תואר שני בנוירוחינוך וקשיי למידה מקוונים
Universidad Europea
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Villaviciosa de Odón, ספרד
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
12 חודשים
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
עם המאסטר בנוירוחינוך תוכל לנתח מודלים שונים של אבחון, הערכה ותשומת לב לקשיי למידה, ותעצב תגובות חינוכיות על מסגרת מערכת העצבים האנושית ותמיכתה בזיכרון, קשב, רגש, שפה ועוד. תהליכים נוירופסיכולוגיים.
תלמד את הבסיסים הנוירואנטומיים, הפיזיולוגיים והקוגניטיביים של קשיי למידה והשלכותיהם בכל שלבי החינוך.
בנוסף, נלמד אותך לעצב ולהעריך הצעות להתערבות נוירו-חינוכית ומשאבים נוירוטכנולוגיים בקשיי למידה, לקידום יצירתיות ואינטליגנציות מרובות.
בקש מידע נוסף דרך הפורטל שלנו ונציג המרכז ייצור איתך קשר כדי לסייע לך בעיבוד הרישום שלך.
מה מבדיל את הקורס הזה מהאחרים?
תואר שני רשמי
- אישור ANECA. מוסמך על ידי הסוכנות הלאומית להערכת איכות והסמכה, במשרד החינוך.
- הכרה אירופאית. תואר שניתן לקבל הומלוגציה ולהכיר בכל מדינה של אזור ההשכלה הגבוהה האירופי (EES).
- גישה לדוקטורט. זה מאפשר לך לגשת לדוקטורט בחינוך.
- נקודות עבור התנגדויות או תחרויות. תארים רשמיים לתואר שני תקפים לסולם הכשרון של התנגדויות הוראת המינהל הציבורי.
מתודולוגיה מקוונת
- גְמִישׁוּת. 100% הוראה מקוונת עם שיעורים וירטואליים חיים שיוקלטו למקרה שלא תוכל להשתתף או רוצה לראות אותם שוב.
- קרוב אליך. תהיה לך תמיכת המורים המומחים שלנו שיקלו על הלמידה שלך, כמו גם מורה שידריך אותך ויעזור לך להשיג את המטרות שלך.
- למידה ניסיונית. קבלו הכשרה מקיפה, המבוססת על למידה דרך מקרים אמיתיים יחד עם למידה תיאורטית-מעשית.
עם השלמת תוכנית זו, הסטודנט מקבל את התואר הרשמי של תואר שני בנוירוחינוך שהונפקו על ידי Universidad Europea .
תוצאת התוכנית
- תלמדו לעצב חוויות חדשניות לגירוי התפתחות סנסומוטורית, העושות שימוש במגמות האחרונות במתודולוגיות אקטיביות ובמשאבים נוירוטכנולוגיים.
- אתה תיישם טכנולוגיות ומתודולוגיות חדשות בנוירודידקטיקה כדי להאיץ את תהליך הלמידה ולייעל את ביצועי בית הספר, מה שהופך אותו לאטרקטיבי יותר, מעורר מוטיבציה, שיתופי, תקשורתי וויזואלי יותר. לדוגמה: שחמט חינוכי, מיינדפולנס.
- תוכל להעריך את התרומות וההשלכות של שילובן של חלופות חינוכיות מתעוררות להתמודדות עם קשיי למידה.
- אנו נלמד אותך כיצד להעריך את ההתקדמות האחרונה בתחום הפלסטיות הסינפטית והנוירונית ובהחלמה תפקודית של המוח.
- תוכל להסיק את מאפייני ההתפתחות הנוירופסיכולוגית בילדות ואת השינויים בהתפתחות הנוירוטית בגיל ההתבגרות.
- תלמדו על מגמות חדשות בהוראה-למידה של מתמטיקה (ABN, EntusiasMAT, סינגפור) ועל התהליכים הנוירולוגיים הכרוכים בלמידתה. דיסקלקוליה על כל היבטיה.
