Keystone logo

5 באינטרנט תואר שני תוכניות ב ניהול בתי מלון 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • תיירות ואירוח
  • ניהול בתי מלון
תחומי לימוד
  • תיירות ואירוח (5)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    באינטרנט תואר שני תוכניות ב ניהול בתי מלון

    עם קורסים ממוקדים בתחום הנבחר של מחקר, תואר שני מציע השכלה בוגרת ברמה מתקדמת. אחד-על-שניים-שנת תכנית בדרך כלל דורשת תואר ראשון כתנאי מוקדם.

    מהו מאסטר באינטרנט על ניהול המלון? תכנית ניהול מלון יכולה ללמד את התלמידים על המשימות השונות המעורבים בניהול מלון. התלמידים יכולים ללמוד על תעשיית האירוח, כולל זכיינות, טכנולוגיה, תפעול כללי ושיווק. תלמידים יכולים גם ללמוד ניתוח פיננסי, ניהול עובדים ומכירות. התיאוריה קולינרי וניהול המסעדה עשוי גם להיות מכוסה. תוכניות רבות כוללים גם לימוד מעשי המאפשר לתלמידים לשים את כישוריהם להשתמש במצבים של העולם האמיתי.

    לאחר השלמת תוכנית בניהול בתי מלון, תלמידים עשויים להיות מוכן להיכנס לתפקידי ניהול. אולי יש להם את הידע הדרוש כדי לנהל את המלון שלהם או לעבוד בעמדות מנהיגות בתוך רשת מלונות עליונה.

    כשמדובר בעלויות בגין שינוי תוכנית, קשה לתת הערכה מדויקת. עלויות משתנות מבית ספר לבית ספר, אז האומדן המדויק ביותר יש לקבל מהמוסד שבו התלמיד לומד הסטודנט.

    לאחר השלמת תוכנית, תלמיד עשוי להיות מסוגל לעבוד בתחומים שונים של הכנסת אורחים. זה כולל עבודה בבתי מלון, ספא, הפלגות, בתי קזינו ומסעדות. בוגרים ייתכן גם שיוכלו להמשיך לעבוד ברמה בינלאומית עם בתי מלון ואתרי נופש ברחבי העולם. רוב האנשים יוכלו להתקדם בקריירה הנוכחית שלהם, בעוד שאחרים עשויים להיות חל קריירה בענף. חלק הבוגרים אולי אפילו רוצים להתחיל עסק משלהם. המעוניינים בהוראה או במחקר בתחום עשוי להרחבת השכלתם בתוכנית לתואר דוקטור.

    אם אתה רוצה להעפיל עמדות מתקדמות בתעשיית האירוח, אז אתה יכול לשקול להירשם בתכנית לתואר שני בניהול בתי מלון.חיפוש עבור התוכנית שלך למטה יש לפנות ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס הפנייה.