תואר בשיווק
London School of Design and Marketing (PT)
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, הממלכה המאוחדת
שפות
פורטוגזית, ספרדית, אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
30 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
GBP 11,385 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* £3,450.00 לרמה (3 רמות). בקשה: £180.00
מבוא
אנחנו מוסד הוראה מקוונת זמין ב 3 שפות (אנגלית, ספרדית ופורטוגזית) מבוסס בלונדון אבל עם קורסים מקוונים נגיש ברחבי העולם.
למה את התואר בשיווק?
בעידן גלובלי ובמתחרים עצומים, החברות צריכות להבדיל את עצמן ולרכוש משאבי אנוש מיוחדים. צורך זה מגביר את הביקוש לאנשי מקצוע מוכשרים בעלי כישורי שיווק מתקדמים, כישורי פתרון בעיות חזקים וחשיבה אסטרטגית ויצירתית.
התואר בשיווק מבית הספר בלונדון לעיצוב ושיווק יהיה צעד משמעותי בקריירה שלך, נותן לך שלושה כלים עיקריים:
ידע: רכש ידע מוצק במונחים של מושגים, כלים, מודלים ונהלים;
מיומנויות: היכולת ליצור, לתכנן, ליישם ולהוביל פרויקטים מוצלחים;
גישה: פיתוח מאפיינים אישיים מרכזיים כגון חשיבה אסטרטגית, מתודולוגיה, אוטונומיה, גמישות וביטחון עצמי.
LSDM שיווק תואר באינטרנט באופן בלעדי זמין באנגלית, ספרדית ופורטוגזית.
בית הספר לעיצוב ושיווק בלונדון
איפה הפסיון הופך למקצוע
הפקולטה
הפקולטה מורכבת ממורים מוסמכים, מנוסים ובעלי מוניטין. בנוסף להכשרה האקדמית ברמת הדוקטורט, הם מציגים קריירה מקצועית מאוחדת, המקשרת את הרכיב האקדמי עם שוק העבודה.
מרכז הדרכה
לתלמידי LSDM יש מעקב שבועי באמצעות מרכז ההדרכה המורכב מצוות של מדריכים המתמחים בשיווק עם הכשרה ברמת מאסטרס וניסיון רב שנים מוכח. מרכז ההוראה זמין גם באנגלית, ספרדית ופורטוגזית.
מִבְנֶה
התואר בשיווק הוא 100% באינטרנט, המיועד ללמידה על פי זמינות התלמידים, ללא לוח זמנים קבוע. כלומר, התלמיד LSDM מגדיר מתי והיכן לגשת לתוכן, כמו גם את הביצועים של עבודות הערכה. רק מסמכים סופיים ומצגות של אחד על אחד ייקבעו בזמנים ספציפיים ויועברו לתלמידי LSDM במועד.
בתוך כ 36 חודשים, סטודנטים LSDM ישלימו תואר ראשון בשיווק מוכר על ידי האוניברסיטה של אמנות יצירתי (UCA), אחת האוניברסיטאות המקצועיות המובילות בבריטניה.
- שיטות הוראה ולימוד שאומצו בקורס:
- לימד אנגלית, ספרדית ופורטוגזית;
- מקסימום של 3 יחידות בו זמנית ופרוייקט גמר אחד;
- תוכן היחידה הוא אסינכרוני ומאורגן על ידי נושאים שבועיים;
- מרכז ההוראה פועל כתמיכה ואינטראקציה לתלמיד;
- משאבים מקוונים (למשל הרצאות, סמינרים ודיונים, הדרכות ופגישות, משוב, הקלות של פורומים וקבוצות דיון מקוונות, תרגילים מעשיים).
גלריה
תכנית לימודים
סקירת הקורס
מבוא
התואר בשיווק מיועד לכל מי שרוצה לרכוש כישורי שיווק וידע חדשים, לקידום פתרונות והצעות ניהול ושיווק. הקורס מציב חשיבה אסטרטגית ויצירתית בחזית ניהול השיווק על ידי הצטיידות של תלמידי LSDM בידע ובהבנה של שיטות השיווק בסביבות עסקיות. המרכיב המעשי הגבוה שלו יאפשר לתלמידי LSDM ליצור מסגרת של אסטרטגיות ניהול תהליכים, תהליכים וטכניקות ניתוח והערכה.
