מגיסטר למדעים באסונות וניהול החירום
Royal Roads University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Victoria, קנדה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
מְעוּרבָּב
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
CAD 34,472 *
מועד אחרון להגשת בקשה
25 Mar 2024
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
25 Jun 2024
* עלויות הלימוד הן עבור כל התוכנית: $ 32,496 (סטודנטים בינלאומיים), $ 25,786 (סטודנטים מקומיים).
מבוא
תואר בינתחומי דינמי זה דו-שנתי מוקדש לחינוך אנשי מקצוע קיימים ושאפתנים לניהול אסון ומצבי חירום. בתכנית זו תלמד כיצד לתמוך בקהילות בסיכון וכיצד להגביר את עמידותן במגוון הסכנות העומדות בפניהם, גם בעתיד.
התוכנית שמה דגש על גישה משולבת והוליסטית לניהול אסונות וחירום הבנויה מתוך הבנה שאסונות הם יותר מסכנות, והם תוצרים של מערכת יחסים הדדית והבנייה ההדדית של התחום הסביבתי, החברתי, הכלכלי והפוליטי.
תיאור התוכנית
תואר שני בניהול אסון וניהול חירום הוא תואר שני בין שנתית המוקדש לחינוך הן שאפתני הקיים אסון וניהול חירום אנשי מקצוע. התוכנית בוחנת את היסודות התיאורטיים של אסון וניהול חירום כמו שדה גדל והולך של בפועל ולימוד. התוכנית מדגישה גישה משולבת והוליסטית לניהול אסון וחרום, מתוך הבנה כי אסונות הם יותר מאשר סיכונים, והם מוצרים של יחסי גומלין ובניית הדדית של התחומים הסביבתיים, החברתיים, הכלכליים והפוליטיים. גישה זו תומכת ברעיון שתהליכים ופרקטיקות של אסון וניהול חירום יכולים וצריכים לתרום להפחתת סיכונים, לחוסן הקהילה ולקהילות בנות קיימא.
שנה אחת לתואר שני דיפלומה ב אסון וניהול חירום מוצע גם.
מודל משלוח
למידה מקוונת
רוב תוכנית זו היא מנוסה באמצעות למידה מקוונת. קורסים מקוונים מאפשרים לך לעמוד בדרישות של עבודה ומשפחה תוך כדי לימוד. באמצעות פלטפורמת הלמידה המבוססת על האינטרנט שלנו, תוכלו לגשת לחומרי הקריאה שלכם, למשימות אישיות וקבוצתיות, ולעסוק עם שאר חבריכם לכיתה ומדריכים; באינטרנט מכל מקום. כל קורס מקוון יהיה באורך של תשעה שבועות, עם הפסקה של שבועיים בין הקורסים.
בֵּית הַנְצִיבוּת
במהלך התוכנית שלך שנתיים, תוכלו להשתתף 2, שבועיים בשבוע בקמפוס מגורים. כאן תוכל לתקשר פנים אל פנים עם המדריכים שלך, קבוצה ו צוות. אתה צריך להגדיר שעות בכיתה, כמו גם שיעורי בית ופגישות מחוץ לשעות הלימודים, מה שהופך את זה זמן אינטנסיבי ומתגמל.
אפשרויות השלמה
במהלך השנה הראשונה ללימודים, כל התלמידים יקבלו את אותה קבוצה של קורסים. במהלך השנה השנייה, התלמידים יכולים לבחור מבין האפשרויות הבאות:
מסלול תזה
סטודנטים הלומדים במסלול תזה יידרשו ללמוד קורס שני במהלך תקופת התמחותם השנייה.
מסלול מבוסס קורס
סטודנטים הלומדים במסלול מבוסס הקורס יוכלו להמשיך את לימודיהם באופן מקוון במהלך השנה השנייה, תוך בחירה מתוך חבילת בחירות שנועדה לפנות לסטודנטים בכל שלוש לימודי התואר השני בלימודי הומניטריה.
מסלול מבוסס קורס עם התמחות
במסגרת המסלול מבוסס הקורס, התלמידים יכולים לבחור בהתמחות 6-אשראי. סטודנטים שבוחרים התמחות יקבלו ניסיון בתחום. למידה חווייתית זו תסייע לתלמידים ליישם את הידע התיאורטי שלהם על ידי הוכחת יכולתם בעולם האמיתי ותיעוד חוויותיהם.
