תואר שני בתקשורת ושיווק פוליטי
UNIR
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Logroño, ספרד
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
למד את הטכניקות החדשניות ביותר לפיתוח ויישום תוכניות שיווק ותקשורת אסטרטגיות של בחירות
מאסטר רשמי זה מכין אותך לתפקד בתחומים שונים בסביבה הפוליטית, תוך רכישת פרופיל רב תכליתי שיאפשר לך לפעול כדובר, מנהל קשרי תקשורת, ראש מטה, עיתונות או פרוטוקול ויועץ תדמיתי ותקשורת.
תלמד להגדיר יעדים על ידי ניתוח מודלים של שינוי פוליטי ומוסדי והתנהגות בחירות, כמו גם מתן פתרונות שיווקיים מתאימים.
מאסטר זה מספק לך את הידע הדרוש כדי ללמוד התנהגות בחירות ולכוון את שיווק מפלגה פוליטית או מועמד. זה גם מלמד אותך לתאם ולתכנן מסעות בחירות ולשלוט בכלים חיוניים כגון רשתות חברתיות, נוירומרקטינג או פילוח נתונים.
מטרות
- תכנן אסטרטגיה לבניית המותג הפוליטי המשלב שימוש במדיות חדשות ותומכים חזותיים שונים.
- נצלו את כלי 2.0 והתנהלו נכון בסביבה הדיגיטלית כדי לשפר את ניהול הפוליטיקה באינטרנט וברשתות החברתיות .
- לדעת ולפתח את פעולות השיווק הפוליטיות המתאימות ביותר בכל מקרה לקידום מוסד, מפלגה פוליטית או מועמד.
- לנתח התנהגות בחירות ולהפיק השלכות על ניהול התקשורת והשיווק הפוליטי.
- פרש את הנתונים הנובעים משיטות המחקר האיכותניות העיקריות (ראיונות עומק וקבוצות מיקוד) וכמותיות (סקרים, ניתוח תיאורי, דו-משתני ורב-משתני).
- השתמש בכלים ובאסטרטגיות הטובות ביותר לניהול תדמית של כל מוסד, מפלגה פוליטית או מועמד לשיפור המוניטין שלו.
- לנהל ולהגיב למצב משבר .
- העמיק את המושגים של כוח רך, גלובליזציה, פעילי סייבר וקבוצות לחץ .
- פרש את המוזרויות של כל אחד ממצבי התקשורת הנפוצים ביותר בתחום הפוליטי: מסיבות עיתונאים, נאומים, ראיונות ודיונים והפעל את המשאבים המתאימים ביותר בכל אחד מהם.
- לארגן ולנהל אירועים הן בתחום המוסדי, הפוליטי והן בתחום הבחירות.
מידע כללי
- משך הקורס: שנת לימודים אחת
- בחינות פנים אל פנים: בסוף כל סמסטר
- נקודות זכות ECTS: 60
- מתודולוגיה: 100% חינוך מקוון
- שיעורים מקוונים חיים
- מורה אישי
מתודולוגיה
בשיעורים מקוונים חי
אנו מציעים לתלמידים את האפשרות להשתתף בשיעורים מקוונים חיים מדי יום. במהלך הפגישות הללו התלמידים יוכלו לתקשר עם המורה ולפתור את השאלות שלהם בזמן אמת, תוך שיתוף בידע ובחוויות. מקצב האימונים מותאם, עד כמה שניתן, לצרכים של כל קבוצת תלמידים. לא להשתתף בשיעור חי אין פירושו להחמיץ אותו. ניתן לראות את כל ההפעלות בעיכוב, כמה פעמים שתרצה. לפיכך, תלמידים שאינם יכולים לעקוב אחר הכיתה בשידור חי אינם נפגעים.
משאבים דידקטיים
הקמפוס הוירטואלי UNIR מספק מגוון רחב של תכנים איתם ניתן להכין כל נושא. חומרים אלה מאורגנים באופן שמאפשר למידה זריזה ויעילה. באופן זה תוכלו לגשת לנושאים המפתחים את תכני התוכנית, לרעיונות מרכזיים של כל נושא (שהוכן על ידי צוות ההוראה של הנושא), לחומר אורקולי משלים, פעילויות, קריאות ומבחן הערכה.
בנוסף, תהיה לך גישה לכיתות אמן בנושאים ספציפיים ותוכל להשתתף בפורומים, צ'אטים ובלוגים שבהם אתה מתקשר עם מורים ועמיתים, מרחיב את הידע שלך ופתרון ספקות אפשריים.
מורה אישי
ב- UNIR , לכל תלמיד יש מורה אישי מהיום הראשון, תמיד זמין בטלפון או בדוא"ל. תפקידו של החונך הוא מהותי במסלולו של כל סטודנט שכן הוא החוליה הגדולה ביותר עם האוניברסיטה ונקודת ההתייחסות שלה במהלך תהליך ההכשרה.
המורים מעניקים תשומת לב אישית על ידי מעקב מתמיד אחר כל תלמיד.
- לפתור ספקות לגבי נהלים אקדמיים, נהלים או ספקות ספציפיים בנושאים.
- עוזר בתכנון הלימודים לניצול טוב יותר של הזמן.
- המלץ באילו משאבים דידקטיים של הפלטפורמה להשתמש בכל מקרה ומקרה.
- הוא מעורב בלימודי התלמידים כדי לעזור להם לעבור כל נושא.
הערכת מערכת
כדי להעריך את רמת השגת היעדים שהושגו במאסטר, יש צורך להעריך את הכישורים שנרכשו במהלך המחקר. ההערכה הסופית של הלמידה מתבצעת תוך התחשבות בציון שהושג בנקודות הבאות.
- הערכה רציפה (פתרון מקרים מעשיים, השתתפות בפורומים, דיונים ואמצעים שיתופיים אחרים ומבחן הערכה).
- בדיקה סופית פנים אל פנים.
- עבודת גמר
תכנית לימודים
תכנית לימודים
סמסטר ראשון
- ניתוח השחקנים וההקשר של תקשורת ושיווק פוליטי (6 ECTS)
- מתודולוגיות מחקר המיושמות על תקשורת ושיווק פוליטי (6 ECTS)
- טכניקות תקשורת, רטוריקה ומנהיגות מיושמות בפוליטיקה (6 ECTS)
- כלים שיווקיים פוליטיים (6 ECTS)
- תקשורת ושיווק מוסדיים וממשלתיים (6 ECTS)
כהונה שנייה
- תקשורת ושיווק פוליטית ואלקטורלית (6 ECTS)
- ייעוץ בתקשורת ושיווק פוליטי (6 ECTS)
- התמחות חיצונית (6 ECTS)
- עבודת גמר לתואר שני (12 ECTS)
גלריה
אפשרויות קריירה
סיכויי קריירה
התואר השני בתקשורת פוליטית ושיווק מכין אותך לפתח את הקריירה שלך כ:
- דוֹבֵר
- מנהל קשרי תקשורת
- רמטכ"ל
- יועץ תדמית ותקשורת
- אנליסט פוליטי
- ראש העיתונות
- מנתחי מחקר דעת קהל
- יועץ שיווק ותקשורת פוליטית
בתחומים המקצועיים הבאים:
- מוסדות ומינהלים ציבוריים, כגון בתי עירייה, חברות ציבוריות, מועצות, ממשלות אזוריות, מוסדות מדינה
- מפלגות פוליטיות וארגונים אחרים, במיוחד ארגונים לא ממשלתיים או איגודים
- חברות ייעוץ וייעוץ פוליטי
- סוכנויות תקשורת פוליטית ושיווק
- ארונות תקשורת