דיפלומה מתקדמת בתכנות משחק (Co-op אופציונלי) (באינטרנט)
Centennial College
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Online Canada
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
CAD 2,721 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
May 2024
* שכר לימוד דו-סמסטר לסטודנטים קנדים; 15,437.50 דולר: שכר לימוד דו-סמסטר לסטודנטים בינלאומיים
מבוא
פרטי התוכנית
- קוד התוכנית: 3609
- בית ספר: בית הספר לטכנולוגיה הנדסית ומדע יישומי
- תואר: תעודה מתקדמת במכללת אונטריו
- סוג התוכנית: תכנית על-תיכונית
- אורך התוכנית: 3 שנים / 6 סמסטרים
- תאריך התחלה: סתיו, חורף
- מיקום: באינטרנט
סקירה כוללת
כדי להבטיח שתבחר בטכנולוגיה המתאימה להשתתף בקורסים המועברים במצב מקוון והיברידי בסתיו 2020, אנא עיין במפרטי המחשב המומלצים עבור התוכניות האקדמיות של ICET.
עם הכשרה מהמשחק של Centennial College - תכנות תסיים תעודת בגרות מתקדמת והידע לפתיחת קריירה בענף תוכנת המשחק.
בין אם אתם אוהבים את הקלאסיקות או את המשחקים המתקדמים הטכנולוגיים של ימינו, בקורסים של תוכנית המשחקים האינטראקטיבית הזו תוכלו להשתתף בשלבים שונים של פיתוח משחקים, כגון:
- עיצוב משחק
- תכנות גרפיקה תלת מימדית
- עיצוב הדמיה
- תכנות משחק מקוון מרובה משתתפים
תוכנית טכנולוגית תעודה מתקדמת זו תתמקד גם בנושאים כמו מתודולוגיות תכנון תוכנות מונחות עצמים ועיצוב ממשקים מכוונים למשתמש, בדיקות תוכנה ו- QA, C #, Java, גרפיקה מתקדמת, תכנות משחקי רשת, HTML5 / JavaScript, Unity3D, ויישומים ניידים. התפתחות.
כדי להדגיש את המיקוד היישום של תכנית הלימודים, ייכללו שני פרויקטים לפיתוח תוכנה. משחקי / סימולציות / יישומים "בעולם האמיתי" האלה יחייבו אותך להשתמש בכל הכישורים הטכניים והעסקיים שנרכשו במהלך הלימודים שלך בכדי לבנות תוכנה באיכות גבוהה.
מי ידע ששנים אלה של משחקי וידאו ייחשבו כחוויה מחודשת?
לתשומת לבך: בוגרי מוסמך או בוגרי אוניברסיטאות בעלי רקע בתוכנה עשויים לזכות בכניסה ישירה לסמסטר 3 של תכנית זו לשלוש שנים ולקבל את תעודת הלימודים המתקדמת שלהם בארבעה סמסטרים (תוכנית # 3129) או ארבעה סמסטרים ושני מונחי עבודה (שיתוף אופציונלי) גרסת אופ, תוכנית מס '3139).
עיקרי התוכנית
- משחק - קורסי תכנות מועברים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המכוונת לתקני התעשייה.
- ההנפקה מעסיקה למידה מבוססת פרויקטים.
- חברי סגל בעלי ידע ונגישות מבית הספר להנדסה טכנולוגיה ומדעים יישומיים, בעלי ניסיון עסקי מגוון ואישורים אקדמיים.
- התוכנית מוצגת גם בגרסת שיתוף פעולה (תוכנית # 3119). סטודנטים שבוחרים באפשרות זו ייהנו מהניסיון המעשי בתחום וברשת לפני סיום הלימודים.
- בוגרי התוכנית עשויים להגיש בקשה לחברות מוסמך או את המידע הקנדי עיבוד החברה או אגודת ההנדסה המחוזית שלהם.
