תואר שני באיחוד האירופי ובסין (אינטר-אוניברסיטאות עם אוניברסיטת מדריד מרחוק)
Universidad Rey Juan Carlos T
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Madrid, ספרד
שפות
אנגלית, ספרדית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 45 / per credit *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2023
* סטודנטים תושבים, לזיכוי, מחיר; 84.07 אירו: סטודנטים שאינם תושבים, זיכוי, מחיר
מבוא
איזה ידע ארכוש עם מאסטר זה?
התלמיד ירכוש ידע רוחבי בנושאים שונים הקשורים לאיחוד האירופי ולסין. מטרתו של מאסטר זה היא להציע חזון רב-פנים ורב-ענייני של אקטואליה המאפשרת לנו להבין את התמורות המהירות של החברה בתרחיש גלובלי וקשור ביניהם. כדי להבין את הכלכלה יש צורך להתעמק בתרבות ולהבין אותה חיוני לבצע ניתוח של היסודות ההיסטוריים. מהכלכלה אנו עוברים לחברה מנקודת מבט משפטית המאפשרת לנו לרכוש ראייה רחבה בכללותה.
לכן זהו ידע עדכני מאוד ודינמי המוצע תמיד מהמתודולוגיה האקדמית ומהקפדנות המדעית של האוניברסיטה.
האם תואר זה רשמי על פי התקנות הנדרשות על ידי אזור ההשכלה הגבוהה באירופה?
כן.
פרופיל מומלץ
להיות בבעלות תואר רשמי באוניברסיטה ספרדית או אחר שהונפק על ידי מוסד להשכלה גבוהה של אזור ההשכלה הגבוהה באירופה, המעניק למדינה המוציאה את התואר גישה לתארים מתקדמים.
פרופיל הכניסה המומלץ לתואר זה הוא:
- תואר ראשון בכלכלה
- תואר או תואר ראשון במנהל עסקים וניהול
- תואר או תואר ראשון במשפטים
- תואר ראשון במדעי המדינה
- תואר ראשון או תואר ראשון ביחסים בינלאומיים
פרופיל המועמדים לאוניברסיטאות לקחת את המאסטר של האיחוד האירופי-סין, במצב מרחק, וכך לקבל את התואר הרשמי לתואר שני, יגיב למאפיינים הבאים:
- עובדים עצמאיים או עובדים שכירים, בעלי ניסיון מקצועי כלשהו ומעוניינים לשפר את כישוריהם או את אפשרויות הקידום שלהם בתחום האקדמי.
- אנשים שמסיבות גיאוגרפיות של ריחוק ממרכזי הוראה פנים אל פנים או מסיבות אישיות, מתקשים לעקוב אחר שיטת לימוד אחרת.
- סטודנטים מאוניברסיטאות או מרכזי חינוך אחרים, המוכנים לבצע למידה מרחוק חדשה להשלמת הידע או התארים בתהליך הרכישה.
מטרות
ידוע כי האיחוד האירופי הוא המתקדם ביותר מבין חוויות תהליכי האינטגרציה בעולם. עם רפורמת האמנות, משנת 1957 ועד היום, הקהילה ואז האיחוד האירופי קיבלו מספר גדול יותר של סמכויות, וכתוצאה מכך היא תפסה מרחב רלוונטי יותר ויותר בחיים הפוליטיים, הכלכליים והחברתיים של המדינות. שיוצרים אותה על ידי בניית מערכת משפטית ופוליטית, של הכרה בינלאומית, עובדה שגייסה את תשומת הלב הציבורית.
בתורו, סין חווה בעשורים האחרונים צמיחה אקספוננציאלית בכלכלתה. במידה רבה יותר, רודף אחר צמיחה פנימית ממושכת ואיזון מחדש של האוכלוסייה. לאחר שהושגה הדבר, סין פונה כעת כלפי חוץ ונמצאת בפיתוח מלא של התוכנית הפוליטית הזרה שלה המכונה "דרך המשי החדשה". זה יהיה אחד משורות התואר השני בתואר שני, שכן הוא מבקש להכשיר מבוגרים וצעירים בתפקיד החדש שממלאת סין על הבמה הבינלאומית.
מיומנויות
יכולות בסיסיות
- CB6 - להחזיק ולהבין את הידע המספק בסיס או הזדמנות להיות מקוריים בפיתוח ו / או יישום רעיונות, לרוב בהקשר מחקרי
- CB7 - שתלמידים יידעו ליישם את הידע הנרכש ואת יכולתם לפתור בעיות בסביבות חדשות או מעט מוכרות בהקשרים רחבים (או רב תחומיים) הקשורים לתחום הלימוד שלהם.
