מאסטר בתקשורת עסקית טרנסמדיה
ESPM – Brasil
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
São Paulo, ברזיל
שפות
פורטוגזית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
4 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
BRL 627 / per month *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* עד 35 תשלומים של BRL 627.73 + תשלומים אחד של BRL 691.21
מבוא
קורס המאסטר בטרנסמדיה תקשורת עסקית, התלמידים יהיו מוכנים ל:
- להעריך תרחישים ולתכנן פעולות תקשורת ושיווק משולבות, תוך הכרת המאפיינים הפסיכולוגיים של כל ציבור בעדיפות על מנת להצליח להפיץ את המושגים המהותיים של המותג בין כולם ולייצר תפיסה של ערך מוסף.
- הבנת טווח ההגעה של המדיה הדיגיטלית על מנת להשתמש בהן בצורה יעילה יותר, באמצעות טכניקת COPE – Create Once Publish Everywhere כדי לייעל תוצאות גם במדיה לא מקוונת אחרת, וליצור חברה עם תדמית ושיח ייחודיים.
- תרגול מודלים לגירוי יצירתיות, תוך שימוש במתודולוגיות ליצירת אלטרנטיבות שונות לתקשורת עם השוק המשלבות, במקביל, אפקטיביות עם השקעה מאוזנת להפקת התוצאות הצפויות.
תכנית לימודים
מה תלמד
הקורסים יונחו על ידי פרופסורים בעלי ניסיון מקצועי ואקדמי בנושאים המתאימים, אשר יציגו את התכנים בשידור חי באמצעות כנס אינטרנט, תוך יצירת אינטראקציה רבה בין פרופסורים לסטודנטים עם דיון במקרים, ניתוח טקסטים ואינדיקציות ביבליוגרפיות רלוונטיות.
שילוב משמעת
- שילוב משמעת
תכנון ויצירתיות
- תכנון תקשורת משולב
- היקום הדיגיטלי של תקשורת
- תהליכי יצירה - איך לתקשר עם בידול
- סיפורים בארגונים
- אחריות חברתית-סביבתית וכלכלית
- ניהול מוניטין
- אירועים עסקיים
- מניעה וניהול משברים
- מדידת תוצאות איכותיות
- מדידת תוצאות כמותיות
בעלי עניין
- שיווק פנימי ותקשורת פנימית
- ניהול תקשורת לדורות שונים
- קשרי לקוחות
- קשרי עיתונות
- קשרי שוק ומשקיעים
- קשרי ממשל: לובי
- היחסים עם המסחר
פרויקט השלמה יישומי (PCA)
- פרויקט השלמה יישומי (PCA)
*בסיום הקורס הסטודנטים יציגו את עבודת סיום הקורס (TCC) באופן אישי בפני פאנל פרופסורים. המצגת מתקיימת באחת מיחידות ה-ESPM, בסאו פאולו, ריו דה ז'נרו או פורטו אלגרה.
גלריה
סטודנטים אידיאליים
פרופיל בוגרים
בתום קורס המאסטר בטרנסמדיה תקשורת עסקית, הסטודנט יוכל לבצע פעילות מעשית וניהולית בתחום התקשורת העסקית של כל ארגון, עם ידע טכני להפעלת קשרי עיתונות, שיווק פנימי, ניהול מוניטין. , יחסים עם הממשלה, מדידת תוצאות, בין היתר.
למי הוא מיועד
- אנשי מקצוע המוקדשים לבניית התדמית המוסדית והמותגית של מוצרים, הדואגים למוניטין של חברות וליחסים שלהן עם מחזיקי העניין המגוונים ביותר
- אנשי תקשורת ושיווק העוסקים במדיה דיגיטלית ומתאמים את תהליכי האינטראקציה המקוונת והאופליין של החברה עם השוק
- אחראי על ניהול צוותים, משאבי אנוש, משיכת, פיתוח ושימור של כישרונות פנימיים שצריכים להתמודד עם האתגרים של קירוב דורות שונים ליצירת צוותים רב-תחומיים ורב-תרבותיים בעלי ביצועים גבוהים.
- אנשי מקצוע האחראים על פרסום, שיווק מוסדי ושיווקי, יחסי ציבור, עיתונות, ניהול משברים, קשרים מוסדיים עם הקהלים המגוונים ביותר, תכנון, יצירה, יישום ומדידת תוצאות של פעולות תקשורת משולבות ואסטרטגיות
- יזמים, יועצים, מנהלי עסקים משפחתיים ועצמאים העובדים בעסק משלהם
- חברות, משרדי פרסום ותקשורת, יועצים ויועצים שצריכים להכשיר את הצוותים שלהם בתחום התכנון, הערכת תרחישים, יצירה וניהול קשרים עם קהלים.