הנדסת האוטומציה התואר הראשון
eCampus University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Milan, איטליה
שפות
אנגלית, אִיטַלְקִית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Oct 2024
מבוא
יעדי למידה ספציפיים
בוגרי קורס התואר בהנדסת האוטומציה חייב:
- יודע איך להעסיק את השיטות של מתמטיקה ומדעים בסיסיים אחרים לפרש ולתאר אוטומציה הנדסה;
- יודע מתודולוגיות השונות של מדעי הנדסה בכלל ואלה של האוטומציה הנדסה בפירוט;
- לזהות, לנסח ולמצוא פתרון לבעיות של הנדסת אנרגיה על ידי יישום מתודולוגיות מעודכנת וטכניקות וכלים נאותים;
- יודע איך ליישם את טכניקות וכלים לעיצוב של רכיבים, מערכות ותהליכים;
- יודע איך לבצע ניסויים וניתוחים ולפרש את הנתונים;
- להבין את ההשפעה של פתרונות ההנדסה בהקשר החברתי, פיזי-הסביבתי;
- יודע אחריות המקצועית ואתיקה שלהם;
- לדעת את ההקשר העסקי ותרבות בהיבטים הפיננסיים, ניהוליים וארגוניים שלהם;
- יודע הקשרים עכשוויים;
- יש להם כישורים יחסיים ועל החלטה,;
- בשטף לדבר ולכתוב אחת מהשפות של האיחוד האירופי, בנוסף לשפה איטלקית;
- רכש את המיומנויות הספציפיות לעדכן את הידע שלהם.
תעסוקתי ושקעים מקצועיים
אנשי מקצוע בתפקיד זה בדרך כלל עובדים בתחומי עיצוב, פיקוח הבנייה, ובדיקה של רכיבים או חלקי חילוף של מכונות וקווים לייצור, הולכה והחלוקה של אנרגיה, מדידות אינסטרומנטלי ישירות של הפרמטרים הטכניים של צמחים ומכונות בודדים. הם יכולים לעבוד כיועץ מקצועי (מהנדס תעשייה זוטר), בענפי תעשייה או שירות, ובמנהל הציבורי.
האזורים התעסוקתיים ומקצועיים העיקריים שבי בוגרי האוטומציה ההנדסה יכולים למצוא תעסוקה הם:
- אלקטרוני, אלקטרו-מכאני, מרחבי, כימי ועסקים אוויריים שקנה מידה וליישם ארכיטקטורות מורכבות, מערכות אוטומטיות, תהליכים וטכנולוגיות אוטומציה, המשלבות רכיבי מחשב ומדידה, מכשור להעברה והפעלה;
- תעשיות האוטומציה ורובוטיקה תעשייתיות;
- ייצור עסקים באופן כללי, לייצור, ההתקנה, בדיקה, התחזוקה והניהול של מכונות, קווי ייצור ומחלקות, ומערכות מורכבות.
דרישות ידע רקע כדי לגשת לתואר תואר (סעיף 6 DM 509/99) (פוטנציאל הערכה) כדי להתקבל לתואר תואר בהנדסת אוטומציה זה נדרש:
- ידע טוב של הגיונות, מתמטיקה, פיסיקה וכימיה הניתנת על ידי תוכניות הלימוד של בית ספר חטיבה העליון;
- היכולת להסביר בצורה ברורה ומדויק של מחשבה אחת בכתב ובעל-פה;
- כשרון להשתמש בו טכנולוגיות;
- כשרון ומוטיבציה ללמוד הנדסה.
בהתייחס לנקודה הראשונה, בדיקות נאותות להוכיח יסודות ידע יכול להינתן לכל התלמידים, ובמיוחד, לאלה שיש להם תכנית לימודים בית ספר התיכון עליונה עם כתמים עיוורים בהארקה שלהם. אם ההערכה של ההארקה הראשונית לא תצליח, יכול להתקבל תלמידים בעלי חוב חינוכי.
כדי להגביל את החובות חינוכיים, קורס של מועצת המחקר יכול לחזות את הקמה של פעילויות למידה הכנה שיש לבצע לפני שלקח את המבחן. ניתן לבצע פעילויות כגון בשיתוף פעולה עם בתי ספר תיכוניים עליון על בסיס הסכמים מיוחדים.
מיומנויות, כישורים ומניעים מאומתים באמצעות ההערכה של תכנית הלימודים הקודמים או עם בדיקות אפשריות ומתאימות.
מוזרויות בחינה סופיות
להתקבל לתלמידי בחינה הסופיים חייב לעבור באופן חיובי ההערכה של פעילות הלמידה שלהם. הבדיקה הסופית יכולה להיות מורכבת מ:
- עבודת תזה (באנגלית או באיטלקית) על אחד הנושאים שנלמדו בקורס התואר, נכתב בדרך מקורית, בפיקוח מורה ועם העזרה של אחד או יותר מורים, שאחד מהם לפחות להיות חבר של כמובן תואר;
- דו"ח כתוב של פרויקט המעבדה;
- הצגת דו"ח הנוגעת לכל ניסיון שנצברה במהלך תקופת התמחות בין הרשויות, מוסדות, חברות ומנהלים ציבוריים או פרטיות, בהדרכתו של מפקח התמחות ושל מורה של קורס התואר.
היכולת לסנתז ואיכות המצגת בשתי צורה הכתובה ומדוברת תילקח בחשבון, בנוסף לאיכות של העבודה, על מנת להעריך את ניירות בחינה הסופיים.