תואר שני בחינוך ומשאבים דיגיטליים (למידה מחדש)
UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Madrid, ספרד
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
12 חודשים
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
EUR 5,460 / per course *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
25 Sep 2023
* מחיר התואר השני המלא בתשלום בודד
מבוא
התואר השני בחינוך ומשאבים דיגיטליים (E-learning) נועד להקנות למורים ולמורים לעתיד מיומנויות דיגיטליות לשילוב טכנולוגיות מידע ותקשורת (ICT) בתחום החינוכי מתוך גישה מעשית וחדשנית, לספק להם אסטרטגיות פדגוגיות המסייעות להם להשתמש משאבים אלה, מעצבים פרויקטים של חדשנות חינוכית ומשפרים את העיסוק המקצועי שלהם.
טכנולוגיות מהוות כיום אמצעי חיוני ביצירת מרחבי הוראה ולמידה, שכן הן מציעות סביבות וכלים עם מספר אפשרויות ומאפשרות להתגבר על מכשולים שונים. בהקשר זה, תפקידם והכשרתם של המורים חיוניים לשילוב משאבים אלו בתחומי הידע השונים, תוך שימוש במתודולוגיות המתאימות ביותר והיכולת להשיג את היעדים החינוכיים המתוכננים.
לפיכך, התואר השני בחינוך ובמשאבים דיגיטליים (E-learning) מתמקד בהכשרת מחנכים ומומחים בתחום הטכנולוגיה החינוכית המעוניינים להכניס משאבים אלו לפרקטיקה של הוראה ולשפר את השכלת תלמידיהם. לשם כך מוצעת שורה של מקצועות תיאורטיים ומעשיים המציעים כלים ומתודולוגיות חינוכיות, משאבים דיגיטליים ליצירה ועריכה של תוכן, מרחבים שיתופיים וכן מכשירים ומודלי הערכה בתחום זה.
הכשרה זו מוסמכת על ידי קרן מדרי + ד, בהיותה תואר אוניברסיטאי רשמי המאפשר קבלת, בהתאם לבסיסי כל קריאה, ציון גבוה יותר בסולם ההתנגדות להוראה או בתחרויות מינהל ציבורי.
ממוען
התואר השני בחינוך ומשאבים דיגיטליים (למידה) מכוון באופן ייחודי ל:
- בוגרי אוניברסיטאות, תואר ראשון או תואר שני שמתכוונים להתמסר לחינוך פורמלי או לא פורמלי, וצריכים להיות מאומנים במיומנויות דיגיטליות הקשורות לחינוך.
- מורים מתרגלים המעוניינים לעדכן את הכשרתם במיומנויות דיגיטליות הקשורות לחינוך.
לכן, התואר השני עשוי לעניין במיוחד את הקבוצות הבאות:
- מורים מכל רמות ותחומי החינוך (הכשרה עסקית ומוסדרת) המעוניינים ליישם טכנולוגיה חינוכית בכיתותיהם.
- מורים מכל הרמות והתחומים (הכשרה עסקית ומוסדרת) המעוניינים לעצב, לתאם ולפקח על הכשרה מקוונת.
- אחראי על מרכזי חינוך או חלקי חינוך במוסדות שונים המעוניינים לשלב או לשפר את אפשרויות הטכנולוגיה החינוכית בהיצע האקדמי שלהם.
- רכזי תקשוב של מרכזי חינוך יסודי, תיכוני ומקצועי.
- מחנכים חברתיים וסוכנים חינוכיים לא פורמליים אחרים הדורשים שימוש בטכנולוגיה חינוכית כמשאב מתודולוגי.
- מאמני עובדי הוראה מכל רמות ותחומי החינוך (הכשרה עסקית ומוסדרת).
- אנשי מקצוע ומורים המעוניינים לעצב תהליכים ליישום, ארגון, רכישה ועדכון של טכנולוגיה חינוכית במגזר החינוכי, ההוצאה לאור והעסקי.
רשמיות התואר
לאחר שאושר הליך האימות שנקבע בצו המלכותי 1393/2007, מיום 29 באוקטובר, המסדיר את ארגון ההוראה הרשמית באוניברסיטה, יישום התואר מאושר בצו 1820/2021, מיום 13 ביולי, של קהילת מדריד. (BOCM מ-21 ביולי 2021).
סיכויי קריירה
בשל מערכת היחסים שלה עם עולם העבודה, UDIMA פועלת באופן פעיל לאיתור ההכשרה והכישורים המבוקשים ביותר בשוק העבודה הנוכחי.
תואר שני ספציפי זה נועד להקנות מיומנויות דיגיטליות למורים ולמורים לעתיד לשילוב טכנולוגיות מידע ותקשורת (ICT) בתחום החינוכי מתוך גישה מעשית וחדשנית ומכשיר אותם להזדמנויות המקצועיות הבאות:
- מורה מומחה לטכנולוגיה חינוכית.
- מאמנת סגל אקדמי וסטודנטים בשימוש בטכנולוגיות.
- אחראי על מחלקות תקשוב במרכזי חינוך.
- רכזת תכניות דיגיטליות חינוכיות, הטמעת חדשנות בתהליכי למידה.
- יועץ בפיתוח תוכניות חדשנות חינוכית.
- מעצבת משאבים ותכנים חינוכיים בתיווך ICT.
- מעריך תוכן חינוכי.