אוצרות דיגיטליות
UMaineOnline (University of Maine)
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Orono, Maine, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
USD 7,524 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2023
* $ 418 / CR. בתוך המדינה ובמקומות 523 $ / CR. מחוץ למדינה
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
תעודת בוגר סקירה כללית אוצרות דיגיטליות
יש צורך הולך וגדל באזורים רבים של המגזר הציבורי ופרטי עבור הבנה טובה יותר של והכשרת האוצרות דיגיטליות, מוגדר הבחירה, שימור, תחזוקה והעברה לארכיון של משאבים דיגיטליים. תוכנית זו תספק את מערך מיומנויות חשוב וחדשני ארכיונאים בתחומים רבים שמכין אותם להתייחס נתונים ובעיות ניהול החומר תוך מיצוב אותם ואת העסק או מוסד שלהם לעתיד.
תכנית לימודי האוצרות הדיגיטליים מציעה לסטודנטי ההזדמנות להשלים לימודים המובילים לתעודה, או לבחור קורסים בודדים ביותר רלוונטיים לאינטרסים והקריירה שלהם. הגישה רחב הספקטרום של הלימודים לנושא של ניהול אוסף בעידן הדיגיטלי יכולה להיות מושכת במיוחד למוסדות בקנה מידה קטנה, צוות בם במאזן נדרש לעתים קרובות להציע הן תמיכה תרבותית וטכנית. מסלולו הקונספטואלי של הלימודים עוקב אחר השלבים אוצרים שיגיע מייד לאחר מכן כאשר טיפול חפץ והנתונים שלו, מרכישה ראשונית לשימור לטווח ארוך. התוכנית שואבת מן המומחיות סגל במגוון של תחומים, כולל מדיה חדשה, היסטוריה, תולדות האמנות, מדעי המחשב, מדעי המידע.
מטרות חינוכיות:
לתלמידים לפתח מומחיות בתחומים הבאים:
- זיהוי אובייקטים דיגיטליים שצריך לטווח קצר או שימור לטווח ארוך, מקבצים אורקולי בודדים כגון קלטות וידאו ל- חפץ מולטימדיה מורכבת כגון אתרי אינטרנט.
- ניהול ושימור חומרים נבחרים, כולל באמצעות מטה ומסדי נתונים לקטלוג חפצים.
- שיפור גישה לחומר הציבור וניהול גישה לחומר דיגיטלי מוגבל.
- תאוריות ויישום הדרכים לפתח, הווה ולקדם תערוכות ופרשנויות דיגיטליות של חומר דיגיטלי זה, על האינטרנט ועל בחלל אמיתי או נייד.
למרות האישור נועד להסתיים בתוך שנתיים, סטודנטים במשרה חלקית יכול לבחור להפיץ את 18 נקודות (6 קורסים) על פני תקופה ארוכה.
כדי להקל על סטודנטים עובדים כרגע במוסדות איסוף, עצבנו DIG 580 כמתלמדת שעשויה להתרחש במקום העבודה של התלמיד עצמו.
דרישות התוכנית
- רכישה (דיגיטציה, הקלטה, בחירה, חוק) לחפור 500: מבוא האוצרות דיגיטליים (3 CR.)
- ייצוג (תיעוד, metadata) לחפור 510: Metadata (3 CR.)
- גישה (מסד נתונים, איסוף, הצגה, רשת) לחפור 540: אוספים ומאגרי מידע ותערוכות (3 CR.)
- שימור (התיישנות, שימור, פורמטי מדיה) לחפור 550: שימור דיגיטלי (3 CR.)
- התמחות (עבודת שטח, מיקום, קהילה) לחפור 580: התמחות אוצרות הדיגיטלית MSE 497: לימוד עצמי בלימודי המוזיאון / חנוך במוזיאונים (1-3 CR.) SIE 590: התמחות מערכות מידע (3-6 CR.) NMD 597: לימוד עצמי בניו מדיה (3 CR.) HTY 597: עבודה באופן במוסדות היסטוריים (. 3 CR) 6. בחירת COS 430: מבוא Cybersecurity EDT 545 (3 CR.): אבטחת מידע בסביבה החינוכית (3 CR.) INT 598: פופ! טק: השפעת הטכנולוגיה על החברה (3 CR.) PAA 516: טכנולוגיית המידע ומדיניות ציבורית (3 CR.) SIE 515: אינטראקציה אדם-מחשב (3 CR.) SIE 525: מערכות מידע חוק (3 CR.) SIE 550 : מאגרי הנדסה ומערכות מידע (3 CR.)
פרטי הבקשה
מועמדי התעודה כולו צריכים גם לשלוח [email protected] הצהרה פסקה 3-5 המתארת את האוצרות הדיגיטליות אתגרים שנתקלת בה בעבר שלך או חיים / עבודה בעתיד, וכיצד אתה חושב התכנית שלנו אולי זה תעזור לך להתגבר על האתגרים האלה.
מועמדי תעודה גם יצטרכו לבקש תעתיק מבית הספר לתואר הראשון או לתואר שני שלך. למרות שרבים מן הסטודנטים שלנו יצטרכו תואר שני, רק תואר ראשון נדרש.
כאשר אתה מוכן להצטרף, אנא תחילה את הנחיות Application. לאחר מכן, תוכל להירשם יחיד בכיתה או במסגרת תעודת הבוגר על ידי ביצוע הוראות היישום המקוון הקל שלנו.
מי צריך תעודת אוצרות דיגיטליות?
- עובד בארכיון בסטודיו של צלם רוצה לשים מאגר של תמונות שיט וינטג באינטרנט אבל לא יודע איפה להתחיל.
- ספרן רוכש מאה קבצים נולדים-דיגיטלי אך אינו יודע מי מבין עשרות תוכניות metadata ליישם לאוסף זה.
- פקיד העיר מרגיש לחץ לשמור תיעוד דיגיטלי אבל הוא לא בטוח מה פורמטים יהיו נגישים בטווח הארוך.
- אוצרת מוזיאון המוקדשת המסור Native היא מודאגת כי הקלטות שלה סיפורי ילידים תאבדנה פעם קלטות אודיו כבר לא לשחק, והיא בטוחה כיצד לקטלג אותם או להעביר אותם הפורמטים חדשים.
האוניברסיטה של תעודת האוצרות הדיגיטלית של מיין מספקת מיומנות שנקבעה קריטית עבור עובדים ומעסיק שמכינה אותם כדי לטפל בבעיות ניהול נתונים וחומר לחיצה תוך מיצוב אותם ואת העסק או מוסד שלהם לעתיד.