חונכות בכיתה בהתאמה אישית
ESPM – Brasil
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
São Paulo, ברזיל
שפות
פורטוגזית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
4 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
BRL 1,019 / per month *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* עד 35 תשלומים בסך 1,019.94 בר"ל + תשלום אחד של 1,123.02 בר"ל
מבוא
קורס חונכות בכיתה מותאמת אישית הוא קורס למידה מרחוק המאפשר להרכיב את מטריצת הלימודים עם דיסציפלינות התואמות את יעדי הלמידה שלך מבין האפשרויות בתיק ה-ESPM.
ESPM מבין כי השימוש בטכנולוגיות בשילוב מתודולוגיות הוראה ולמידה מגוונות מאפשר להתאים אישית את ההוראה על מנת לייעל את הלמידה או לתת מענה במהירות לצרכי הלמידה הספציפיים. במודל הוראה גמיש יותר וניתן להתאמה אישית, סטודנטים ומורים לחונכות מפתחים סדר יום למידה אינדיבידואלי ובוחרים אפשרויות העונות על צרכיהם.
תכנית לימודים
חונכות בכיתה מותאמת אישית היא קורס לאטו סנסו לתואר שני שיימשך 480 שעות, עם זמן סיום צפוי של 20 חודשים, שעשוי להשתנות בהתאם למערך הדיסציפלינות והישגי התלמידים.
אם הסטודנט מעוניין לכלול קורסים המוסיפים שעות לעומס העבודה המתוכנן מלכתחילה, אלה יטופלו כקורסי בחירה.
איזה מיקוד אתה רוצה לתת לעבודת הגמר שלך?
תעודת הגמר והדיפלומה ייעשו בהתאם לאזור הריכוז. דוגמה: כיתת אמן מותאמת אישית בשיווק דיגיטלי
התנהגות, תקשורת וצריכה
תחום ריכוז זה עוסק בהבנת התנהגות וצריכה של צרכנים ותהליך התקשורת עימם. דוגמאות לנושאים: מסע לקוח, פרסונת קונה, תהליך למידה, שביעות רצון ונאמנות, מדיה
שיווק דיגיטלי
תחום ריכוז זה עובד על שיווק המיושם בעידן הדיגיטלי ובתהליך תכנון וניהול השיווק הדיגיטלי. דוגמאות לנושאים: מדיה חברתית, SEO, שיווק נכנס, שיווק המרה, אנליטיקה דיגיטלית.
ניהול עסקי
אזור ריכוז זה מוקדש לראייה רחבה של ארגונים, התהליכים שלהם והאסטרטגיות שלהם. דוגמאות לנושאים: סביבה עסקית, אסטרטגיה עסקית, ניהול אנשים, מיומנויות ניהוליות, ניתוח תרחישים, ניהול סיכונים.
פיתוח מסחרי, קמעונאי ורב ערוצים
אזור ריכוז זה מתמקד בתהליכים העסקיים של החברות ושל הקונה. דוגמאות לנושאים: שיווק קונים, תמחור, שיווק סחר, ניהול ערוצים, רב ערוצים, CRM.
ניהול אסטרטגיית שיווק
אזור ריכוז זה מיועד לאנשי מקצוע עם התמקדות בתהליך ואסטרטגיית שיווק. דוגמאות לנושאים: אסטרטגיית שיווק, ניתוח שיווק, DNVBs, מגמות שיווקיות, חדשנות, מדעי המוח.
מוניטין ואחריות חברתית-סביבתית
אזור ריכוז זה מתייחס למוניטין המותג ולתהליכי אחריות חברתית-סביבתית. דוגמאות לנושאים: מטרה, ניהול מוניטין, ניהול משברים, אחריות חברתית.
תוצאת התוכנית
בסיום הקורס, איש המקצוע יוכל להשתמש בידע שנרכש במהלך הקורס כדי להיענות לדרישות הנוכחיות והעתידיות של הקריירה המקצועית שלו, ובכך להרכיב איש מקצוע שלם בתחום התמחותו בעל כישורים הכוללים:
- מנהיגות וניהול עצמי של ההתפתחות המקצועית שלך;
- יכולת קריטית של האתגרים הארגוניים העומדים בפניו וההקשר הארגוני;
- עיבוד ובחירת חלופות לבעיות ארגוניות
גלריה
סטודנטים אידיאליים
למי הוא מיועד
לאור הגמישות של תכנית הלימודים, המורכבת מדיסציפלינות ומתכונת פרויקט השלמה לבחירה, קורס זה מיועד לאנשים שיש להם לפחות שנתיים של ניסיון מקצועי, בוגרי כל תחום ידע ומעוניינים להעמיק או לעדכן. ידע בתחומי הפעילות של ESPM.