עסקי התואר הראשון וכלכלה
eCampus University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Milan, איטליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Oct 2024
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מטרות ספציפיות חינוכיות
בוגרים בעסקים ובכלכלה צריך:
- יש ידע מספק של כלכלה ושליטה נאותה של כלים מתמטיים-סטטיסטיים ועקרונות ומוסדות במערכת המשפטית;
- יודע איך להתמודד עם הבעיות של מערכות כלכליות ושל החברות הפועלות בהם;
- יש שליטה טובה בשיטת המחקר, השיטה הכלכלית והטכניקות של תחומים השונים של יישום;
- לרכוש כלים אנליטיים ורעיוניים לפרשנות והפתרון של בעיות כלכליות וניהול, תוך התייחסות לחשבונאות, מימון, וניהול של שירותים;
- לרכוש כלים לפיתוח מחקר בתחום הסטטיסטיקה וכלכלה;
- בעלי כישורים מעשיים ומבצעיים, למדידה, זיהוי וטיפול בנתונים רלוונטיים לניתוח הכלכלי בהיבטיו השונים של יישום;
- יש ידע מספק של התרבות הארגונית של מקום העבודה;
- תוכל להשתמש ביעילות, בכתב ובעל-פה, לפחות שתי שפות אחרות באיחוד האירופי מאשר איטלקי, בתחום הספציפי של מומחיות ולהחליף מידע כללי;
- בעלי כישורים נאותים לתקשורת וניהול מידע.
הזדמנויות קריירה לבוגרים
אזורי התעסוקה העיקריים בי בוגרים בכלכלה יכול לעבוד הם כדלקמן:
- מעסיקים עצמיים, כפי שרואי חשבון, יועצים עסקיים ורואי חשבון (לאחר תקופת שלוש השנים של חניכות, שעבר את ההסמכה והרשמה בקופות מקצועיות);
- פעילות, אפילו ניהול, בבנקאות ופיננסים (בנקאות, ביטוח, שוק פיננסי, מוסדות פיננסיים בינלאומיים);
- פעילות בענפי משק ושירותים (הציבורי, כלכלה פרטית וחברתית);
- מרכזי מחקר של בנקים וחברות פיננסיות ובמרכזי מחקר של ארגונים לאומיים ובינלאומיים;
- עיתונות מתמחה במימון;
- הוראה, על פי החוקים המסדירים את הגישה להוראה.
דרישות לגישה (אמנות. 6 DM 509/99)
כדי לגשת לקורס התואר בעסקים וכלכלת ידע בסיסי בתחומי כלכלה, משפט ומתמטיקה נדרש.
זה גם חשוב במיוחד לבעלי הכישורים והעמדות הבאים:
- יכולת להסביר את מחשבותיהם באופן ברור ומדויק;
- יכולת של עיבוד מידע וגישה לשימוש בטכנולוגיות מידע;
- יחס ומוטיבציה ללימודים כלכליים ומשפטיים.
מיומנויות, עמדות ומניעים מוערכות בהערכה של תכנית הלימודים הקודמים או בכל בדיקות מיוחדות.
בדיקות מתאימות של ידע בסיסי עשויות להיות הציגו לכל התלמידים, ובמיוחד, למי שעקב אחרי תכנית לימודים של חינוך תיכוני שאינו עוסק בכל הנושאים רלוונטיים להכנתם. אם ההערכה של ההכנה הראשונית היא לא מוצלחת, התלמיד יכול להתקבל עם חוב חינוכי על מנת להגביל את תחילתה של חובות חינוכיים, מועצת המנהלים של קורס התואר עשוי לספק לכניסתה של פעילות הכנה חינוכית להתבצע לפני כל מבחן הערכה. פעילויות אלו יכולות גם להתבצע בשיתוף פעולה עם מוסדות להשכלה גבוהה משני, על בסיס ההסכמים מתאימים.
בחינה סופית
הבחינה הסופית מורכבת בכתב ודן נייר, שתוכנם הסכים עם המורה-המפקח על בסיס הסוגים הבאים של התייחסות:
- העמקת מתודולוגיות הקשורות לנושא או פעילויות חינוכיות אחרות;
- פירוט של מקרה;
- מצגת של ניסיון אימון;
- כל שיטה אחרת כפי שיפורט ברגולציה של הלימודים.
בהערכה של המבחן הסופי באיכות של העבודה תיחשב, כמו גם את יכולת הסינתזה והאיכות של המצגת בצורת כתב ובעל פה של העבודה.