תוצאות למידה
Royal Roads University פועלת עם מודל למידה מבוסס תוצאות. תוצאות הלמידה ברורות, מתארים בשפה פשוטה של ידע ומשימות ביצוע שהסטודנטים מפגינים כדי להשלים בהצלחה תוכנית.
במסגרת תואר שני בניהול אסון חירום, ישנם חמישה תחומים מרכזיים הלמידה התוצאה:
- חשיבה ביקורתית
- תִקשׁוֹרֶת
- מחקר
- יֶדַע
- מיומנויות ועיסוק מקצועיים
שימוש בתוצאות למידה מסייע להבהיר את המיקוד של התוכנית, מסייע לתלמידים לחבר את התוכנית שלהם למקום עבודתם, מספק מוקד הערכה / הערכה, ומסייע למעסיקים להבין את היתרונות של התוכנית.
למי מיועד
תואר זה מיועד לשירותי ניהול אסון קיימים ושואפים לשירותי חירום. סטודנטים רבים מגיעים מתחומי הממשל, ניהול החירום, הבריאות, החינוך, הארגונים הלא ממשלתיים, הצבא, המשטרה, האש ותכנון הקהילה.
מועמדים שאין להם השכלה אקדמית רשמית כדי להעפיל לקבלה, יכולים להיבדק על בסיס השכלתם הפורמלית ולמידתם הבלתי פורמלית, בהתאם לתהליך הקבלה הגמיש . בקשות נבדקות על בסיס כל מקרה לגופו. למידע נוסף, בקר בדף דרישות הקבלה שלנו.
דרישות קבלה
כניסה רגילה
- תואר ראשון (או דומה) לתואר ראשון בתחום רלוונטי וקשור *, עם ממוצע ציונים מינימלי של 'B +' (3.33 / 4.33), ממוסד על-תיכוני מוכר.
* תחומים רלוונטיים וקשורים מוגדרים על ידי כל תוכנית בהתבסס על פרקטיקות משמעת ו / או מקצועיות. המועמדים נדרשים להתייחס לאופן בו הם רואים את השכלתם האקדמית רלוונטית וקשורה לתכנית הלימודים הרצויה להם במסגרת שאלות ההצהרה האישית.
כניסה גמישה
- מועמדים העומדים בדרישת התואר, אך לא בדרישת ה- GPA, יידרשו להיות בעלי ניסיון מקצועי מינימלי של 5 שנים *.
- מועמדים ללא תואר ראשון ידרשו בדרך כלל 10 שנות ניסיון בעבודה, עם מינימום שנתיים של ניסיון מקצועי רלוונטי * בתפקיד מנהיגותי או ניהולי **, או שילוב מקביל של השכלה וניסיון.
- כל מועמדי הקבלה הגמישים יידרשו להשלים את "כתיבה אקדמית וחשיבה ביקורתית" מספר שבועות לפני תחילת התוכנית ולקבל מינימום B + (77%).
* כל תוכנית, המבוססת על פרקטיקות משמעת ו / או מקצועיות, מגדירה מה נחשב לניסיון מקצועי רלוונטי. המועמדים נדרשים להתייחס לאופן / מדוע הם רואים בפיקוח (ובניסיון העבודה הכללי שלהם) רלוונטיים וקשורים לתכנית הלימוד הרצויה להם במסגרת שאלות ההצהרה האישית.
** ניסיון בתפקיד מנהיגותי או ניהולי נחשב על בסיס סקירה הוליסטית של התקדמות הקריירה, המדגימה יכולת ו / או אחריות גוברים. זה יכול לכלול אך לא מוגבל לתפקידי פיקוח, חתימת אחריות, תרומות לשינוי ארגוני ו / או יישום חזון ומשימה ארגוניים. המועמדים נדרשים להתייחס לאופן בו הם רואים בניסיון העבודה שלהם כדי לעמוד בדרישות אלה במסגרת ההצהרה האישית
מיומנות בשפה האנגלית
אם אנגלית אינה השפה העיקרית שלך, אנא עיין בדרישות השפה האנגלית שלנו.