כישורי למידה
התואר בשיווק מכין אנשי מקצוע לתחומי השיווק והניהול השונים, תוך מתן מתקדם, מקיף, מתואם ונתמך על ידי ההתפתחויות האחרונות בתחומים המדעיים והטכנולוגיים. תוכנית הקורס LSDM לשיווק פותחה וחולקה לשלושה שלבים נפרדים:
שלב 1
השלב הראשון, המתאים לשנה הראשונה של הקורס, נועד להעניק לסטודנטים ידע והבנה של המושגים, הכלים והמודלים, כמו גם את יחסי הגומלין המתאימים בתחומי המפתח של ידע שיווקי. בשלב זה, תלמידי LSDM צפויים להיות מסוגלים להגדיר מושגים עסקיים ובעיות הקשורות בניהול שיווק, וכן ליישם כלים ושיטות מחקר. באופן כללי יפותחו הכישורים הבאים:
הבנה מעמיקה של הרעיון השיווקי, היקפו וחשיבותו בעולם של היום;
שילוב והבנה של מודלי הניהול הנוכחיים, המבוססים על טרילוגיה DDA (אבחון, החלטה, פעולה);
מבוסס על אבחנה מוצקה, זיהוי חלונות הזדמנויות;
איזון אבחון ואסטרטגיה שיווקית;
כיול וקבלת החלטות של אסטרטגיות, ניסוח מטרות, פילוח, מיקוד, מיצוב ומיקס שיווק;
תוכניות הפעולה התמקדו בעקרונות הביצוע, שמטרתן לספק אנשים וארגונים, אך תואמות את מטרות הסביבה והחברה.
שלב 2
השלב השני, המתאים לשנה השנייה של הקורס, נועד להעניק לסטודנטים ב- LSDM מיומנויות המסייעות להם בתכנון, הובלה והשלמה של פרויקטים המיושמים בידע שנרכש בעבר. בשלב זה תלמידי LSDM יפתחו כישורי מחקר ויוכלו לבנות דוחות על נתונים, רעיונות, מסקנות ו/או המלצות, להכין מצגות איכותיות, להשתמש בכלים סטטיסטיים לאסוף, לנתח ולפרש נתונים, לנצל הזדמנויות להתפתחות ולנסות. רעיונות והתנהגויות חדשות.
שלב 3
השלב השלישי, המתאים לשנה השלישית של הקורס, נועד לאחד את הידע שנרכש ביחידות לימוד קודמות ולהתקדם בביטחון עצמי, ריאליזם ויזמות. בשלב זה תלמידי LSDM יפתחו את פרויקט הקורס האחרון שלהם באמצעות הכישורים הבאים:
גמישות: יכולת לנהל פרויקטים ונקודות מבט שונות;
ביטחון עצמי: ביטחון ביכולת וביצועים שלך;
ריאליזם: הערכה אובייקטיבית של היכולות שלך;
יזמות: יכולת לפתח ולמכור רעיון, מוצר או עסק;
ראש פתוח: חשיבה בינלאומית, פיתוח התנהגות יזומה.
אפשרויות קריירה
נמענים וסיכויים מקצועיים
התואר בשיווק מיועד לסטודנטים, אנשי מקצוע, מנהלים ויזמים בעלי שאיפה או קריירה מגובשת בתחום השיווק. לתלמידי תואר שיווק תהיה הזדמנות לעבוד בסוכנויות תקשורת, חברות בתחומים שונים של מכירות או פיתוח מוצרים או שירותים, לימודי שוק, שיווק ופרסום דיגיטליים, בתפקידי מנהלי שיווק, קריאייטיב, מנהלי שיווק לקוחות, מנהלי עסקים, בין היתר .