Keystone logo

3 באינטרנט תואר שני תוכניות ב מדעי מחשב יישומיים 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • לימודי טכנולוגיה
  • מדעי המחשב
  • מדעי מחשב יישומיים
תחומי לימוד
  • לימודי טכנולוגיה (3)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    באינטרנט תואר שני תוכניות ב מדעי מחשב יישומיים

    מאסטר הוא הראשון שלאחר תואר בוגר כי רוב התלמידים להשיג. זה בדרך כלל דורש מחקר עצמאי ואת הפקת תזה, אשר נועדו להוכיח כי התלמיד יש הבנה של מומחה של המשמעת שלו או שלה.

    מהו מאסטר במדעי המחשב יישומי? מאסטר במדעי המחשב היישומי הוא תואר שמקיף נושאים רבים ושונים הקשורים לאופן שבו מחשבים וקוד עובדים. סטודנטים להרוויח תואר שני במדעי המחשב יישומי לעתים קרובות לבחור אזור להתמקד, כגון הנדסת מחשבים או תכנות. רקע חזק במתמטיקה, במדעים או בשניהם מומלץ עבור אלה השוקלים תואר זה.

    תואר זה מאפשר לחוקרים לגשת לאחד השדות המהירים בעולם. הם יכולים לצפות ללמוד מיומנויות עבודה כגון קידוד והנדסת מחשבים, כמו גם איך לחשוב בצורה הגיונית ולשתף את הרעיונות שלהם בצורה מסודרת.

    עלותו של מאסטר במדעי המחשב יישומי משתנה בהתאם למוסד שבו בוחר התלמיד להשתתף. רוב תוכניות האב לקחת שנתיים עד שלוש שנים של מחקר במשרה מלאה כדי להשלים, ואת עלויות שכר הלימוד ניתן לחשב בהתאם. עם זאת, כמה מסוגלים להשלים את התוכניות שלהם מהר יותר.

    רוב הסטודנטים לתואר שני עם מאסטר במדעי המחשב יישומי לבחור להיכנס שדות הקשורים לתכנות מחשבים או הנדסה. ישנם ארגונים ממשלתיים רבים אשר באופן קבוע שוכרים בוגרי מדעי המחשב יישומי כמו coders, תמיכה טכנית, מנהלי רשת, ובתוך עמדות דומות. עם זאת, אנשי מקצוע מסוימים בוחרים להיכנס לעסק עבור עצמם כמו מתכנתים עצמאי או מפעילי עסקים משלהם.

    מכללות ואוניברסיטאות רבים מציעים את ההזדמנות להרוויח מאסטר במדעי המחשב יישומי באינטרנט. זוהי אופציה נהדרת עבור אלה שחיים רחוק מהקמפוס או צריך לעשות זמן ללימודים שלהם סביב לוח הזמנים עבודה. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.