תואר שני בניהול מסחרי ומכירות
UNIR
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Logroño, ספרד
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
התחום המסחרי של החברות עומד כאחת המחלקות היקרות ביותר, ולכן חברות דורשות אנשי מקצוע מוסמכים.
עם תואר שני זה תוכל להתעמק בתחומי המכירות, המכירות והשיווק, ללמוד כיצד פועלים שווקים חדשים וכיצד צרכנים חדשים מתנהגים.
בנוסף, תלמדו על אסטרטגיות שיווק חדשות ותתאמן להשגת מיומנויות מסחריות ומכירות חדשות באמצעות תוכנת Hubspot CRM וסימולטור העסקים וקבלת ההחלטות SimBrand, והכל במתודולוגיה מעשית במיוחד באמצעות שיטת המקרה.מהרווארד.
UNIR מציעה לך את הדיפלומה ב"אנשים מובילים" מתוכנית הרווארד ManageMentor להשלמת התואר השני שלך וסדנאות וכיתות אמן שונות המועברות על ידי אנשי מקצוע ומומחים בכל נושא.
מטרות המאסטר
המאסטר במכירות וניהול מסחרי ב- UNIR מתמחה בפיתוח אסטרטגיות עסקיות לעמידה בציפיות המכירות בסביבה גלובאלית ומשתנה.
באופן ספציפי יותר תוכלו להתעמק בהיבטים כמו ניהול מסחרי ושיווקי , מערכות מידע, תקשורת מקיפה ביחסי לקוחות, חשיבות ניהול צוותי מכירות, מגמות חדשות במכירות ביחס ל עם טכנולוגיות ומסחר אלקטרוני, או מיומנויות מסחריות ומכירות.
לחזק את המאסטר שלך עם UNIR בשיווק דיגיטלי של UNIR , UNIR את הפרופיל שלך על ידי רכישת מיומנויות וידע בפיתוח אסטרטגיות דיגיטליות של החברה
מידע כללי
- משך הקורס: שנת לימודים אחת
- בחינות מקוונות או פנים אל פנים: בסוף כל סמסטר
- נקודות זכות ECTS: 60
- מתודולוגיה: 100% חינוך מקוון
- שיעורים מקוונים חיים
- מורה אישי
מתודולוגיה
בשיעורים מקוונים חי
אנו מציעים לתלמידים את האפשרות להשתתף בשיעורים מקוונים חיים מדי יום. במהלך הפגישות הללו התלמידים יוכלו לתקשר עם המורה ולפתור את השאלות שלהם בזמן אמת, תוך שיתוף בידע ובחוויות. מקצב האימונים מותאם, עד כמה שניתן, לצרכים של כל קבוצת תלמידים. לא להשתתף בשיעור חי אין פירושו להחמיץ אותו. ניתן לראות את כל ההפעלות בעיכוב, כמה פעמים שתרצה. לפיכך, תלמידים שאינם יכולים לעקוב אחר הכיתה בשידור חי אינם נפגעים.
משאבים דידקטיים
הקמפוס הוירטואלי UNIR מספק מגוון רחב של תכנים איתם ניתן להכין כל נושא. חומרים אלה מאורגנים באופן שמאפשר למידה זריזה ויעילה. באופן זה תוכלו לגשת לנושאים המפתחים את תכני התוכנית, לרעיונות מרכזיים של כל נושא (שהוכן על ידי צוות ההוראה של הנושא), לחומר אורקולי משלים, פעילויות, קריאות ומבחן הערכה.
בנוסף, תהיה לך גישה לכיתות אמן בנושאים ספציפיים ותוכל להשתתף בפורומים, צ'אטים ובלוגים שבהם אתה מתקשר עם מורים ועמיתים, מרחיב את הידע שלך ופתרון ספקות אפשריים.
