Keystone logo

1 באינטרנט תואר שני תוכניות ב ניהול אירוח בינלאומי 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • תיירות ואירוח
  • אירוח
  • ניהול אירוח בינלאומי
תחומי לימוד
  • תיירות ואירוח (1)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

באינטרנט תואר שני תוכניות ב ניהול אירוח בינלאומי

תכנית לתואר שני היא דרך לימוד אינטנסיבית לסטודנטים המבקשים להרחיב את החינוך הפורמלי שלהם בנושא מסוים. תארים אלה מסייעים לתלמידים להתחרות על משרות בשכר גבוה יותר בתחומם.

מהו מאסטר בהנהלת האירוח הבינלאומי? תואר זה הוא אידיאלי עבור סטודנטים עם תואר ראשון בתחום קשורה שרוצים לקדם את הקריירה שלהם בניהול האירוח. רמה חינוכית זו היא קפדנית יותר עבור התלמידים במרדף אחר הזדמנויות ניהול משופרות. בתוכניות אלה, התלמידים עובדים על למידה של פרקטיקות ניהוליות ברמה גבוהה יותר ופעולות עסקיות. יש להתמקד במיומנויות מימון ושיווק כי ללכת מעבר ללימודי מבוא של תואר ראשון בניהול האירוח.

סטודנטים בינלאומיים לניהול אורחים לומדים מיומנויות רבות שיכולות לעזור להם בחייהם המקצועיים והאישיים. להיות Communicator יעיל הוא יתרון של תואר זה, כי כמעט כל המעסיק הוא אחרי. התלמידים יכולים גם לרכוש מיומנויות ארגוניות מתקדמות ולשמור על רמה גבוהה של יעילות בלחץ.

עלות הלימודים לתואר שני תלויה לחלוטין במכללה או באוניברסיטה הפרטית המציעה את התוכנית. עלות מלאה להרוויח תואר הוא בדרך כלל תלוי במספר הקורסים תוכנית דורש.

הזדמנויות הקריירה לסטודנטים של ניהול האירוח הבינלאומי הם רבים, ואת הפוטנציאל גבוה יותר משלמים משרות ניהול עשוי להגדיל לאחר קבלת תואר שני. ניהול האירוח מכסה מגוון רחב של תעשיות כמו המגזר הציבורי בחינוך ובריאות. חברות בינלאומיות כמו רשתות בתי מלון ומסעדות לעיתים קרובות זקוקים למנהלים משכילים מאוד כדי להקל על אירועים בקנה מידה גדול ופעולות. תפקידים אפשריים אחרים כוללים עבודה קייטרינג, מזון מהיר, קמעונאי, סיור, שירות לקוחות או מנהלי האירוע.

ישנן הזדמנויות חינוכיות רבות זמין עבור סטודנטים בינלאומיים אם הם מקווים ללמוד בבית או בחו"ל. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.