יחידת כדורגל מקצועי
FutbolLab Spain Soccer Academy
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Barcelona, ספרד
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
6 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
EUR 4,160 / per semester *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* כולל מע"מ.
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מצגת
עם "מאסטר ב מקצוען כדורגל (Universidad Isabel I)" אנו לאמן את המאמנים של הספורט הזה בידיעה של המשחק, פרשנות התנהגויות קולקטיבית, עם אינטראקציות מתמשכות המתרחשות בו, לאבחן מה קורה בפנים של מצב משחק, לזהות מערכות פעולה וליצור עמדות חיוביות בתהליך ההכשרה ביחס למתודולוגיות, תהליכים והתערבויות שונים.
כמו כן נלמד את כל הדרוש כדי להוביל צוות, מה ההיבטים הרלוונטיים החשובים ביותר מופיעים בניהול ארון בגדים, וכי נצטרך להתאמן בישיבות העבודה היומי שלנו.
מקצועי של הכדורגל הוא אדם מקדיש את כל זמנו לספורט זה, כי מעביר את ניסיונו הגדול של השחקנים ועמיתיו של הצוות הטכני על מנת ליצור חיבור יציב ונוזל עם כל פרויקט הספורט.
הגדרה
עם תואר שני בפוטבול מקצועי תלמד לשלוט באופן מושלם בכל ההתנהגויות האישיות ההתקפית וההגנה שעל השחקנים לבצע על פי התיחום שלהם בתחום המשחק.
קורס כדורגל מקצועי FUTBOLLAB יש תכונה ייחודית בתחומה: להתמקד בתחרות. השחקנים הם לא חתיכות עצמאיות, אבל צוות זה מצטרף כוחות. רק אם נדע ביסודיות את ההתנהגויות של כל חברי הצוות בכל מצב המשחק ניתן לשלוט על התחרות.
לברר מה פעולות צריך להתבצע בכל תיחום וכיצד להתייחס התנהגויות מבוסס על הקו שלהם, את שאר הקווים, את המערכת ואת מודל המשחק. כל דרך חדשני, סכמטי וקל לעקוב אחר סדר היום שיאפשר לך ליישם את הידע באופן מיידי.
ארגון המשחק מייצג את הפעילות העיקרית של המאמן, והשגת מודל יעיל ומבוסס של משחק הוא בעל חשיבות עליונה. עם FUTBOLLAB תוכלו לשלוט בכל השלבים של המשחק וללמוד מה נדרש באופן דידקטי, מבלי לשכוח את הדמות של השחקן ומה יסודות אתה צריך להפנים מבוסס על מודל המשחק שלנו.
תואר שני ב FOOTBALL מקצועי הוא מדריך אימון מדהים לעזור לך לציין לשחקנים איך לפתור כל תרחיש של המשחק מכבד את שאר הצוות.
למד את המצוינות של המשחק, זה פשוט תלוי בך!
אינדקס
1. תיאור מטרות הקורס
- I. המאמן מכיר את ההתקפה הפרטנית וההגנה על פי התיחום של השחקן בתחום המשחק שאנו מבינים כעדיפות.
- II. כי המאמן יודע איך להסביר סיבה מדוע כולם.
- III. להנחות את המאמן להיכנס לתהליך של השתקפות על ההתנהגויות החשופות לצורך הסתגלות או אינטגרציה שלאחר מכן למערכת האסטרטגית ו / או המודל של המשחק המיועד לכל מאמן.
- IV. כי המאמן יודע אסטרטגיות דידקטיות שונות לשימוש ללמידה ולעבוד התנהגויות שונות.
- V. כי המאמן יודע איך להכין מצבים אימונים לעבודה, למידה ואיחוד של התנהגויות כאלה.
2. קונטקסטואליזציה
- א. ההקשר וההתמצאות של סדר היום ביחס לשלבים המעצבים האפשריים. אוריינטציה לשלב הטכניון. אוריינטציה לשלב התחרות / ביצועים.
- II. הדרכה, הסבר והקשר למערכת הגנה אזורית.
- III. הקשר בין הקווים וההגדרות השונות, שאותם נקים בצוות שלנו במהלך שלב ההגנה.
- IV. הנחיה, הסבר והקשר למנגנון התקפי המבוסס על כיבוש חללים מסוימים במהלך שלב ההתקפה.
3. הקונטקסטואליזציה והחשיפה של התנהגויות פוגעניות והגנות אישיות של "הקו אליו השוער שייך"
- I. קונטקסטואליזציה של הקו שנוצר על ידי שוער בתוך בלוק הגנתי ואת בלוק ההתקפה של הקבוצה.
- II. התנהגות הגנתי של שוער.
- III. התנהגות פוגעת של השוער.
4. ההקשר וההצגה של ההתנהגות ההתקפית וההגנתית הפרטנית של "קו ההגנה"
- I. קונטקסטואליזציה של קו ההגנה של 4, צדדים ומרכזים בתוך בלוק הגנתי ואת בלוק ההתקפה של הקבוצה.
- II. התנהגויות הגנתי של לטרלס.
- III. התנהגויות פוגעניות של הלטיאלים.
- IV. התנהגות הגנתית של המרכזים.
- V. התנהגות פוגעת של מרכזים.
5. הקונטקסטואליזציה וההצגה של התנהגויות התקפיות והגנות אישיות של "הקו או הקווים הפנימיים של הקבוצה"
- I. קונטקסטואליזציה של הקו או שורות השחקנים בתוך הקבוצה, בתוך בלוק הגנתי ואת בלוק ההתקפה של הקבוצה.
- II. התנהגות הגנתי של השחקנים בפנים (פנים, ציר ו למעלה אמצעים).
- III. התנהגויות פוגעני של השחקנים בפנים (פנים, Pivots ו השחקנים למעלה).
6. הקונטקסטואליזציה וההצגה של ההתקפה הפרטנית וההגנתית של "הקו או הקווים ההתקפיים"
- I. קונטקסטואליזציה של הקו או הקו ההתקפי של הקבוצה, בתוך בלוק הגנתי ואת בלוק ההתקפה של הקבוצה.
- II. התנהגות הגנתית של הנקודה או הנקודות.
- III. התנהגות פוגעת של נקודה או נקודות.
- IV. התנהגויות הגנתיות פוגעניות שחקנים חיצוניים פוגעניים.
7. מודל המשחק
- א. שלב התקפה (התקפה מאורגנת).
- II. הגנה לתקוף שלב המעבר (Counterattack).
- III. שלב ההגנה (הגנה מאורגנת).
- IV. שלב המעבר התקפה-הגנה (ארגון הגנתי).
8. טפסים חינוכיים
- I. SSP (מצב סימולטור מועדף).
- II. משחקי מיקום ושימור.
- III. גפרורים והתאמות השתנו.
- IV. קו משחקים.
- V. גלי.
9. מתודולוגיה פעילה
- I. גילוי מודרך.
- II. פתרון בעיות.
10. פרויקט סופי של קורס המכוון לפרקטיקה.
מטרות
ב מאסטר זה תוכל להשיג את זה, תוכל לשלוט על מתודולוגיות האימון הראשי, ניתוח משחק, יסודות, מודלים, הכנה פיזית Contualized בכדורגל ואת כל ההיבטים החשובים בספורט זה, כל עם עזרה של מיטב אנשי מקצוע במחקר כדורגל מחקר.
משלימים את לימודי הספורט שלכם עם המאסטר הזה, שיפתח דלתות, הודות לעומקו על סדר היום ועל חילופי העבודה של FutbolLab.