- אתה תנתח שינויים והפרעות קשב, היפראקטיביות והפרעות התנהגות, מנקודת מבט רב-מודאלית ורב-תחומית.
- תחקור את האסטרטגיות הנוירו-חינוכיות המתאימות ביותר לצרכים של אנשים עם ADHD והמתאימות ביותר לכל גיל.
סטודנטים אידיאליים
בשביל מי זה?
המאסטר מתמקד בסטודנטים עם פרופיל הכניסה הבא:
- דיפלומות בהוראה.
- בוגרי הגיל הרך והחינוך היסודי.
- בוגרים/תארים בפסיכולוגיה.
- בוגרים/תארים בפסיכופדגוגיה.
- בוגרים/תארים בפדגוגיה.
- בוגר לימודי חינוך חברתי.
- בוגרי ריפוי בדיבור.
- בוגרי עבודה סוציאלית.
- בוגרי ריפוי בעיסוק.
- מורים בתיכון ובתיכון.
- אנשים בעלי ניסיון תעסוקתי מוסמך בתחום החינוכי או יועצים בבתי ספר, עם ניסיון מוכח של לא פחות משנה אחת בביצוע משימות באותו תחום ידע.
קבלה
תכנית לימודים
מודול 1. קשיי למידה מנקודת מבט מכילה (6 ECTS)
- חינוך כולל כזכות.
- מבט נוסף על המשגה של קשיי למידה.
- מניעת קשיי למידה.
- טיפול חינוכי מקיף והשלכותיו.
- הדוח הפסיכופדגוגי כבסיס לעיצוב העבודה בכיתה.
- גיוון תפקודי וקשיי למידה.
מודול 2. פלסטיות המוח. היבטים נוירוקוגניטיביים של למידה (6 ECTS)
- מערכת העצבים, התפתחותה והקשר שלה עם קוגניציה ורגש.
- המוח, תפקודי המוח והפלסטיות של המוח. אירועים בלמידה.
- מאפיינים של התפתחות עצבית בילדות ושינויים בגיל ההתבגרות.
- תהליכים אפקטיביים, מוטיבציוניים וחברתיים בלמידה בבית הספר.
- גורמים ביולוגיים וסביבתיים המשפיעים על התפתחות עצבית.
- מגמות חדשות והתקדמות במדעי המוח הקוגניטיביים.
מודול 3. התערבות נוירו-חינוכית ומשאבים נוירוטכנולוגיה להפרעות עיבוד חושי ומוטורי (6 ECTS)
- התפתחות עצבית מ-0 עד 6 שנים והשלכות חינוכיות.
- התפתחות נוירופית מגיל 7 עד 11 שנים והשלכות חינוכיות.
- רפלקסים פרימיטיביים כמנוע ההתפתחות הסנסומוטורית.
- ההשלכות של הגיל הרך בשדה החינוכי.
- הפרעות מוטוריות ותחושתיות.
- משאבים נוירוטכנולוגיים לקשיים הנובעים מהתפתחות סנסומוטורית.
מודול 4. התערבות נוירו-חינוכית ומשאבים נוירוטכנולוגיה להפרעות שפה ותקשורת (6 ECTS)
- הפרעת שפה ספציפית: SLI
- הפרעות בדיבור: דיסלליה ודיסארטריה
- קושי למידה בהבעה בכתב: דיסגרפיה ודיסורתוגרפיה
- הפרעות למידה בקריאה. דיסלקציה
- הפרעות למידה בכתיבה. דיסגרפיה
- משאבים נוירוטכנולוגיים להפרעות שפה ותקשורת
מודול 5. התערבות נוירו-חינוכית ומשאבים נוירוטכנולוגיה לדיסקלקוליה (6 ECTS)
- מגמות חדשות בהוראה ולימוד מתמטיקה, מספירה ועד פתרון בעיות
- מתמטיקה והתהליכים הנוירולוגיים הכרוכים בלמידתה
- דיסקלקוליה: כל היבטיה
- אבחון והערכה: השלכותיו בהתאמת תכני לימוד
- הקשר של קשיי למידה במתמטיקה עם קשיים הקשורים בשפה.
