהפרעות שפה ותקשורת
- התמחות חיצונית
תוצאת התוכנית
פרופיל בוגר
פרופיל בוגר התואר השני האוניברסיטאי בחינוך מיוחד הוא תואר שני צמוד לתחום החינוכי, שהכשרתו רכשה במהלך התואר השני הקנתה את הידע העיוני-מעשי הדרוש לאיתור, מניעה והתערבות באנשים שיש להם מאוד צרכים חינוכיים גבוהים.טבע מגוון (אינטלקטואלי, חושי ומוטורי, הפרעות התפתחותיות והתנהגותיות, הפרעות שפה ותקשורת, יכולות גבוהות וכו').
הכישורים האקדמיים, המקצועיים והמדעיים שרכשו בוגרי התואר השני מציבות אותם כאנשי מקצוע המסוגלים לפעול ביעילות בתחומי העבודה הבאים:
- כמורים או מורים לרמת התינוק, היסודי והתיכוני, משתפים פעולה בהתערבות עם ילדים עם כל סוג של צורך חינוכי מיוחד.
- כאנשי מקצוע בתחום החינוך במרכז חינוך מיוחד ספציפי, מתן תמיכה לאנשים עם סוג מסוים של מוגבלות.
- כאיש מקצוע חינוכי המסוגל לעצב וליישם מחקר איכותי בכיתה, במרכז או בהקשר החברתי, ואשר מטרתו: א. לתרום להכרת סוגי המוגבלות השונים וגיוון תפקודי בתחום החינוכי, ב. עיצוב תוכניות התערבות אפקטיביות לקבוצת היעד ו-ג. להקל על שילובם של תלמידים עם צרכים חינוכיים מיוחדים בכיתה ובחברה.
גלריה
אפשרויות קריירה
הזדמנויות קריירה
לאחר השלמת התואר השני בחינוך מיוחד תוכל לעבוד ב:
בתי ספר לתינוקות, יסודיים ותיכוניים, מכוני חינוך חובה עם ילדים עם SEN בהם נדרשת חיזוק והתערבות פסיכו-חינוכית, ובמרכזי חינוך מיוחד. ההכשרה הדרושה ניתנת גם למורים הנוכחיים בפדגוגיה טיפולית לצורך גיבושם המקצועי והעבודה.
בנוסף לידע המעשי, יש להדגיש את חשיבות הידע המדעי בפרקטיקה החינוכית:
המחויבות החינוכית של המאסטר בחינוך מיוחד עם אנשים עם SEN מרמזת על יישום קווי מחקר להעמקת הידע של אוכלוסייה זו המכוונת לפיתוח מכשירים לזיהוי מוקדם של צרכים לתמיכה חינוכית והתערבות באסטרטגיות בכיתה. המחקר בתחום החינוך המיוחד שונה ממחקר בחינוך בשל השונות והמוזרויות של האוכלוסייה המעורבת וגיוון הסביבות.