תוצאות
חשיבה ביקורתית
- החל גישה הוליסטית ובין תחומית בתחום הלימוד והפרקטיקה של DEM.
- בחן ואיתור האמונות האישיות שלך.
- להפגין פתיחות לרעיונות ולמעשים.
- הערך ראיות, מקורותיה, משמעויותיה וכוונותיה.
- לזהות, לבחור ולמיין מידע רלוונטי על מנת להיות מסוגל לתאר, להסיק מסקנות, לסנתז ולאמת את המידע הזה.
- לזהות ולהסביר את המימדים האתיים של התנהלות ופרקטיקה מקצועית.
- לשקף באופן ביקורתי את ההשפעות וההשלכות של החלטות ופעולות כתוצאה מכך.
תִקשׁוֹרֶת
- ניסח רעיונות וטיעונים בצורה יעילה בפורמט בעל פה ובכתב.
- להפגין יכולת במיומנויות תקשורת בין-אישיות ובין-תרבותיות.
- לנתח ביקורתית את ההשפעה של טכנולוגיות חדשות, מתפתחות ומשתפות פעולה על תחום העיסוק ב- DEM.
- בחר והשתמש באמצעי תקשורת שונים בהתבסס על הערכת מצב והקשר.
מחקר
- להמחיש את השימוש והמגבלות של ידע ותיאוריה בתחום לתרגול DEM מקצועי.
- לזהות ולהסביר את מושגי הליבה ומבני המחקר.
- לתרום לידע בתחום הלימוד או התרגול תוך שימוש בתכנון ושיטות מחקר שיטתיות ומוכרות.
- הערך ביקורתית את קפדנותם ותקפותם של מידע וחומרים אקדמיים.
- זיהוי פערים בידע המקצועי וחפש מידע בכדי לטפל בליקויים.
יֶדַע
- לנתח את האבולוציה ההיסטורית והעכשווית של האופן שבו חברות הבינו את היחסים בין סכנות לאסונות.
- להבדיל, להעריך וליישם את היסודות התיאורטיים של ניהול אסונות וחירום כתחום לימוד ועשייה מתפתח.
- בחן גורמי מפתח (למשל חברתיים, פוליטיים וכלכליים) המשפיעים על האופן בו נתפסים, מנוסים ומנוהלים אליהם סכנות ואסונות.
- לזהות ולהעריך את החסמים וההזדמנויות להחלת תיאוריה בפועל.
- הסבירו ונתחו את הנורמות, הערכים, העקרונות והמסגרות המדיניות והמשפטיות ההיסטוריות והעכשוויות המנחות את פרקטיקות ניהול האסון וחרום בהקשרים מקומיים ובינלאומיים.
- השווה וניתח את הקשרים והקשרים בין ניהול אסון וחירום, הפחתת סיכוני אסון, פיתוח בר קיימא ופעילויות התאמת שינויי אקלים.
- לזהות ולנתח מגוון של מודלים (למשל קבלת החלטות) ומסגרות לשיפור החוסן, הפחתת הסיכון וניהול אסונות בהקשרים מקומיים, אזוריים ובינלאומיים.
- לזהות ולהסביר את ההשלכות של לחץ על אנשי מקצוע עצמיים, אסונות וניהול חירום, בעלי עניין ואוכלוסיות אחרות.
מיומנויות ופרקטיקות מקצועיות
- זהה בעלי עניין הרלוונטיים לפעילויות DEM ופיתחו תהליכים שיתופיים שמחשבים אינטרסים, צרכים, יכולות ויכולות שונים.
- להקל על תהליכים קבוצתיים תוך התחשבות בהשפעת הסגנונות האישיים והדינמיקה הבין אישית על קבלת החלטות ואינטראקציות קבוצתיות.
- תכנן תכנון מבוסס תוצאה המשלב ערכים משותפים, אוריינטציה ארוכת טווח ונקודות מבט אסטרטגיות.
- בחר או פתח מגוון של אסטרטגיות לניהול אסונות ש:
- לשלב ניתוח של סיכון וחוסן;
- התחשב בשונות בין קבוצות אוכלוסייה והקשרים;
- שלבו ניטור והערכה.
