מאסטר אונליין בתקשורת המונים - מדיה חברתית
University of Florida - College of Journalism and Communications
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Gainesville, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
16 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
USD 29,367 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* עלות כוללת
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
ב-UF CJC Online, תואר שני במדיה חברתית עוסק כולו ביצירת קשרים מקוונים משמעותיים והבטחת שיש לך את הכלים וההכשרה כדי להיות יעילים בהגעה לקהל שלך.
התואר הראשון מסוגו במדיה החברתית שלנו עוסק בהרבה יותר מאשר פשוט לדעת איך להשתמש בפלטפורמות המדיה החברתית הנוכחיות. אנו מלמדים אותך כיצד לגשת לשיווק ברשתות חברתיות בצורה הוליסטית, על ידי שילוב כתיבה, הפקת וידאו ושיווק מותגים בתוכנית מקוונת מקיפה. אנו מלמדים אותך כיצד להשתמש במחקר כדי להניע יצירת תוכן, כיצד ליצור קמפיינים יעילים של פרסום ויחסי ציבור, וכיצד להשתמש בטכנולוגיות חדשות ומתפתחות כדי להגיע לקהל שלך.
והכי חשוב, אנחנו מלמדים אותך איך למשוך את כל המיומנויות הללו יחד כדי ליצור נרטיבים יצירתיים שפונים לקהל היעד שלך ויוצרים מעורבות משמעותית.
בנוסף לתוכן הליבה בעל הערך, אתה יכול לבחור מתוך מגוון רחב של קורסי בחירה כדי להתאים אישית את התוכנית שלך כך שתתאים לתחומי העניין האישיים שלך ולמטרות הקריירה שלך. תואר שני במדיה חברתית מאוניברסיטת פלורידה פירושו שתלמד את המיומנויות הנחוצות למינוף פלטפורמות המדיה החברתית הנוכחית, כמו גם לבנות את הבסיס שאתה צריך כדי לספק שירותי שיווק בעלי ערך כמעט לכל עסק או ארגון.
מושגי ליבה
- תחשוב בגדול. צור רעיונות גדולים ופתח את כישורי הסיפור שלך כדי לתקשר אותם לקהל היעד שלך.
- לחתור למגע. קבל הבנה עמוקה כיצד למשוך קהלים באמצעות תוכן יצירתי והודעות משפיעות.
- מידה. השג את הכישורים לשלוט במדדים שמאחורי העברת החזר ROI למנהלים וללקוחות.
חווית למידה ייחודית
תוכניות מקוונות של UF CJC מיועדות לסטודנטים שחושקים ב:
- קורסים המאתגרים אותם לצמוח כמתקשרים באמצעות משימות מעשית שבהן הם מקבלים משוב בונה מפורט מעמיתים ומדריכים
- הגמישות של קורסים מקוונים שבהם הרצאות מוקלטות מראש ופגישות מקוונות חיות מאפשרות לסטודנטים לעסוק בקורסים שלהם מכל מקום בעולם
- הזדמנויות נטוורקינג עם עמיתים, בוגרים, מדריכים ומרצים אורחים
- אפשרויות צמיחה וקידום מקצועיות
- כישורי סיפור יצירתי
- חווית למידה טרנספורמטיבית המתמקדת בתלמיד
- יחס אישי מצד סגל מעורב מאוד
- תואר בוגר במחיר סביר ומכובד מ-10 האוניברסיטה הציבורית המובילה
המאסטר המקוון לאמנויות בתקשורת המונים עם ריכוז במדיה חברתית כולל 36 שעות אשראי: 33 שעות קורסים בתוספת שלוש נ"ז אחרונות בקורס אבן היסוד. תוכנית הלימודים של התוכנית מונחית על ידי מועצה מייעצת של מומחים מובילים בתעשייה, עם קורסים הנלמדים על ידי אנשי מקצוע בתעשייה והפקולטה של אוניברסיטת פלורידה. סטודנטים במשרה מלאה יכולים להשלים את התואר השני תוך 16 חודשים בלבד.
תוצאת התוכנית
מיומנויות ליבה של ריכוז המדיה החברתית
הקורסים נועדו ללמד את התלמידים כיצד:
- יישם שיטות עבודה מומלצות בכל פלטפורמות המדיה החברתית הגדולות
- צור תוכן מדיה חברתית מרתק
- מדידת מדדים ותוצאות קמפיינים במדיה חברתית
- הגדל את ההחזר על ההשקעה עבור קמפיינים ברשתות חברתיות
- תזמון ונהל חשבונות מותגים ברשתות חברתיות
תכנית לימודים
קורסי ליבה של ריכוז המדיה החברתית
- היכרות עם מדיה חברתית
- מבוא למולטימדיה (סיפורי וידאו)
- מיתוג באמצעות מדיה חברתית ומובייל
- פרסום ומדיה חברתית
- תורת תקשורת ההמונים
- שיטות מחקר בתקשורת דיגיטלית
- מדדים והערכה של מדיה חברתית
אפשרויות קריירה
עבודה בשיווק וניהול במדיה חברתית
שליטה במושגים של שיווק במדיה חברתית וכיצד הם משתלבים בשוק הגדול יותר ימצב אותך להצלחה כמעט בכל תעשייה, מארגונים ללא מטרות רווח שצריכים לגייס כסף למטרות צדקה ועד לקבוצות ספורט שזקוקות ליצירת תוכן כדי לבנות מעריץ. לבסס ולמכור כרטיסים. אתה תהיה מוצב לעזור למועמדים פוליטיים לבנות עניין בעצרות ולגייס תרומות כדי לתמוך בקמפיינים שלהם. תוכל לעזור אסטרטגית לתעשייה הפרטית להגדיר ולהשיג יעדי מכירות ולקדם את הכרת המותג.
בקיצור, תוכל להשתמש בתואר שלך כדי לעזור להניע שינוי חברתי ולשנות את העולם.
תפקידים ספציפיים שאתה עשוי להיות זכאי אליהם עם סיום הלימודים כוללים:
- עו"ד מותג
- מנהל מותג
- מנהל תוכן
- מנהל שיווק דיגיטלי
- מנהל מדיה דיגיטלית
- רכז מעורבות
- מנהל תקשורת מקוון
- אסטרטג מדיה חברתית
- מנהל מדיה חברתית