תוכנית מתאר
סמסטר 1 | סמסטר ב ' | סמסטר ג ' |
|
|
|
סמסטר 4 | סמסטר 5 | סמסטר 6 |
|
|
|
תוצאות למידה תעסוקתיות בתוכנית
תוצאות הלמידה המקצועיות של התוכנית מתארות מה בוגרי התוכנית הוכיחו שהם יכולים לעשות עם הידע והמיומנויות שהם השיגו במהלך לימודיהם. התוצאות קשורות קשר הדוק לצרכי מקום העבודה. באמצעות הערכה (למשל, משימות ומבחנים), הסטודנטים מאמתים את יכולתם לבצע תוצאות אמינות לפני סיום הלימודים.
- נתח את ההבדלים בז'אנרים המשחקים על מנת לפתח משחקים העונים על צרכיהם של שווקים ספציפיים.
- נתח את ההיסטוריה של משחקי וידאו כדי להשוות בין גישות שונות להתפתחות המשחק.
- תומכים בפיתוח משחקים על ידי זיהוי וקישור של מושגים ממגוון תפקידים בענף - תכנות, עיצוב ואמנות.
- תרמו כיחיד וכחבר בצוות פיתוח משחקים להשלמתו האפקטיבית של פרויקט פיתוח משחקים.
- פיתוח אסטרטגיות להתפתחות אישית ומקצועית מתמשכת לשיפור ביצועי העבודה בענף המשחקים.
- בצע את כל העבודות בהתאם לתקנות, לתקנות, לחקיקה, לתקנים בענף ולקודי אתיקה רלוונטיים.
- נתח מנועי משחק וקבע המלצות למנוע המשחק המתאים ביותר לתמיכה בפרויקטים חדשים וקיימים.
- החל תיאוריות ועקרונות מתקדמים של מתמטיקה ומדע כנדרש למשחקי דו מימד ותלת מימד.
- תמיכה בסביבות משחק וסימולציות בזמן אמת תוך שימוש באלמנטים כמו ארכיטקטורת מערכות, תכנות גרפיקה ושמע / שמע כדי לייעל את הביצועים.
- בצע אופטימיזציה של קוד התכנות להשגת ביצועים גבוהים, מהירות גבוהה וניצול זיכרון מופחת, לכל סוגי המשחקים.
- פיתוח אסטרטגיות וטקטיקות בינה מלאכותית לתמיכה בסביבות והדמיות משחק בזמן אמת.
- הטמיע פתרונות רשת ותאם קבוצות משתמשים כדי להבטיח אינטראקציה חלקה ברשת בין קבוצות שונות בקהילות משחק מקוונות.
אפשרויות קריירה, Pathways אקדמיים ושותפים
חברות מציעים עבודות
SpongeLab, CIBC, בל קנדה, חברת מפרץ הדסון, יבמ קנדה, ManuLife, רויאל בנק
הסכמי הבעה
לבוגרי המוצלחים של תכנית המשחק - תכנות (אופציונלי Co-op) יש אפשרות להחיל את נקודות הזכות שלהם לקראת לימודים נוספים ברמת התואר. להלן תארים ממוסדות שותפים הזמינים לתכנית זו.
לתשומת לבך, לכל שותפות יש דרישת ציון מינימלית ספציפית על מנת להיות כשירה להעברת נקודות זכות, המוערכות על ידי מוסד השותף.
תחזית קריירה
- מפתח תוכנה
- מתכנת משחקים
- מפתח ממשק משתמש
- מפתח יישומים ניידים
- בודק תוכנה
- מתכנת מחשבים
- מנתח מערכות
- מנתח עסקי
- מפתח יישום אינטרנט
- מנהל מסד נתונים
- יישומים או תמיכה בתוכנה
תחומי התעסוקה
- חברות תוכנה
- חברות משחקים
- מֶמְשָׁלָה
- מוסדות ציבוריים
- הבנקים
- עסקים קטנים ובינוניים
דרישות קבלה
דרישות אקדמיות
- אונטריו תיכון או תואר שווה או סטודנט בוגרת (19 שנים ומעלה)
- אנגלית כיתה ג 'או U, או שווה ערך (כיתה המינימום הנדרש) או לקחת את Centennial College אנגלית מיומנויות הערכה עבור הכניסה (ציון של 170 או 171 נדרשת להתקבל)
- מתמטיקה כיתה 11 M או U, או 12 C או U, או שווה ערך (כיתה המינימום הנדרש) או לקחת Centennial College הנדסה מתמטיקה הערכה כישורי כניסה
דרישות נוספות
- מיומנות בשפה האנגלית
אפשרות Co-op
אפשרות הקו-אופציה בתוכנית זו תעניק לך את ההזדמנות לצבור ניסיון מעשי תוך כדי השלמת שלוש תנאי עבודה כשכיר בתחום. חוויה זו לא רק מאפשרת לך להוציא לפועל את למידת הכיתה אלא גם תספק קשרים חשובים לקריירה העתידית שלך.