- לנתח, לפקח ולהעריך בעיות ומצבים מורכבים של DEM.
- להקל ו / או להוביל קבלת החלטות ותכנון מסתגל לקראת ובתגובה לסביבות המשתנות במהירות, לא בטוחים ומורכבים.
- לנתח ולשלב השלכות אתיות בתהליכי קבלת החלטות ותכנון.
קורסים
- DEMNSOL: אוריינטציה של סטודנטים ללמידה
- HUMSIP: הכנת התמחות ומיומנויות ניהול קריירה
- ITAI: מבוא ליושרה אקדמית
- CPWB500: יסודות: תכנון מחדש של רווחת ילדים במציאות גלובלית מורכבת
- DEMN502: יסודות בניהול חירום ואסון
- DEMN503: סיוע, תיאום וקבלת החלטות בסביבות רב-מחזיקיות
- DEMN504: מימדים אנושיים של אסונות
- DEMN552: סיכונים מסוכנים וניהול סיכונים
- DEMN553: תגובה אסון בר קיימא השחזור
- HUMS551: יסודות המחקר
- PJMN501: ניהול פרויקטים מורכבים
- DEMN601: אסון וניהול חירום תכנון: ממדיניות לעיסוק
- DEMN602: התמחות מקצועית מתקדמת: תכנון לחוסן בעידן של אי ודאות
- HUMS611: יכולת בין-תרבותית
- HUMS630: שיטות מחקר מתקדמות
- HUMS641: יסודות של מדיניות ומעשה בפעולה הומניטארית
- HUMS642: התערבויות פסיכו-סוציאליות: ניהול מתח, טראומה ואובדן
- HUMS643: סכסוכים אתנו-פוליטיים בהקשר הקנדי
- HUMS644: התמחות
- HUMS651: חקר מקרים בפעולה הומניטארית: מדיניות ומעשה מתקדמים
- HUMS652: ניהול מסתגל לבעיות הומניטאריות מורכבות במאה ה -21
- HUMS653: ניהול סכסוכים סביבתיים ומקוריים
- HUMS661: סיכונים ותקשורת משבר
- HUMS662: עיסוק מקצועי בסכסוכים וניהול שינוי
- HUMS671: Transdisciplinarity הלכה למעשה
- HUMS672: תמונות ציבוריות של צדק והגינות
- HUMS673: היבטי הילידים על ההומניטאריות
- HUMS674: כתיבת דוחות גלייד
- HUMS691: נייר קצר
- HUMS695: תזה
סיוע ופרסים כספיים
צוות הסיוע והפרסים לסיוע פיננסי כאן כדי לספק מידע ותמיכה במגוון מקורות מימון והזדמנויות לפרסים, החל בסרטון המציג את הפרטים המקיפים שתמצאו באתר זה ובבלוג שלנו.
צפו בסיכום תוכניות הסיוע הממשלתי לאלו שנפגעו ממשבר COVID-19. למד עוד...
תכנון פיננסי הוא מרכיב מכריע בתכנון חינוכי מוקדם. אנא עיין בהזדמנויות המימון הרבה לפני שתוכניתך תתחיל לעזור בבניית תקציב סביר.
הלוואות
בדקו את סוגי ההלוואות השונים העומדים לרשותכם למימון הלימודים. למד עוד...
פרסים
גלה במגוון מלגות, פרסים ומלגות שזכו בתחרות באופן זמין מ- RRU וסוכנויות מימון אחרות. למד עוד...
מלגות מחקר
RRU מנהל את מינהל המלגות עבור סוכנויות מימון נבחרות. אלה כמה מהפרסים המשמעותיים יותר. למד עוד...
מימון אחר
גלה הזדמנויות מימון חלופיות כמו Highbred Points. למד עוד...
