תואר שני בחווית לקוח - מקוון
INESDI Business School
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Online
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
12 חודשים
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
EUR 7,200 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
המאסטר של חניכת הלקוחות של אינסדי יצייד אתכם במיומנויות הדרושות להובלת החלטות אסטרטגיות שמטרתן למקסם את מודל קשרי הלקוחות ואת שביעות הרצון, ללמוד כיצד לחזות את צרכיהם ורצונותיהם, באי-הוודאות הגבוהה והנוף התחרותי הנוכחי, לייצר וליישם שינויים בארגונים. , כך שהם יקבלו יתרון תחרותי על ידי הצבת הצרכן במרכז האסטרטגיה שלו.
השלמת תכנית זו מאפשרת להשיג מיומנויות ויכולות חדשות כך שאנשי המקצוע הלומדים אותה יוכלו להוביל בהצלחה פרויקטים בתחום חווית הלקוחות בחברות שלהם בהתאמה וכך יוכלו לענות על צרכי הסביבה העסקית הנוכחית.
סיבות ללמוד באינסדי
- מֵתוֹדוֹלוֹגִיָה
המתודולוגיה שלנו מתאימה באופן מלא לזמנך ולצרכים שלך, ובכך תוכל לשלב את חייך האקדמיים עם החיים האישיים והמקצועיים. בנוסף, תקבל את כל התמיכה הנדרשת במהלך התכנית על מנת שתוכל להתפתח מקצועית ואישית. - סגל
תלמדו מאנשי מקצוע מובילים במגזר ובתחום העסקים שלהם הפעילים. הפקולטה שלנו נמצאת בקשר ממקור ראשון עם השינויים המתרחשים במגזר, כמו גם עם המגמות, הכלים והפונקציונליות החדשים שמתפתחים. - ThinkDigital Challenge
אתה תעבוד על פרויקט גמר לתואר שני שיבסס את הנחותיו על הצרכים האמיתיים של חברות ברמה העליונה. בנוסף, תתחילו לעבוד עליו מההתחלה, כך שתוכלו ליישם את כל הידע שאתם רוכשים לאורך התכנית. - שלב
בפעילויות השונות פנים אל פנים תפגשו חברים לכיתה, מורים וחברות הקשורות לבית הספר. תוכל להשתתף בדינמיקת נטוורקינג, מצגות פרויקטים, כיתות אמן וביקורים בחברות במשך שבוע שלם. בנוסף, תעמוד לרשותכם שיתוף פעולה.
גלריה
קבלה
תכנית לימודים
המאסטר בחווית הלקוח בנוי ב -10 מודולים המאורגנים ב -3 בלוקים של 5 ECTS כל אחד, בתוספת פרויקט אב אחר של 10 ECTS. כל אחד מהמודולים נמשך חודש אחד ומתבצע באופן אסינכרוני, כלומר התלמידים משלימים מודול יחיד בחודש.
- מודול 1. - הגדר ופתח אסטרטגיה של חווית לקוח
- מודול 2. - הקשר ואסטרטגיות תוכן רב ערוצי
- מודול 3. - עיצוב חוויות המנבאות התנהגות צרכנים באמצעות נוירו -מרקטינג
- מודול 4. - למדוד ולייעל את חווית הלקוח
- מודול 5. - ניהול דינאמי של מערכת היחסים עם הלקוח
- מודול 6. - שימוש באסטרטגיה של MarTech להנעת חוויות לקוחות דינאמיות
- מודול 7. - מדידה ומעקב אחר החזר ה- ROI לאורך מחזור חיי הלקוח
- מודול 8. - ניסיון עובדים
- מודול 9. - יישום CX בארגון. OKRs
- מודול 10. - ניסיון ב- ABM. שיווק מבוסס חשבון + CX + B2B
פרויקט מאסטר אחרון
זוהי עבודה אקדמית-מעשית שהתלמידים יבצעו, לרוחב. מטרת עבודה זו היא לטובת יישום מעשי של הידע, המתודולוגיות והכלים הנראים לאורך כל התואר השני.
תוצאת התוכנית
- להבין את החשיבות של הקמה ותעדוף של אסטרטגיות חוויית לקוח עולמיות להשפעה על כל שלב במסע הצרכנים
- תכנן ויישם חוויות דינאמיות בעלות השפעה על כל הערוצים, הרלוונטיות ללקוח, והן מניבות תשואה ניתנת למדידה על הצמיחה העסקית
- קבל תובנות רלוונטיות מניתוח נתוני לקוחות באמצעות אינטליגנציה של לקוחות
- למד על טכנולוגיות השיווק החדשניות ביותר לרכישה, שימור והרחבה של מודלים חדשים של קשרי לקוחות
- למדוד ולייעל יוזמות המשפיעות על CX במהלך מחזור חיי הלקוח
- השג את הכישורים הדרושים כדי ליישר כל ארגון בערך שהיישום של אסטרטגיות CX ייצר ותשיג את המשאבים הדרושים ליישומו.
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), שבסיסה בברצלונה, הוקם בשנת 1971 ומאז הפך לאחת האוניברסיטאות הפוליטכניות המובילות באירופה. זהו מוסד ציבורי למחקר והשכלה גבוהה בתחומי ההנדסה, האדריכלות, המדע והטכנולוגיה.
עם סיום התוכנית, התלמידים ירוויחו:
- כותרת משלכם מבית הספר לעסקים דיגיטליים באינסדי
- תואר משלו המוסמך על ידי UPC, אם דרישות האוניברסיטה מתקיימות בסוף התוכנית
אפשרויות קריירה
עם סיום התוכנית, התלמידים יצוידו בפרופיל קריירה ייחודי שיכין אותם לתפקידים כגון:
- מנהל ניסיון (CXO - מנהל לקוחות ראשי)
- יועץ לחווית משתמש
- מעצב אינטראקציות
- מנהל עיצוב מוצר או שירות