- CB8 - שתלמידים מסוגלים לשלב ידע ולהתמודד עם המורכבות של ביצוע פסקי דין על סמך מידע, בהיותו שלם או מוגבל, כולל הרהורים באחריות חברתית ואתית הקשורה ליישום הידע והשיפוט שלהם
- CB9 - שהתלמידים ידעו להעביר את מסקנותיהם ¿ואת הידע והסיבות האולטימטיביות התומכות בהם ¿לקהלים מיוחדים ולא מתמחים בצורה ברורה וחד משמעית
- CB10 - שלסטודנטים יש את כישורי הלמידה המאפשרים להם להמשיך ללמוד באופן שיהיה מכוון בעצם או אוטונומי.
מיומנויות כלליות
- CG01 - היכולת לחזות ולשלוט על התפתחות מצבים מורכבים על ידי פיתוח מתודולוגיות עבודה חדשות וחדשניות המותאמות לתחום המדעי / מחקרי, הטכנולוגי או המקצועי, בדרך כלל רב תחומי, בו הן מבצעות את פעילותן.
- CG02 - להיות מסוגלים לקחת אחריות על התפתחותם המקצועית וההתמחות שלהם בתחום לימוד אחד או יותר.
- CG03 - יכולת לנתח באופן ביקורתי ולסנתז בעיות מורכבות
- CG04 - יכולת חיפוש ושימוש במקורות מידע שונים, בחירה, ניתוח וסינתזה של אותם אלמנטים רלוונטיים
כישורים רוחביים
- CT01 - למידה אוטונומית: יכולת לבחור את האסטרטגיות, הכלים והרגעים שנחשבים יעילים ביותר ללמוד ולהוציא לפועל באופן עצמאי את מה שלמדת.
- CT02 - ביטחון עצמי: יכולת להעריך את התוצאות, הביצועים והיכולות שלנו מתוך אמונה פנימית שאנחנו מסוגלים לעשות את הדברים ואת האתגרים שעולים.
- CT03 - יכולת להסתגל למצבים חדשים: להיות מסוגל להעריך ולהבין עמדות שונות, להתאים את הגישה של עצמו לפי המצב.
- CT04 - מודעות לערכים אתיים: יכולת לחשוב ולפעול על פי עקרונות אוניברסליים המבוססים על ערך האדם המכוון להתפתחותם המלאה וכרוך במחויבות לערכים חברתיים מסוימים.
- CT05 - חשיבה ביקורתית: יכולת לנתח רעיון, תופעה או סיטואציה מנקודות מבט שונות ולהניח בפניו גישה משל עצמה ואישית, הבנויה מאובייקטיביות קפדנית ומנומקת, ולא מתוך אינטואיציה.
- CT06 - שימוש בטכנולוגיות מידע ותקשורת (ICT): יכולת להשתמש ביעילות בטכנולוגיות מידע ותקשורת ככלי לחיפוש, עיבוד ואחסון מידע וכן לפיתוח מיומנויות תקשורת.
יכולות ספציפיות
- CE01 - יכולת להבין את אוצר המילים הסטנדרטי המתאים ולהשתמש בו בפורומים מיוחדים באיחוד האירופי, וגם בפורומים שאינם מיוחדים, הן בספרדית והן בשפות אחרות.
- CE02 - יכולת להבין או להשתמש באוצר המילים המתוקנן המתאים בפורומים מיוחדים בסין, וגם בפורומים שאינם מיוחדים, הן בספרדית והן בשפות אחרות.
- CE03 - בעל שליטה רחבה בטכניקות הקשר עם גורמים ומוסדות לאומיים ועל-לאומיים האחראים על הפיקוח על חוק האיחוד האירופי.
- CE04 - בעל שליטה רחבה בטכניקות להתמודדות עם גורמים כלכליים, פוליטיים ומוסדיים בסין.
- CE05 - הכירו והבינו את התפקוד המוסדי והארגון הפוליטי הן של האיחוד האירופי והן של סין
- CE06 - יכולת לבצע ניתוח קריטי לגבי מה שמייצג תהליכי האינטגרציה ותהליכי שיתוף הפעולה בין המדינות.