תכנית לימודים
תיאור התוכנית
התכנית לתואר שני בניהול אסונות וחירום היא תואר בין-תחומי בן שנתיים המוקדש לחינוך אנשי מקצוע שואפים וקיימים בניהול אסונות וחירום כאחד. התכנית בוחנת את היסודות התיאורטיים של ניהול אסונות וחרום כתחום עיסוק ולימוד צומח. התכנית שמה דגש על גישה משולבת והוליסטית לניהול אסונות וחירום הבנויה מתוך הבנה שאסונות הם יותר ממפגעים, והם תוצרים של יחסי גומלין והבנייה הדדית של התחום הסביבתי, החברתי, הכלכלי והפוליטי. גישה זו תומכת ברעיון שתהליכים ופרקטיקות של ניהול אסונות וחרום יכולים וצריכים לתרום להפחתת סיכונים, חוסן קהילתי וקהילות בנות קיימא.
מוצעת גם דיפלומה לתואר שני בניהול אסונות וחירום.
דגם משלוח
למידה מקוונת
רוב תוכנית זו נחווית באמצעות למידה מקוונת. קורסים מקוונים מאפשרים לך לעמוד בדרישות העבודה והמשפחה תוך כדי הלימודים. באמצעות פלטפורמת הלמידה מבוססת האינטרנט שלנו, תוכל לגשת לחומרי הקריאה שלך, להשלים מטלות אישיות וקבוצתיות וליצור קשר עם שאר חבריך לכיתה ומדריכים; מקוון מכל מקום. כל קורס מקוון יהיה באורך תשעה שבועות, עם הפסקה של שבועיים בין הקורסים.
בֵּית הַנְצִיבוּת
במהלך התוכנית השנתיים שלך, אתה תשתתף בשבועיים, שבועיים מגורים בקמפוס. כאן תיצור אינטראקציה פנים אל פנים עם המדריכים, הקבוצה והצוות שלך. תגדיר שעות שיעור כמו גם שיעורי בית ופגישות מחוץ לשעות השיעור, מה שהופך את זה לזמן אינטנסיבי ומתגמל.
אפשרויות השלמה
במהלך שנת הלימודים הראשונה, כל הסטודנטים ילמדו את אותו מערך קורסים. במהלך השנה השנייה, התלמידים יכולים לבחור מבין האפשרויות הבאות:
מסלול תזה
סטודנטים הלומדים במסלול התזה יידרשו לעבור קורס מחקר שני במהלך התמחותם השנייה.
מסלול מבוסס קורס
סטודנטים שלוקחים את המסלול מבוסס הקורס יוכלו להמשיך את לימודיהם באופן מקוון במהלך השנה השנייה, בבחירה מתוך חבילת קורסי בחירה שנועדו לפנות לסטודנטים בכל שלוש התוכניות לתואר שני בלימודים הומניטריים.
מסלול מבוסס קורס עם התמחות
במסגרת המסלול מבוסס הקורס, סטודנטים יכולים לבחור לקחת התמחות של 6 נקודות זכות. סטודנטים שיבחרו בהתמחות יצברו ניסיון בשטח. למידה חווייתית זו תסייע לתלמידים ליישם את הידע התיאורטי שלהם על ידי הפגנת יכולתם בסביבה אמיתית ותיעוד חוויותיהם.
תוצאות למידה
Royal Roads University עובד עם מודל למידה מבוסס תוצאות. תוצרי הלמידה הם מתארים ברורים ופשוטים של ידע ומשימות ביצוע שהתלמידים מפגינים כדי להשלים בהצלחה תוכנית.
במסגרת התואר השני בניהול אסונות וחירום, ישנם חמישה תחומי תוצרי למידה מרכזיים:
- חשיבה ביקורתית
- תִקשׁוֹרֶת
- מחקר
- יֶדַע
- מיומנויות ותרגול מקצועי
שימוש בתוצרי למידה עוזר להבהיר את המיקוד של התוכנית, עוזר לתלמידים לחבר את התוכנית שלהם למקום העבודה שלהם, מספק מיקוד להערכה/הערכה ומסייע למעסיקים להבין את היתרונות של התוכנית.
למי זה מיועד
תואר זה מיועד לאנשי מקצוע קיימים ושאפתנים לניהול אסונות ושירותי חירום. סטודנטים רבים מגיעים מתחומי הממשל, ניהול חירום, בריאות, חינוך, ארגונים לא ממשלתיים, צבא, משטרה, אש ותכנון קהילתי.
