Keystone logo

6 באינטרנט תואר שני MA תוכניות ב הוראת אנגלית כשפה זרה 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני MA
  • חינוך
  • הוראה
  • הוראת אנגלית כשפה זרה
תחומי לימוד
  • חינוך (6)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    באינטרנט תואר שני MA תוכניות ב הוראת אנגלית כשפה זרה

    תואר שני הוא תואר ברמת בוגר נלקח בדרך כלל לאחר שסיים תואר ראשון. תוכניות תואר שני לאפשר לתלמידים ללמוד נושא נבחר מעמיק בדרך כלל לוקח שנתיים כדי להשלים.

    מהו תואר שני באינטרנט TESOL? תלמידים הלומדים בבתי ללימודי תואר שני בהוראת אנגלית דוברי שפות אחרות בדרך כלל לקחת קורסים בחינוך רב-תרבותי, בלשנות, פדגוגיה, עיצוב תכנית הלימודים, המתודולוגיה והערכה. תוכניות תסייענה לתלמידים ללמוד כיצד לפתח תכנית בכיתה ובאילו שיטות הם צריכים להשתמש כאשר ללמד תלמידי TESOL. למרות התכנית מוצעת באינטרנט, חוקרים יכולים לצפות להשלמת פרויקט התמחות או מחקר.

    השלים תכנית תואר TESOL מנהל עשוי לאפשר לתלמידים להעפיל לעמדות גבוהות יותר שלם.בנוסף, תלמידים מסוגלים ללמוד מיומנויות כדי לשפר את יכולות ההוראה שלהם ולאפשר להם לעבוד עם מגוון של לומדים אנגלים שאינם ילידים שונים.

    בגלל סטיות בין תוכניות בכל בית ספר, קשה להציע אומדן עלויות. סטודנטים המעוניינים לדעת יותר על עלויות צריכים לברר עם המוסד הנבחר שלהם.

    על ידי השלמת תואר שני בתכנית TESOL, בוגרים יוכלו להגדיל את הידע ואת מיומנויות ההוראה שלהם לעבוד ברמות מתקדמות או להשיג קידום בתפקידים הנוכחיים שלהם. אנשים יכולים להעפיל להצטרף לארגוני TESOL וזן לעמדות מנהיגות בתחום חינוך. תכנית מסוימת עשויה גם לסייע לבוגרים להעפיל עבודה בבריאה מדיניות, עיצוב לימודים או ממשל. במקרים מסוימים, משתתפי תכנית עשויים גם להיות מסוגלים להתחיל קורסים הפרטיים ההצעות העסקיות שלהם לסטודנטים.

    אם אתם מעוניינים בקריירה ללמד אנגלית כשפה שנייה או רוצים להתקדם משרת ההוראה הנוכחי שלך, אז תכנית התואר שני בהוראת אנגלית דוברי שפות אחרות עשויה להיות בחירה מצוינת. חיפוש עבור התוכנית שלך למטה יש לפנות ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס הפנייה.