מאסטר בתקשורת וזהות תאגידית
UNIR - Mexico
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Online Mexico
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
18 חודשים
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
תואר שני זה הוא היחיד שמשלב את כל היבטי התקשורת הארגונית: מיתוג, תוכניות תקשורת והערכה
- משך הזמן: 18 חודשים
- בחינות מקוונות
- זיכויים: 81
- מתודולוגיה: 100% חינוך מקוון
- שיעורים מקוונים חיים
- מורה אישי
תואר שני זה יאפשר לך ליישם תוכניות תקשורת אסטרטגיות שמטרתן לחזק את מיקום המותג ואת הזהות הארגונית.
המאסטר בתקשורת וזהות תאגידית יספק לך את הידע הדרוש כדי ליצור קשרים בין האסטרטגיה העסקית לבין הערכים הבלתי מוחשיים של הארגון.
לקורס לתואר שני זה תכנית לימוד ייחודית, המתמקדת בכל היבטי התקשורת האסטרטגית : תקשורת פנימית וחיצונית, אחריות חברתית תאגידית (יחסי ציבור), יחסי ציבור ושיטות מחקר בתקשורת ובמותג.
זה יכשיר אותך כמקצוען בעל הכשרה גבוהה לבצע את עבודתך בחברות במספר מגזרים, ולהפוך למומחה בניהול מוניטין תאגידי .
מטרות
תלמד:
- יישום מודלים מתודולוגיים של ניהול מותג ותקשורת .
- ניתוח והערכה של תכנון אסטרטגי ככלי בביצועים המקצועיים שלך. תוכלו ליצור דרכים חדשות לפתור בעיות תקשורת ומיצוב מותג.
- השתמש בטכניקות מחקר כמותיות ואיכותיות מתקדמות.
- שלבו את האחריות החברתית של החברה בתוכניות התקשורת ובאסטרטגיית המיתוג.
- צבר ניסיון בכלים כגון Google Analytics ו- Google Ads באמצעות סדנאות מעשיות של 100%.
תואר מקסיקני ואירופי כפול
ב- UNIR מקסיקו אנו יודעים שחשוב שיהיה פרופיל בינלאומי. מסיבה זו, בסוף התואר השני תקבל תואר כפול שיהפוך את קורות החיים שלך למושכים יותר:
- תואר מוסמך מקסיקני רשמי שאושר על ידי SEP הוענק על ידי UNIR מקסיקו.
- מאסטר אירופי משלו הוענק על ידי האוניברסיטה הבינלאומית בלה ריוחה, ספרד.
גלריה
תכנית לימודים
מֵתוֹדוֹלוֹגִיָה
מערכת הערכה