מועמדים שאין להם את ההשכלה האקדמית הפורמלית לזכאים לקבלה יכולים להיבדק הן על בסיס השכלתם הפורמלית והן על בסיס הלמידה הבלתי פורמלית שלהם, בהתאם לתהליך הקבלה הגמיש. בקשות נבדקות על בסיס כל מקרה לגופו. למידע נוסף, בקר בדף תנאי הקבלה שלנו.
קורסים
- DEMNSOL: הכוונת תלמידים ללמידה
- HUMSIP: הכנה להתמחות וכישורי ניהול קריירה
- ITAI: מבוא ליושרה אקדמית
- CPWB500: יסודות: מסגור מחדש של רווחת הילד במציאות גלובלית מורכבת
- DEMN502: יסודות בניהול אסונות וחירום
- DEMN503: הנחייה, תיאום וקבלת החלטות בסביבות מרובות בעלי עניין
- DEMN504: מימדים אנושיים של אסונות
- DEMN552: ניהול סיכונים ואסונות
- DEMN553: תגובה לאסון והתאוששות בר קיימא
- HUMS551: יסודות המחקר
- PJMN501: ניהול פרויקטים מורכבים
- DEMN601: תכנון אסונות וחירום: ממדיניות לפרקטיקה
- DEMN602: תרגול מקצועי מתקדם: תכנון חוסן בעידן של אי ודאות
- HUMS611: יכולת בין-תרבותית
- HUMS630: שיטות מחקר מתקדמות
- HUMS641: יסודות המדיניות והפרקטיקה בפעולה הומניטרית
- HUMS642: התערבויות פסיכו-חברתיות: ניהול מתח, טראומה ואובדן
- HUMS643: סכסוכים אתנופוליטיים בהקשר הקנדי
- HUMS644: התמחות
- HUMS651: מקרים בפעולה הומניטרית: מדיניות ופרקטיקה מתקדמת
- HUMS652: ניהול מסתגל לבעיות הומניטריות מורכבות במאה ה-21
- HUMS653: ניהול קונפליקטים סביבתיים ומשאבים
- HUMS661: תקשורת סיכונים ומשברים
- HUMS662: פרקטיקה מקצועית בניהול קונפליקטים ושינויים
- HUMS671: טרנס-תחומיות בפועל
- HUMS672: תמונות ציבוריות של צדק והגינות
- HUMS673: נקודות מבט של ילידים על הומניטריות
- HUMS674: כתיבת דוחות גלייד
- HUMS691: מאמר קצר
- HUMS695: תזה
קבלה
גלריה
תוצאת התוכנית
חשיבה ביקורתית
- ליישם גישה הוליסטית ובינתחומית לתחום הלימוד והעיסוק של DEM.
- לבחון ולמקם את האמונות האישיות שלו.
- להפגין פתיחות לרעיונות ולפעולות.
- הערכת ראיות, מקורותיהן, משמעויותיהן וכוונותיהן.
- זהה, בחר וממיין מידע רלוונטי על מנת להיות מסוגל לתאר, להסיק מסקנות, לסנתז ולאמת מידע זה.
- לזהות ולהסביר את הממדים האתיים של התנהגות ופרקטיקה מקצועית.
- שיקפו באופן ביקורתי את ההשפעות וההשלכות של החלטות ופעולות כתוצאה מכך.
תִקשׁוֹרֶת
- לנסח רעיונות וטיעונים בצורה יעילה בפורמטים בעל פה ובכתב.
- להפגין יכולת במיומנויות תקשורת בין-אישית ובין-תרבותית.
- ניתוח ביקורתי של השפעתן של טכנולוגיות חדשות, מתעוררות ושיתופיות על תחום העיסוק של DEM.
- בחר והשתמש באמצעי תקשורת שונים בהתבסס על הערכת מצב והקשר.
מחקר
- להמחיש את השימוש והמגבלות של ידע ותיאוריה בתחום לתרגול DEM מקצועי.
- זהה והסביר את מושגי הליבה והמבנים של המחקר.
- לתרום לידע בתחום הלימוד או הפרקטיקה תוך שימוש בתכנון ושיטות מחקר שיטתיים ומוכרים.