כדי להשתתף בתוכניות עם קואופ אופציונלי, הסטודנטים ישלימו בדרך כלל תהליך הגשת בקשה בסמסטר השני ללימודיהם, ואם הם בעלי הכשרה אקדמית, יתאפשרו להתקבל לתכנית הקואופרציה. סטודנטים בעלי הכשרה אקדמית אשר יתקבלו לתכנית יירשמו לקורס הכנת הקו-אופ כמתוכנן. כשתסיים את הלימודים, תעודת הבגרות שלך תדגיש את תעודת הקו-אופ.
דרישות קואופ-אפ
- מינימום של 80% מהקורסים שהושלמו משנה א '
- ציון מינימום C (60%) ב COMM-170/171
- GPA מצטבר של 2.5 ומעלה (יש לשמור על זה למשך כל התוכנית)
- על סטודנטים להיות זכאים כחוק לעבודה בקנדה
- סטודנטים העומדים בתנאים המוקדמים לעיל יגישו בקשה להעברה לתכנית הקו-אופ כמתוכנן
הערה: עמידה בדרישות המינימום של תוכנית Co-op אינה מבטיחה כניסה לתכנית ה- Co-op.
קבלה
תכנית לימודים
תוכנית מתאר
סמסטר 1 | סמסטר 2 | סמסטר 3 |
|
|
|
סמסטר 4 | סמסטר 5 | סמסטר 6 |
|
|
|
תוצאת התוכנית
תוצאות למידה תעסוקתיות בתוכנית
תוצאות הלמידה המקצועיות של התוכנית מתארות מה בוגרי התוכנית הוכיחו שהם יכולים לעשות עם הידע והמיומנויות שהם השיגו במהלך לימודיהם. התוצאות קשורות קשר הדוק לצרכי מקום העבודה. באמצעות הערכה (למשל, משימות ומבחנים), הסטודנטים מאמתים את יכולתם לבצע תוצאות אמינות לפני סיום הלימודים.
- נתח את ההבדלים בז'אנרים של משחקים על מנת לפתח משחקים העונים על הצרכים של שווקים ספציפיים.
- נתח את ההיסטוריה של משחקי הווידאו כדי להשוות גישות שונות לפיתוח משחקים.
- לתמוך בפיתוח משחקים על ידי זיהוי והתייחסות של מושגים ממגוון תפקידים בתעשייה - תכנות, עיצוב ואמנות.
- תרמו כיחיד וחבר בצוות פיתוח משחקים להשלמה יעילה של פרויקט פיתוח משחקים.
- פיתוח אסטרטגיות לפיתוח אישי ומקצועי מתמשך לשיפור ביצועי העבודה בתעשיית המשחקים.
- בצע את כל העבודות בהתאם לחוקים, תקנות, חקיקה, תקני תעשייה וקודים אתיים רלוונטיים.
- נתח את מנועי המשחק והצע המלצות על מנוע המשחקים המתאים ביותר לתמיכה בפרויקטים חדשים וקיימים.
- יישמו תיאוריות ועקרונות מתקדמים של מתמטיקה ומדע כנדרש למשחקי 2D ו- 3D.
- תמיכה בסביבות משחק והדמיות בזמן אמת באמצעות אלמנטים כגון ארכיטקטורת מערכת, תכנות גרפי וצליל/אודיו כדי לייעל את הביצועים.
