התערבות ותמיכה התנהגות חיובית: RTI להתנהגות
UMaineOnline (University of Maine)
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Orono, Maine, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
USD 3,762 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* $ 418 / CR. בתוך המדינה ובמקומות 523 $ / CR. מחוץ למדינה
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
התערבות התנהגות חיובית סקירה כללית תמיכה: RTI עבור תעודת התנהגות
בתגובה התערבות (RTI) הוא מודל המתמקד בשיטות המבוססות על מחקר של מניעה והתערבות בשילוב עם החלטות על בסיס נתונים עושים כדי לשפר את תוצאות התנהגותיות ואקדמי סטודנט. מטרת תעודה זו היא לספק רצף של קורסים שמכין צוות בית הספר להוביל את הפיתוח, יישום, הערכה, וקיים של רצף שלוש שכבתי של תמיכה התנהגותית והתערבות בסביבת בית הספר.
תכנית תעודה זו תספק רצף של קורסים מבוססים על מודל אספקת שירות של שלוש קומות בקנה אחד עם דרישות המשפט פדרלי מדינה. סטודנטים יקבלו את הידע ואת המיומנויות כדי לספק תמיכה לסטודנטים בעלי צרכים התנהגותי אינטנסיבי, לספק מנהיגות לבתי הספר שלהם, לשמש "המאמנים" בתמיכה יישום הלימודים בבתי הספר שלהם.
דרישות תוכנית (9 נקודות)
רצף שיעורים (יש לקחת קורסים לפי סדר)
- SED 581: תגובה להתערבות עבור התנהגות: 3cr מניעת הספר כולו. - סמסטר סתיו מוצע
- SED 582: תגובה להתערבות עבור התנהגות: 3cr התערבות ממוקדת. - סמסטר האביב מוצע
- SED 583: תגובה להתערבות עבור התנהגות: התערבויות פרטניות 3cr. - טווח קיץ מוצע
פרטי הבקשה
כאשר אתה מוכן להצטרף, אנא ראשון לסקור בהוראות יישום אלה. לאחר מכן, מלא את טופס הבקשה המקוון שלך כאן.
מועמדים חייבים להחזיק תואר ראשון. פניות בנוגע לנוהל הגשת הבקשות יש להפנות בקי ליבי, בדוא"ל [email protected] או בטלפון 207-581-2444.
מה אני יכול לעשות עם התערבות התנהגות חיובית ותמיכה: RTI עבור תעודת התנהגות?
בוגרי תוכנית תעודה 9-אשראי זה יוכלו:
- תאר את היסודות התיאורטיים של תגובה להתערבות עבור התנהגות התערבות התנהגותית חיובית ותמיכה, תוך שימת דגש על המניעה ושיטות עבודה חיובית
- החלת את עקרונות מדע יישום לפיתוח מתן שירות רב שכבתי
- להבין, מנקודת מבט אורך, הגורמים התפתחותיים וסביבתיים המרכזיים התורמים להתפתחות של התנהגות prosocial ואנטיסוציאלית
- ארגן רצף של שיטות המבוסס על מחקר בתוך מערכת רחבה ספר אשר נותנים מענה לצורכים התנהגותי / החברתיים של התלמידים על פני שלוש קומות של התערבות
- השתמש בפרוטוקולים PBIS תוקף מדעי ונהלים לנהל הערכת תכניות וקבלת החלטות מבוססות נתונים
- לספק מנהיגות לבתי ספר המבקשים לפתח, ליישם, להעריך, ולקיים RTI-B.