Keystone logo

באינטרנט תואר שני במדעים MSc תוכניות ב מדעי כדור הארץ 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במדעים MSc
  • מדעי הטבע
  • מדעי כדור הארץ
תחומי לימוד
  • מדעי הטבע (0)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

באינטרנט תואר שני במדעים MSc תוכניות ב מדעי כדור הארץ

לאחר שסיימת את התואר הראשון שלך, ייתכן שתרצה להירשם לתואר שני במדעים (MSc). תואר זה מעניק לך הזדמנות ללמוד נושא מעמיק יותר. אתה יכול ללמוד מיומנויות מתקדמות להיכנס לשוק העבודה, או שתוכל להמשיך לתואר דוקטורט.

מהו MSc ב Geoscience? תכנית זו של המורה לומד את כדור הארץ ואת המערכות הגיאולוגיות המגוונות שלו. הוא כולל משאבים, כגון מינרלים ושמן; תכונות טבעיות, כגון האוקיינוסים והאווירה; ואת האינטראקציות האנושיות המשפיעות על הדברים האלה. ישנם תת-התמחויות רבות שעשויות לשקול, כגון גיאולוגיה של נפט, או שפך וגיאולוגיה של חופי הים. חלק מבתי הספר מציעים קורסי עבודה בתחום עם תעשיות מקומיות.

בעוד להרוויח תואר שני במדעי הגיאולוגיה, אתה יכול להיות חוקר מיומן, מסוגל להעריך ולעבד כמויות גדולות של נתונים. אתה יכול גם ללמוד מיומנויות ארגוניות מועילות, כגון ניהול זמן יעיל הגדרת המטרה. כל אחד מהם יכול לתרגם לכל נתיב הקריירה.

ישנם גורמים רבים המשפיעים על עלות ההרשמה לתואר שני במדעי הגיאולוגיה. שכר לימוד ואגרות, חדר ולוח, והוצאות אחרות כגון ספרי לימוד כל חלק. זה רעיון טוב ליצור קשר עם כל בית הספר ולקבל רשימה מפורטת של הוצאות להשוואה.

ייתכן שיש מגוון של קריירה פתוחה לך פעם שאתה מרוויח MSc ב Geoscience. יש משרות באקדמיה כפרופסור, מנהל או חוקר. אתה יכול לעבוד בתעשייה פרטית כמנהל הסקר, מנהל מעבדה אלקטרונים microprobe, מומחה בתחום שירותי הסביבה, או מומחה לנדס נתונים תמיכה.

בתי ספר ואוניברסיטאות ברחבי העולם מציעים MSC ב Geoscience. אם אתה מעדיף לקחת קורסים מקוונים, מוסדות מסוימים עשויים להיות אלה גם כן. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.