- משאבים נוירוטכנולוגיים לקשיים בלימוד מתמטיקה.
מודול 6. התערבות נוירו-חינוכית ומשאבים נוירוטכנולוגיה לליקויי קשב, היפראקטיביות והפרעות התנהגותיות (6 ECTS)
- הפרעת קשב עם ובלי היפראקטיביות.
- השקפות שונות על ADHD ומאפייניה.
- השלכות חינוכיות על הטיפול המקיף בתלמידים עם קשיי למידה הקשורים להפרעות קשב וריכוז.
- השקפות שונות על הפרעות התנהגות.
- חשיבות ההתקשרות וההקשר החברתי.
- משאבים נוירוטכנולוגיים לקשיים הנובעים מהפרעות קשב והתנהגות.
מודול 7. התערבות נוירו-חינוכית ומשאבים נוירוטכנולוגיה להפרעות בספקטרום האוטיסטי, אינטליגנציות מרובות, כישרון ויכולות גבוהות (6 ECTS)
- אינטליגנציות מרובות. איך להביא אותם לכיתה כמכשיר כולל.
- הפרעות בספקטרום האוטיסטי (ASD).
- הפרעות תקשורת.
- היצירתיות. פיצוץ הכישרון בכיתות. יצירתיות כמטרה וכאמצעי ללמידה.
- התערבות לימודית וחוץ כיתתית ביכולות אינטלקטואליות גבוהות וחריגות כפולה (יכולות גבוהות + ASD; יכולות גבוהות + TDH).
- משאבים נוירוטכנולוגיים לקשיים הנובעים מ-ASD ולקידום יצירתיות ואינטליגנציות מרובות.
מודול 8. חדשנות בנוירודידקטיקה לייעול תהליך ההוראה והלמידה (6 ECTS)
- ABP.
- שחמט חינוכי. משאב חינוכי.
- מערכות חדשות ללימוד מתמטיקה: ABN, EntusiasMAT, סינגפור וכו'.
- מודעות.
- גישה לטכנולוגיות והתאמות לתלמידים עם צרכים חינוכיים ספציפיים.
- אימון חינוכי ואינטליגנציה רגשית בכיתה.
מודול 9. התמחות מקצועית (6 ECTS)
- התרגולים הם 100% פנים אל פנים.
- הסטאז'ים יפעלו לפי הליך השילוב בהתאם לצרכי המרכזים וזמינות הסטודנט, ויהיה בהם מורה חונך אקדמי (בנוסף לחונך המרכז), שיבטיח רכישת מיומנויות.
- על הסטודנט להשלים את הדוח על הפרקטיקות המקצועיות. הוא יורכב מדוח על תכנות הפעילויות והאחריות שנטלו על עצמה בתקופה זו במרכז ההוראה.
- האחראי להערכת הזיכרון הוא החונך-מורה של הפרקטיקות המקצועיות של התלמיד, אך תוך התחשבות במידע הנמסר על ידי החונך של התלמיד במרכז ההוראה.
מודול 10. עבודת גמר לתואר שני (6 ECTS)
ביצוע עבודת מחקר מקורית המשלבת את כל הידע, המיומנויות והכישורים הנרכשים בתואר השני.
הצגת ה-TFM היא באופן אישי ותוכלו לעשות זאת בכל אחד מהמיקומים שלנו בספרד (מדריד, ולנסיה, טנריף, ברצלונה, בילבאו, סביליה וא קורוניה) ובאמריקה הלטינית (בוגוטה, קיטו, סנטיאגו דה צ'ילה ו לימה).