מהנדס תוכנה
EELU Egyptian E-Learning University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Egypt Online, מצרים
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מגיסטר להנדסת תוכנה
הנדסת תוכנה היא "יישום של גישה שיטתית, ממושמעת וניתנת לכימות לפיתוח, הפעלה ותחזוקה של תוכנה" (IEEE, 1996). המאסטר המשותף בהנדסת תוכנה (MSE) הוא קורס מתקדם לתואר שני המספק לתלמידים הבנה מעמיקה של טכניקות קצה מובילות לניתוח, תכנון ופיתוח של מערכות תוכנה מורכבות. כמו כן, הוא מכין סטודנטים לקריירה באיכות גבוהה בתעשיית התוכנה או מבצע מחקר בתחום הנדסת תוכנה.
דֵיקָן
ד"ר מנאל אחמד איסמעיל שומאן הוא פרופסור להנדסת מחשבים באוניברסיטת חלואן, הפקולטה להנדסה. היא בעלת תואר דוקטור בהנדסת מחשבים ומערכות מהפקולטה להנדסה באוניברסיטת עין שמס, 1996.
כיום, היא מנהלת את תוכנית טכנולוגיית המידע באוניברסיטת מצרים E-Learning (EELU). במשך 5 שנים, כיהן כמנהלת המרכז לטכנולוגיות מידע באוניברסיטת חלואן. היא שימשה כמנהלת פרויקטים ו PI לפרויקט מערכות מידע של אוניברסיטת חלואן. 2006 עד 2009. שימשה כמנהלת פרויקט "שיפור השימוש בטכנולוגיות הוראה ומתקנים באוניברסיטת חלואן", הממומנת על ידי קרן פרויקט שיפור ההשכלה הגבוהה המצרית, במטרה לשפר את יכולותיהם של אנשי סגל אוניברסיטת חלואן להשתמש במחשבים ובמולטימדיה בהוראתם ובהמרתם חומרי לימוד לצורה אלקטרונית (ספטמבר 2004 - ספטמבר 2006). היא מחברת ומחברת של יותר מ -35 מחקרים בכנסים בינלאומיים ובכתבי עת אקדמיים.
משימה
המשימה של תוכנית MSE היא להכין מהנדסי תוכנה ומתכנתים מקצועיים להצלחה ומנהיגות בתפיסה, עיצוב, יישום ותפעול של מוצרי תוכנה המייצגים מערכות בעולם האמיתי ולהרחיב את הידע וההבנה של מושגי הנדסת תוכנה, עקרונות ופיתוח מתודולוגיות באמצעות מחקר ויעיל ויעיל, הוראה וסביבת למידה.
מערכת ציונים
מטרות
המטרות של תוכנית MSE הן: 1. כדי לייצר חינוך איכותי, שיתחרה ביעילות ברמה הגלובלית.
- להטמיע בקרב התלמידים את היכולת להבין, לנתח ולהעריך את הערך של קוד האתיקה של הנדסת תוכנה, ולהדגים את היכולת לתקשר בצורה יעילה רעיונות ותוצאות, הן בעל פה והן בכתב, באופן הגיוני.
- כדי לשפר את יכולתם של התלמידים לעבוד ביעילות ובצורה יעילה בצוותים הכוללים צוותים בינתחומיים, ולהפגין כישורי מנהיגות אפקטיביים.
- הכנת סטודנטים לתכניות דוקטורט בהנדסת תוכנה על ידי הטמעת היכולת להעריך ולהעריך מחקרים תיאורטיים ומעשיים בהנדסת תוכנה.
- כדי לאפשר לתלמידים להמשיך בקריירה יצרנית בהנדסת תוכנה שמפגין יכולות מנהיגות טכנית ו / או מומחיות בניהול פרויקטים.
- כדי לסייע לתלמידים לתקשר ולתפקד ביעילות כחברים או מנהיגים של צוותי הפרויקט.
- כדי להבטיח כי התלמידים להפגין את היכולת ואת הרצון לשמור על מטבע מקצועי בתחום המשתנה במהירות של הנדסת תוכנה.
- כדי ליישם את יסודות מדעי המחשב המתאימים ותהליכי הנדסת תוכנה בפיתוח תוכנה המפגינים יכולות מנהיגות טכנית ו / או מומחיות בניהול פרויקטים.
- כדי ליצור הזדמנויות חדשות עבור מחקר לתואר שני בהנדסת תוכנה.
- לשתף פעולה עם התעשייה לפתח מוצרי ICT, מערכות ושירותים, המספקים מענה לצורכי מפתח.