בוגר תואר ראשון במדעי החינוך
Universidad Ítaca
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Mexico City, מקסיקו
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* לתוכניות מקוונות התואר בחינם
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
לימודי תואר ראשון בחינוך מקוון יפתחו בפניך את הדלתות לעבודה בכל חברה או ארגון שמקרין פיתוחים חינוכיים והוראתיים בהתאם לדרישות הארגון.
הסמכה
התוכנית כוללת הסמכה לבחירתך.
הרשמה
RVOE 2008
משך
9 סמסטרים.
תאריך התחלה
365 ימים בשנה.
עלויות
אנו מציעים לך את תוכנית ההשקעה הטובה ביותר ברישום ובלימודים.
גלריה
תכנית לימודים
- מבוא למדעי החינוך
- תיאוריה פדגוגית
- פילוסופיה של החינוך
- היסטוריה של החינוך
- מדעי המחשב I
- סוציולוגיה של החינוך
- תיאוריות למידה
- פסיכולוגיה של החינוך
- היסטוריה של החינוך במקסיקו
- אינפורמטיקה II
- התפתחות אנושית I (ילדות)
- אסטרטגיות הוראה ולמידה
- מתודולוגיית חקירה
- תהליכי תקשורת המיושמים בחינוך
- יסודות הסטטיסטיקה
- התפתחות האדם II (גיל ההתבגרות)
- טכניקות דידקטיות לחינוך
- פיתוח מיומנויות חשיבה
- הערכה חינוכית
- סטטיסטיקה המיושמת על מדעי החינוך
- התפתחות אנושית III (בגרות וזקנה)
- בעיות התפתחות ולמידה
-
- חינוך לערכים
- חינוך וטכנולוגיה I
- תרגול פדגוגי
- פסיכומטרי מיושם בחינוך
- אתיקה מקצועית
- מודלים לימודיים
- חינוך וטכנולוגיה II
- מורה מאמן
-
- מדיניות וחקיקה חינוכית
- פעולת הדרכה
- גיוון ושוויון בחינוך
- אתנוגרפיה חינוכית
- תכנון אסטרטגי בית ספרי
- חינוך אינטגרלי
- ארגון המוסד החינוכי
- פרקטיקות חינוכיות I
- חדשנות בפרקטיקה החינוכית
- סמינר תזה I
- פיתוח תכניות ופרויקטים חינוכיים
- מינהל חינוך
- פרקטיקות חינוכיות II
- מנהיגות וניהול חינוכי
- סמינר תזה II
תוצאת התוכנית
בוגר התואר הראשון במדעי החינוך יוכל ליישם את הכלים התיאורטיים והמתודולוגיים של מדעי החינוך, תוך יישום אסטרטגיות אבחון והערכה לפיתוח פרויקטי התערבות בתכנון ושינוי של סביבות חינוכיות; בחדשנות תהליכים חינוכיים ובהפעלת פרקטיקת הוראה, על מנת לעמוד בדרישות ששינויים חינוכיים וחברתיים דורשים מתוך ראייה רעיונית מודרנית ועדכנית של העבודה החינוכית; כמו גם מחויבים לערכים ולעמדות המאפשרים להם לחולל את השינויים הנדרשים בארגונים החינוכיים של המאה ה-21.
מיומנויות
- לנתח ולהבין את תהליכי החינוך מהתחומים המדעיים השונים המרכיבים אותו.
- לזהות, להעריך ולפתור בעיות הקשורות לחינוך.
- להעריך ולנתח את הגורמים הכלכליים, הפוליטיים, החברתיים והתרבותיים המקיפים את השדה החינוכי.
- ליישם אסטרטגיות הוראה שונות, בהתאם לצרכים של כל קבוצה חברתית או רמה חינוכית.
- לבנות ולעצב תכנים חינוכיים בהתאם לסביבה החברתית-תרבותית ולמדיניות החינוך העדכנית.
- השתמש בעקרונות ובכלים בחדשנות ויישום פרויקטים חינוכיים.
- ליישם אסטרטגיות מתודולוגיות שימושיות בתחום החינוך.
- קבלת החלטות בהתאם לערכים החברתיים של האזור בו מוצג התהליך החינוכי.
- לקדם ביחידים התפתחות אינטגרלית עם ערכים חברתיים מוצקים.
- לכוון את תפקידו החינוכי לאחריות חברתית ושיפור אנושי.
- עיצוב תכניות יצירה ופיתוח במוסדות חינוך.
- לפתח תהליכי הסמכה לאיכות מוסדות חינוך ותכני פיתוח לימודים.
- עיצוב מערכות פיתוח ותוכניות למוסדות חינוך.
- לפתח פרויקטי מחקר חינוכיים המבוססים על גישות כמותיות ואיכותניות.
- לעבוד בצורה בינתחומית ורב תחומית עם אנשי מקצוע העוסקים בחינוך להשגת מטרה משותפת.
- ליישם שיטות מחקר ולימוד.
- ניהול חבילות סטטיסטיות הקשורות ליישום ולמחקר חינוכי.
- עיצוב ויישום טכניקות בתחום החינוכי.
- אבחון תופעות חינוכיות וליישם את הפתרונות שלהן.
- להתערב בתחום החינוכי, לשנות את המבנים והתהליכים הרלוונטיים.
- להפיץ ולקדם ידע חינוכי ויישומיו.
- פיתוח פרויקטים של ארגון מחדש במוסדות חינוך.
אפשרויות קריירה
- פרופסור בקולג
- שמאי חינוכי
- עורך בתכנים פדגוגיים
- מורה לחינוך מיוחד
- מְאַמֵן
- מנהל
- חוקר
- רכז תכניות קהילתיות
- מורה במגזר הציבורי
- מדריך מתודולוגי
- תוכניות רב תחומיות או כלליות
- הכוונה וייעוץ חינוכי