מורה אישי
ב- UNIR , לכל תלמיד יש מורה אישי מהיום הראשון, תמיד זמין בטלפון או בדוא"ל. תפקידו של החונך הוא מהותי במסלולו של כל סטודנט שכן הוא החוליה הגדולה ביותר עם האוניברסיטה ונקודת ההתייחסות שלה במהלך תהליך ההכשרה.
המורים מעניקים תשומת לב אישית על ידי מעקב מתמיד אחר כל תלמיד.
- לפתור ספקות לגבי נהלים אקדמיים, נהלים או ספקות ספציפיים בנושאים.
- עוזר בתכנון הלימודים לניצול טוב יותר של הזמן.
- המלץ באילו משאבים דידקטיים של הפלטפורמה להשתמש בכל מקרה ומקרה.
- הוא מעורב בלימודי התלמידים כדי לעזור להם לעבור כל נושא.
הערכת מערכת
כדי להעריך את רמת השגת היעדים שהושגו במאסטר, יש צורך להעריך את הכישורים שנרכשו במהלך המחקר. ההערכה הסופית של הלמידה מתבצעת תוך התחשבות בציון שהושג בנקודות הבאות.
- הערכה רציפה (פתרון מקרים מעשיים, השתתפות בפורומים, דיונים ואמצעים שיתופיים אחרים ומבחן הערכה).
- בחינה סופית באינטרנט או פנים אל פנים.
- עבודת גמר
תכנית לימודים
תכנית לימודים
הסמסטר הראשון 30 ECTS
- ניהול מסחרי ושיווקי (6 ECTS)
- מערכות מידע לקבלת החלטות עסקיות (6 ECTS)
- ניהול קשרי לקוחות (6 ECTS)
- אסטרטגיית תקשורת מסחרית מקיפה (6 ECTS)
- ניהול כוח מכירות (6 ECTS)
הסמסטר השני 30 ECTS
- מסחר אלקטרוני: שיווק נכנס (6 ECTS)
- מיומנויות מסחריות ומכירות (6 ECTS)
- התמחות חיצונית (6 ECTS)
- עבודת גמר לתואר שני (12 ECTS)
תכנית (12 ECTS)
תוכנית שיווק (6 ECTS)
- היכרות עם תוכנית השיווק הדיגיטלי
- ניתוח המצב הנוכחי. שלבים וכלים
- מחקר שיווקי
- הגדרת מטרה
- בחירת אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
- פיתוח טקטיקות שיווק
- חיזוי, ניטור ובקרה של תוכנית השיווק הדיגיטלי
שיווק נכנס וקידום אתרים (6 ECTS)
- מבוא לשיווק נכנס
- תוכנית אסטרטגית לשיווק נכנס
- משפך ההמרה: TOFU, MOFU ו-BOFU
- אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
- שיווק תוכן
- שיווק דרך האימייל
- אוטומציה שיווקית
תוצאת התוכנית
מה תלמד
- תשלוט בכלים שמציעות טכנולוגיות חדשות להרחבת תיק הלקוחות שלך, יצירת קשר ישיר יותר איתם, שיפור המוניטין של החברה ובכך להשיג את התשואות הצפויות
- אתה תפתח תכנון אסטרטגיה עסקית
- תוכל לעצב קמפיינים פרסומיים ולנהל רשתות חברתיות
- אתה תדע איך לעשות מחקר שוק
גלריה
סטודנטים אידיאליים
פרופיל מומלץ
כל מי שיש לו מקצוע בשיווק מקוון, אינטרנט ומסחר אלקטרוני
אפשרויות קריירה
הזדמנויות קריירה
- מנהל מסחרי
- מנהל מכירות כללי
- מנהל מכירות ארצי
- מנהל הייצוא
- מנהל ההרחבה
- מנהל אזורי
- מפקח או מנהל חשבונות
- מנהל מכירות
- סַרְסוּר
- מנהל שיווק מסחרי
- מנהל חשבון מפתח
- אחראי שיווקי.