- CE07 - זיהוי ערוצי שיתוף הפעולה הפתוחים בין האיחוד האירופי לסין
- CE08 - להכיר ולטפל כראוי במכשירים המתודולוגיים הבסיסיים למחקר בכל אחד מתחומי הלימודים האירופיים או הסיניים הנכללים בתוכנית
הוֹדָאָה
הדרישות לגישה לתואר המוצע הן על פי סעיף 16, צו מלכותי 1393/2007, ששונה על ידי צו מלכותי 861/2010 מיום 2 ביולי:
- כדי לגשת לתארים רשמיים של התואר השני, יהיה צורך להחזיק בתואר רשמי באוניברסיטה ספרדית או אחר שהונפק על ידי מוסד להשכלה גבוהה השייך למדינה אחרת המהווה חלק מאזור ההשכלה הגבוהה באירופה המסמיך שם גישה לתורת המאסטר.
- כמו כן, בוגרים בהתאם למערכות חינוך מחוץ לאזור ההשכלה הגבוהה באירופה יוכלו לגשת ללא אישור כישוריהם, לאחר אימות האוניברסיטה כי הם מוסמכים ברמת הכשרה המקבילה לתארים הרשמיים הרשמיים המקבילים באוניברסיטה הספרדית ולהעצים במדינה. הוצאת התואר לגישה להשכלה לתואר שני. גישה באמצעים אלה לא תרמז, בכל מקרה, על הומולוגציה של התואר הקודם שהצד המעוניין ברשותו, ולא הכרה בו למטרות אחרות מזו של לימודי תואר שני.
דרישות מומלצות:
לאחר שהוגשה בקשת הקבלה עם התיעוד הנדרש בכל מקרה ואומתה על ידי שירות הקבלה, הסטודנט מוזמן לנהל את הראיון באופן אישי או בכנס וידאו. עליהם לבוא עם תעודת הזהות או הדרכון שלהם כדי להוכיח את זהותם.
URJC ו- UDIMA הקימו ראיון אישי ו / או טלמטי, במידת הצורך, הערכה של התיעוד האקדמי המשמש להערכת המרכיבים הקשורים להצלחתו הלימודית והמקצועית של כל סטודנט ולגילוי צרכי ההכשרה הספציפיים שלהם.
במקרה הספציפי של תואר שני באוניברסיטה באיחוד האירופי ובסין, מבחני הקבלה בשתי האוניברסיטאות יורכבו מראיון אישי או על ידי ועידת וידיאו בספרדית, כדי לבדוק את רמת שפת הסטודנט והערך האקדמי יוערך .
ראיונות כניסה אלה הם בעלי אופי אוריינטציה. הם ישמשו להערכת המרכיבים הקשורים להצלחה הלימודית והמקצועית של הסטודנט המעוניין להירשם בנוסף לצרכי ההכשרה הספציפיים שלהם ולמניעים שלהם לקחת את המאסטר. מנהל המאסטר יהיה אחראי על ביצוע ההערכה האישית של השיא האקדמי.
מבחר המועמדים:
קריטריוני ההערכה לקבלת סטודנטים ישוקללו באופן הבא:
- ראיון אישי: 30-40%
- שיא אקדמי: 50-60%
- ניסיון מקצועי: 10-20%
הצעת מקומות: 100 מקומות. אם לא יושג מספר הסטודנטים המינימלי הצפוי בקורס, האוניברסיטה עשויה לבחור שלא לפתוח את קבוצת ההוראה.
מסלול הכשרה
קוד | חוֹמֶר | סמסטר | סוג | מספר ECTS |
627801 | תהליך האינטגרציה באירופה: יסודות ומוסדות משפטיים. | סמסטר ראשון | נדרש | 6 |
627802 | סין העתיקה: היסטוריה, תרבות, משפט, פוליטיקה וכלכלה. | סמסטר ראשון | נדרש | 6 |
627803 | היסודות של סין המודרנית: החל מהקמתה של הרפובליקה העממית של סין וכלה בפוליטיקה של דרך המשי החדשה (1949-2049). | סמסטר ראשון | נדרש | 9 |
627804 | האיחוד האירופי על הבמה הבינלאומית. פעולות ממשלתיות, תכניות ומדיניות ציבורית. | סמסטר שני | נדרש | 6 |
627805 | יחסים ואפשרויות עסקיות בין האיחוד האירופי לסין. | סמסטר ראשון | נדרש | 9 |
627806 | הסדר העולמי החדש לפני עליית סין כשחקן וכוח עולמי. | סמסטר שני | נדרש | 6 |
627807 | עבודת המאסטר הסופי. | סמסטר שני | TFM | 18 |