- להעריך באופן ביקורתי את הקפדנות והתקפות של מידע וחומרים אקדמיים.
- לזהות פערים בידע המקצועי ולחפש מידע לטיפול בליקויים.
יֶדַע
- נתח את האבולוציה ההיסטורית והעכשווית של האופן שבו חברות למדו להבין את היחסים בין סכנות ואסונות.
- להבדיל, להעריך וליישם את היסודות התיאורטיים של ניהול אסונות וחירום כתחום מחקר ופרקטיקה מתפתח.
- בדוק גורמי מפתח (למשל חברתית, פוליטית וכלכלית) המשפיעות על האופן שבו סיכונים ואסונות נתפסים, נחווים ופועלים או מנוהלים.
- זהה והעריך את החסמים וההזדמנויות ליישום התיאוריה בפועל.
- הסבירו ונתחו את הנורמות, הערכים, העקרונות, המסגרות והמדיניות והחוק ההיסטוריים והעכשוויים המנחים את פרקטיקת ניהול האסון והחירום בהקשרים מקומיים ובינלאומיים.
- השווה ונתח את הקשרים והקשרים בין ניהול אסונות וחירום, הפחתת סיכוני אסונות, פיתוח בר קיימא ופעילויות הסתגלות לשינויי אקלים.
- זהה ונתח מגוון מודלים (למשל קבלת החלטות) ומסגרות להגברת החוסן, הפחתת סיכונים וניהול אסונות בהקשרים מקומיים, אזוריים ובינלאומיים.
- זהה והסביר את ההשלכות של לחץ על אנשי מקצוע עצמיים, אסונות וחרום, בעלי עניין ואוכלוסיות אחרות.
כישורים מקצועיים ושיטות עבודה
- זיהוי בעלי עניין הרלוונטיים לפעילויות DEM ופיתוח תהליכים שיתופיים המתייחסים לאינטרסים, צרכים, יכולות ויכולות שונות.
- הנחיית תהליכים קבוצתיים תוך התחשבות בהשפעת הסגנונות האישיים והדינמיקה הבין אישית על קבלת החלטות ואינטראקציות קבוצתיות.
- השתמש בתכנון מבוסס תוצאות המשלב ערכים משותפים, אוריינטציה ארוכת טווח ונקודות מבט אסטרטגיות.
- בחר או פתח מגוון אסטרטגיות לניהול אסונות ש:
- שילוב ניתוח של סיכונים וחוסן;
- התחשב בשונות בין ובתוך קבוצות אוכלוסייה והקשרים;
- שלב ניטור והערכה.
- לנתח, לפקח ולהעריך בעיות ומצבים DEM מורכבים.
- להקל ו/או להוביל קבלת החלטות ותכנון מותאם בציפייה ובתגובה לסביבות משתנות במהירות, לא בטוחות ומורכבות.
- לנתח ולשלב השלכות אתיות בתהליכי קבלת החלטות ותכנון.
מלגות ומימון
סיוע פיננסי ופרסים
צוות הסיוע והפרסים הפיננסיים כאן כדי לספק מידע ותמיכה במגוון מקורות מימון והזדמנויות פרסים, החל בסרטון המציג את הפרטים המקיפים שתמצא באתר זה ובבלוג שלנו.
הצג סיכום של תוכניות סיוע ממשלתיות לאלו שנפגעו ממשבר COVID-19.
תכנון פיננסי הוא מרכיב מכריע בתכנון חינוכי מוקדם. אנא בדוק את הזדמנויות המימון הרבה לפני שהתוכנית שלך מתחילה כדי לעזור לבנות תקציב סביר.
הלוואות
חקור את סוגי ההלוואות השונים הזמינים כדי לסייע במימון הלימודים שלך.
פרסים
חקור מגוון של מלגות, פרסים ומלגות המוענקות תחרותיות הזמינות מ-RRU וסוכנויות מימון אחרות.
מלגות מחקר
RRU מנהלת את ניהול המלגות עבור סוכנויות מימון נבחרות. אלו הם כמה מהפרסים היותר משמעותיים.
מימון אחר
גלה הזדמנויות מימון חלופיות כמו Highbred Points.
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.