- בצע אופטימיזציה של קוד התכנות להשגת ביצועים גבוהים, מהירות גבוהה וניצול זיכרון מופחת לכל סוגי המשחקים.
- פיתוח אסטרטגיות וטקטיקות של בינה מלאכותית לתמיכה בסביבות משחק והדמיות בזמן אמת.
- יישום פתרונות רשת ותיאום קבוצות משתמשים על מנת להבטיח אינטראקציה חלקה ברשת בין קבוצות שונות בקהילות משחקים מקוונות.תוצאות למידה תעסוקתיות בתוכניתתוצאות הלמידה המקצועיות של התוכנית מתארות מה בוגרי התוכנית הוכיחו שהם יכולים לעשות עם הידע והמיומנויות שהם השיגו במהלך לימודיהם. התוצאות קשורות קשר הדוק לצרכי מקום העבודה. באמצעות הערכה (למשל, משימות ומבחנים), הסטודנטים מאמתים את יכולתם לבצע תוצאות אמינות לפני סיום הלימודים.
- נתח את ההבדלים בז'אנרים של משחקים על מנת לפתח משחקים העונים על הצרכים של שווקים ספציפיים.
- נתח את ההיסטוריה של משחקי הווידאו כדי להשוות גישות שונות לפיתוח משחקים.
- לתמוך בפיתוח משחקים על ידי זיהוי והתייחסות של מושגים ממגוון תפקידים בתעשייה - תכנות, עיצוב ואמנות.
- תרמו כיחיד וחבר בצוות פיתוח משחקים להשלמה יעילה של פרויקט פיתוח משחקים.
- פיתוח אסטרטגיות לפיתוח אישי ומקצועי מתמשך לשיפור ביצועי העבודה בתעשיית המשחקים.
- בצע את כל העבודות בהתאם לחוקים, תקנות, חקיקה, תקני תעשייה וקודים אתיים רלוונטיים.
- נתח את מנועי המשחק והצע המלצות על מנוע המשחקים המתאים ביותר לתמיכה בפרויקטים חדשים וקיימים.
- יישמו תיאוריות ועקרונות מתקדמים של מתמטיקה ומדע כנדרש למשחקי 2D ו- 3D.
- תמיכה בסביבות משחק והדמיות בזמן אמת באמצעות אלמנטים כגון ארכיטקטורת מערכת, תכנות גרפי וצליל/אודיו כדי לייעל את הביצועים.
- בצע אופטימיזציה של קוד התכנות להשגת ביצועים גבוהים, מהירות גבוהה וניצול זיכרון מופחת לכל סוגי המשחקים.
- פיתוח אסטרטגיות וטקטיקות של בינה מלאכותית לתמיכה בסביבות משחק והדמיות בזמן אמת.
- יישום פתרונות רשת ותיאום קבוצות משתמשים על מנת להבטיח אינטראקציה חלקה ברשת בין קבוצות שונות בקהילות משחקים מקוונות.
אפשרויות קריירה
חברות מציעים עבודות
SpongeLab, CIBC, בל קנדה, חברת מפרץ הדסון, יבמ קנדה, ManuLife, רויאל בנק
הסכמי הבעה
בוגרי התוכנית של משחק-תכנות (שיתוף אופציונלי) זוכים ליישם את הקרדיטים שלהם להמשך לימודים ברמת התואר. להלן התארים ממוסדות שותפות הזמינים לתכנית זו.
לתשומת לבך, לכל שותפות יש דרישת ציון מינימלית ספציפית על מנת להיות כשירה להעברת נקודות זכות, המוערכות על ידי מוסד השותף.
תחזית קריירה
- מפתח תוכנה
- מתכנת משחקים
- מפתח ממשק משתמש
- מפתח יישומים ניידים
- בודק תוכנה
- מתכנת מחשבים
- מנתח מערכות
- מנתח עסקי
- מפתח יישום אינטרנט
- מנהל מסד נתונים
- יישומים או תמיכה בתוכנה
תחומי התעסוקה
- חברות תוכנה
- חברות משחקים
- מֶמְשָׁלָה
- מוסדות ציבוריים
- הבנקים
- עסקים קטנים ובינוניים
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.