Keystone logo
Mapúa Institute of Technology

Mapúa Institute of Technology

Mapúa Institute of Technology

מבוא

Mapúa המכון הטכנולוגי נוסד ב -25 בינואר 1925, מכון Mapúa של הטכנולוגיה נשאר מוסד אקדמי טכנולוגי מוביל ובית ספר ההנדסה הגדול ביותר בפיליפינים. היא רואה עצמה כמרכז עולמי למצוינות בחינוך. כדי להבטיח את מוכנותם המקצועית של תלמידיה, היא אימצה את הגישה המבוססת על תוצאות החינוך, המוסד האקדמי הראשון בארץ לעשות זאת. זה גם רדף והצליח לקבל 10 שלה הנדסת תוכניות המחשוב מוכר על ידי גוף מוכר accrediting נרחב - ABET ארה"ב מבוסס. Mapúa הוא בית הספר הראשון בפיליפינים ובדרום מזרח אסיה כדי לקבל את ההסמכה ABET עבור התוכניות שלה. עם המערכות החזקות שלה ותהליכים, השקפה עולמית על חינוך, תוכניות ברמה עולמית, פרופסורים מאומנים ומתקדמים של מתקנים, Mapúa מספק הזדמנויות שאין כמוהו יתרון יתרון הבוגרים שלה./>

1

מסורת של מצוינות במשך כמעט תשעה עשורים של מצוינות בהוראה טכנית, MIT גדלה להיות בית הספר ההנדסי הגדול ביותר בפיליפינים, עם לפחות 15 סטודנטים לתואר ראשון ו -18 תוכניות לתואר שני. החוקרים מוסיפים כי לפחות 16% מכלל אוכלוסיית הסטודנטים במדעי המחשב (CHE), אזרחי (CE), מחשבים (CpE), חשמל (EE), אלקטרוניקה (ECE), איכות הסביבה והתברואה (ENSE) IE) והנדסת מכונות (ME) של 10 בתי הספר ההנדסיים המובילים במדינה, בהתבסס על נתוני ההרשמה של ועדת ההשכלה הגבוהה (CHED) 2010. הצעות התכנית של MIT בתחומי מחקר אחרים התרחבו גם הן בתחומי האדריכלות והעיצוב, טכנולוגיית המידע (IT), עסקים וניהול, מולטימדיה ומדע, מדעי החברה ומדעי הבריאות. מאמציה של MIT לשפר באופן רציף את איכות החינוך שלה היו בולטים. על מנת להדגים סטנדרטים גבוהים בהוראת כיתות לימוד, מחקר ושירותי הרחבה, הכריזה CHED כי המכון הוא המרכז הלאומי לפיתוח של CE, CpE, CS (מדעי המחשב), EE, ECE, IE, IT ו- ME. שותפות בתעשייה זכתה בשנים האחרונות להתמקדות רבה יותר במכון. נכון לעכשיו, יש לה קשרים עם מאות מוסדות חינוך מקומיים, בינלאומיים, ארגונים וחברות לפיתוח הסגל שלה, חוקרים שיתופי, והתמחויות סטודנט. מאמצים אלה אפשרו ל- MIT לייצר בעקביות את הבכירים בבחינת הרישיונות. על ההקלטה, הגיבורים של מועצת המנהלים הגיעו עד קרוב ל 300 מאז 2002. MIT עוברת כדי לכוונן את תקני ההוראה שלה עם שורה של הסמכה. בראש ובראשונה, האיגוד הפיליפיני של מכללות ואוניברסיטאות על הסמכה (PACUCOA) אישר את הסטנדרטים הגבוהים של המכון בפעולות חינוכיות, מתן הסמכה רמה IV לתוכנית CE שלה ואת הסמכה רמה III לתוכניות CpE, EE, ECE, Ense ו- IE . מ 2010-2010, MIT הוכיחה את עצמה כמו השוויון עם אחרים אוניברסיטאות מהשורה הראשונה בעולם, כאשר ABET, Inc העניק החתימה הראשונה שלו הסמכה במזרח אסיה כולו שלה שמונה תוכניות הנדסה (CHE, CE, CpE, EE, ECE , Ense, IE ו- ME) ושתי תוכניות מיחשוב (BS Computer Science ו- BS Information Technology), והניחו אותו לפני שאר מוסדות החינוך במדינה. הנדסה לסביבה לצד המרדף שלו על מצוינות אקדמית, MIT גם משתדל להיות חלק מהפתרון לנושא העולמי של שינויי האקלים. MIT מזה זמן רב היא דוברת של שימור הסביבה והנדסה סביבתית, החל בפתיחת תוכנית BS שלה לתכנון סביבתי ותברואה (EnSE) ב -1958, ולאחר מכן הפתיחה של תואר שני בהנדסת סביבה בהנדסה סביבתית בשנת 2001, Ph. .D. בהנדסה סביבתית בשנת 2004. תכנית הלימודים של אנס כוללת כיום 17 קורסים בשלושה יחידים הקשורים להגנה ולשימור והנדסה לסביבה. כמו כן, המכון כלל קורסי הנדסה סביבתית ומדעי הסביבה בכל התכניות ההנדסיות וההנדסיות, בהתאמה. MIT סבור כי קורסים אלה הם מספיק היכרות עבור כל התלמידים כדי להבין את המצב האמיתי של הסביבה. כמו כן מאמינים כי קורסים אלה מספיק כדי להכשיר אותם כדי להיות מסוגל לעצב, לבנות, וליישם פתרונות ברי קיימא לבעיות סביבתיות. כדי להשלים את ההוראה, MIT כללה ביוזמות 2010-2020 שלה הפחתת טביעת הרגל הפחמנית שלה. כדי ליזום מאמץ מוסדי של הפחתת פליטות פחמן (CFR), המכון הקים קבוצת ליבה בראשות יושב ראש הנושא של הנדסה כימית (ChE) ד"ר אלווין R. Caparanga. כמה מחברי ChE הוזמנו לערוך מחקר ראשוני לחישוב טביעת הרגל הפחמנית של המכון. עם הצגת התוצאות, ועדת CFR התכנסה כדי לקבל את הפעולות הדרושות כדי לנקוט על ידי המכון כדי להפחית את פליטת הפחמן שלה, אשר מיוצר בעיקר על ידי צריכת האנרגיה שלה, מים, נייר. יחד עם בתי הספר והמשרדים השונים, ועדת CFR אימצה שיטות עבודה מומלצות לשימור המשאבים שלה. MIT עבר להחליף את כל המנורות שלה עם יותר חסכוניים באנרגיה. זה מיד לאחר החלפת בית הספר של יחידות מיזוג האוויר שלה. קבוצת CFR נמצאת כעת בקביעת יעדים וקווים מנחים למאמץ זה, במטרה להגיע ליישום מלא בשנת 2012. מלבד המאמצים הפנימיים שלה, MIT יש גם שירותי הארכה המוקדש לטיפול בבעיות סביבתיות באמצעות חינוך. במסגרת תכנית ההכוונה החברתית והמעורבות הקהילתית (SOCIP), נערך המכון סמינרים בנושא מיחזור, שימור אנרגיה ושימוש באנרגיות מתחדשות; מידע על התחממות כדור הארץ וזיהום בקהילה; נטיעת עצים וניקוי וירוק בשיתוף עם הממשלה וארגונים לא ממשלתיים.

מיקומים

  • Manila

    Mapúa Institute of Technology Muralla St., Intramuros, 1002, Manila

    שאלות