תואר מקצועי בשיווק דיגיטלי
Noroff School of Technology and Digital Media
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Oslo, נורבגיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
1 - 2 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
EUR 7,000 / per semester *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* מחיר משרה חלקית: 1,750 אירו לסמסטר
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
בנה קריירה כמשווק דיגיטלי וצור תוצאות באמצעות פרסום דיגיטלי, מיטוב למנועי חיפוש, פרטיות ואנליטיקה. השכלה זו מתמקדת בשיווק מקוון ואסטרטגי ומדיה חברתית.
תחומי התמחות דיגיטליים הנמצאים תמיד בפיתוח
ההתפתחויות באינטרנט עוברות בקצב מהיר. טכנולוגיה ותקשורת מתמזגים זה בזה יותר ויותר. אינטראקציה זו משתנה בהתאם להתפתחות הטכנולוגית. התוכנית מחייבת לעדכן אותך במגמות וערוצי שוק חדשים. אתרים, ערוצים, כלים ושירותים חדשים מתרחשים ברציפות וכאן יכולים חברות וארגונים להגיע למשתמשים.
יש צורך בידע של שיווק דיגיטלי כדי ליצור או לנצל יתרון תחרותי בעסקים. עסקים רבים מעוניינים שיהיה להם צוות משלהם שיש להם מומחיות זו, בעוד שאחרים שוכרים סוכנויות ייעוץ ייעודיות. חלקם עושים את שניהם.
להיות משווק דיגיטלי
לאחר המחקר יעודכן בשיווק דיגיטלי בערוצים מודרניים וחסכוניים. ברשותך ידע ומיומנויות שיכולים להוסיף מיידית ערך עסקי באמצעות נראות מוגברת באינטרנט, רשתות מודעות, נוכחות במדיה החברתית ואתר האינטרנט של החברה.
תקבל היכרות בסיסית עם מקצוע השיווק יחד עם פלטפורמה איתנה במדידת וניתוח ביצועים. זה יאפשר לך לתפוס הזדמנויות חדשות שצצות. התוכנית מספקת היכרות עם דיאלוג לקוחות ואתה לומד כיצד לשמור על עצמך מעודכן במה שקורה בעולם השיווק גם לאחר התוכנית.
מידע על התוכנית
ההפעלה הבאה:
- 15 באוקטובר 2019
- 7 בינואר, 2020
- 3 במרץ, 2020
- 11 באוגוסט 2020
מֶשֶׁך:
- שנה אחת, במשרה מלאה
- שנתיים, משרה חלקית
שפת התוכנית:
- אנגלית
מִבְנֶה
לתכנית דגש חזק על כישורים מעשיים. ההוראה מבוססת על קלט מקצועי ומאמץ מתמשך בתרגילים. יחד עם זה, תעבדו עם משימה חובה גדולה יותר הקשורה לכל נושא. המחצית הראשונה מורכבת מחמישה נושאים, ואילו הסמסטר השני נמשך בלוקים שבהם אתה מתרכז בנושא אחד בכל פעם.
קורסים
נושאים בשיווק דיגיטלי:
- המשווק הדיגיטלי
- שיווק תוכן
- אופטימיזציה של אתרים
- פרוייקט 1
- שיווק ברשתות חברתיות
- פרופילים דיגיטליים
- ניתוח ביצועים
- פרויקט 2
מה תלמדו?
- מנהלים וכלים המשמשים לתקשורת דיגיטלית.
- דרכים לשיפור כישורי התקשורת שלך.
- טרנדים חדשים וצפויים יחד עם טכניקות חדשות ודרכים לשימוש בכל הערוצים הדיגיטליים.
- כלי מנוע חיפוש לפרשנות ומדידת נתונים.
- טכנולוגיית רשת ותקני איכות יחסית לענף.
- תקנות וסטנדרטים לשיווק מקוון.
- ערוצי מדיה חברתית ופרסומות שונות. יחד עם שיטות חלוקה שונות.
- דרכים ליצור חוויות משתמש טובות באתר.
- דרכים להתאמה אישית של דפי אינטרנט על מנת לנצל פלח שוק מסוים.
- דרכים ליישם ידע ליצירת תוכנית שיווקית עבור לקוחות, מותגים או מוצרים.
- כיצד להשתמש בכלים למדידה וניתוח של מיתוג ושיווק ביצועים.
- כיצד לזהות את נקודות החוזק והחולשה של אתר אינטרנט ביחס לנראות במנועי חיפוש והתנהגות משתמשים במדיה החברתית.
- התנהלות עסקית תקינה יחד עם סוגיות אתיות שקשורות בשיווק.
- דיני פרטיות.
הזדמנויות עבודה
כותרות תפקידים בהן נעשה שימוש לרוב הם רכז שיווק, יועץ מידע, עורך אתרים וכו '. ככל שתקבלו ניסיון בעבודה רב יותר, תוכלו לעבור לתפקידים כמנהל פרויקט או כיועץ שיווק דיגיטלי בכלל, או תחומים מיוחדים יותר בתחום השיווק הדיגיטלי.
בחברות גדולות יותר אתה יכול לעבוד כשכיר בשיווק, מידע או פיתוח אתרים. בחברות קטנות יותר עם מיקוד מקוון חזק בשיווק יכול לעבוד כמנהל שיווק. אתה יכול גם לקחת את התפקיד של יועץ תקשורת, יועץ בסוכנות ייעוץ בשיווק, או מפתח תקשורת ואינטרנט.
התוכנית עשויה להתאים גם למי שרוצה לפתוח עסק משלו. עם כישורים בשיווק וניסיון מוחשי באמצעים שיווקיים חסכוניים, תוכלו לקדם את עצמכם ואת העסק שלכם.
לימודי המשך
ניתן לשלב ולבנות על שיווק דיגיטלי על ידי עיצוב גרפי . זה עשוי להתאים למי שמעוניין להתמחות נוספת במיתוג וזהות. בנוסף, אתה יכול אפילו לעצב ולייצר את כל הפריסה, צילומי קידום מכירות, מודעות פרסום, באנרים וסרטוני מצגת עבור האינטרנט והמדיה החברתית. עיצוב גרפי נותן היכרות מעמיקה עם עיצוב אתרים המאפשרת לתלמידים לבצע קידוד, השקה, תחזוקה ועדכון של אתרים.