Keystone logo
Universitat Carlemany (UCMA)

Universitat Carlemany (UCMA)

Universitat Carlemany (UCMA)

מבוא

כחברה אנו עומדים בפני אתגרים מורכבים ורב-פנים, הדורשים פעולה דחופה. איננו יודעים כיצד ייראה העולם בשנת 2050, אך אנו יודעים שנצטרך אנשי מקצוע מבריקים אשר יוכלו להתמודד עם סוגיות אלה בדרכים חדשות. זו הסיבה שאוניברסיטת קרלמני נולדה עם הרצון לתרום באופן פעיל למתן פתרונות לאחד האתגרים הגדולים העומדים בפני החברה במאה הנוכחית: פיתוח בר-קיימא. מטרתנו היא לתרום יחד עם מדינות, ארגונים ואנשים פרטיים בהשגת פיתוח המסוגל לספק את צרכי ההווה מבלי לפגוע ביכולתם של הדורות הבאים לספק את צרכיהם. בדרך זו, סדר היום לפיתוח בר-קיימא לשנת 2030 מהווה את אחד הצירים המרכזיים במשימתה ומחויבותה של אוניברסיטת קרלמני , הן בתחום הניהול והן בתחום המחקר וההוראה.

אנו אוניברסיטה מקוונת בינלאומית ואנו מציעים הכשרה בין תחומית המאפשרת לסטודנטים שלנו להבין ולפעול מזוויות שונות, ולהתמודד עם אתגרי החברה, החל מהדיגיטציה ועד לקיימות סביבתית הן בארגונים פרטיים והן בגופים ציבוריים.

אנו מאמינים בהכשרה ראשונית וקבועה של אנשי מקצוע וחוקרים כגורם לשינוי ושיפור תמידי. גם כשיפור אישי ומקצועי, כשיפור הארגונים שלנו ולבסוף שיפור הסביבה.

פיתוח בר-קיימא קורא בהכרח גישה בין-תחומית המאפשרת לנו לשקול את ההשלכות החברתיות, הכלכליות והסביבתיות של החלטותינו ופעולות הפיתוח שלנו. לכן אנו ממקדים למידה סביב בעיות ולא תחומי משמעת . מדע וטכנולוגיה כבסיס להתפתחות, עיצוב כתהליך לחיפוש אחר פתרונות בר קיימא לצורכי פיתוח, ניהול עסקי המבטיח את כדאיותם של פרויקטים או תקשורת ככלי לפעולה חברתית, מסמנים את קווי הפעולה העיקריים. של חזון בינתחומי זה.

לבסוף, בכל תחום הלימודים, אנו שמים לב במיוחד לכישורים הנדרשים כאנשים וכישורים מקצועיים בסביבה המשתנה יותר ויותר מדי יום ועם אתגרים מורכבים יותר: כמו מחויבות, יצירתיות, היכולת לקבל החלטות, הסתגלות לשינוי ויזמות.

כל זאת מצוות הוראה בינלאומי ומומחה , שמשתתף הן בפרויקטים מחקריים והן ביישום מקצועי של ידע ובפרויקטים של חדשנות.

הצעת ההוראה שלנו מורכבת מרווקים לשלוש שנים, רווקים להתמחות לשנה ותואר שני; כל התארים מותאמים לאזור האירופי להשכלה גבוהה (EHEA) , המכונה גם תוכנית בולוניה, וזו הסיבה שהם תקפים ומוכרים בכל המדינות שהן חלק ממנה.

"אנו בונים אוניברסיטה שמכינה את הסטודנטים להתמודד עם הבעיות החשובות והמורכבות בעולם." מנכ"ל אוניברסיטת קרלמני

העמודים שלנו

גישה מעשית

מוקד הפעילות שלנו מתמקד בהצעת הכשרה איכותית המאפשרת את יכולת ההעסקה של התלמידים שלנו , ומתאימה את צרכי הסביבה שלנו. זו הסיבה שבין האוניברסיטה יש קשר הדוק מאוד עם המרקם העסקי, המערכת היצרנית והחברה בכללותה, והיא מעצבת תוכניות המקדמות רכישת מיומנויות ויכולות הנדרשות כעת ובעתיד, משיתוף פעולה ליצירתיות. באותו אופן, המיקוד שלנו מתמקד בתמיכה בסטודנטים שלנו לפתח פתרונות לבעיות ואתגרים שהחברה מציגה בפנינו , פועל האוניברסיטה כמוקד חדשנות, מתן בולטות לסטודנט וקידום יזמות ומיקום עבודה. של בוגרים.

גישה בין - תחומית

האופי הבינתחומי של האוניברסיטה מרמז על הקמת צוות הוראה רב תחומי . לכל אחד מהפרופסורים, הפרופסורים והמומחים המקצועיים המהווים חלק מצוות ההוראה יש היסטוריה ארוכה של לימודים ותרומה לחברה. כל התוכניות מספקות אפשרות להתעלות מעל כל תחום ולהכשיר אנשי מקצוע עם יכולת ניתוח וקבלת החלטות מתוך חזון עולמי .

גישה בינלאומית

גוף הסטודנטים הוא מרכז כל הפעילות האוניברסיטאית המתמקדת בעיקר בקידום מדיניות שוויון מגדרי ומיצוב המוסד כנגיש ומכיל . הייעוד הבינלאומי החזק שלנו בא לידי ביטוי הן בגישה של תכניות השיעורים והן בהרכב גוף התלמידים, וזו הסיבה שמטרתנו לפתח פעילות הוראה ומחקר בסביבה גלובלית, קידום הגיוון כמנוע של פתרונות חזקים יותר. האוניברסיטה פותחת את שעריה לשיתופי פעולה בינלאומיים עם מוסדות ומורים עם אותו רצון ליצור עולם טוב יותר, לא משנה מה מקורו.

המשימה

להכשיר אנשים המסוגלים להוביל פרויקטים של טרנספורמציה עם חזון גלובלי ובינתחומי ומעוגנים ביסודות פיתוח בר-קיימא.

נוף

להיות סוכן שינוי לעולם טוב יותר; אבן שואבת המושכת תלמידים, מורים, חברות, מוסדות, אנשי מקצוע ואזרחים במטרה לחפש פתרונות לאתגרי החברה.

ערכים

  • מחויבות: אנו מחויבים לאיכות, לפיתוח בר-קיימא, לשינוי ולשימושיות, לספק לתלמידים שלנו את החוויה הטובה ביותר.
  • שיתוף פעולה: אנו עובדים כצוות כדי למצוא את הפתרונות הטובים ביותר.
  • גמישות: אנו זריזים בכל מה שקשור להתאמת ההצעה והמתודולוגיה שלנו לצרכים המשתנים של הסביבה שלנו.
  • גיוון: אנו מעריכים חילוקי דעות, מין וכל סוג אחר ואנו מקדמים שילוב בכל התחומים כמקור ליצירתיות.

מיקומים

  • Andorra la Vella

    Andorra la Vella, אנדורה

שאלות