תואר שני במדעי השיווק הדיגיטלי
Neapolis University Pafos Distance Learning
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Online Cyprus
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
3 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 10,000 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
MSc בשיווק דיגיטלי שואפת לקדם את מקצועיות הסטודנטים בעולם שבו ארגונים ועסקים מתמודדים עם בעיות מורכבות כאשר במקביל הוא שואף לקדם את החשיבה הביקורתית והחדישות של הסטודנטים באתגרים מודרניים ובמגמות מחקר של שיווק דיגיטלי. תחום השיווק הדיגיטלי מתפתח במהירות יחד עם הצורך של השוק לאנשי מקצוע המצוידים בערכת כלים עכשווית לניהול ידע. במידה זו, המאסטר לשיווק דיגיטלי שואף לצייד את התלמידים בכלים וטכניקות של ניתוח וחשיבה ביקורתית ברמה גבוהה של סטנדרטים מקצועיים. יתר על כן, MSc בשיווק דיגיטלי שואף לקדם את כישורי המחקר של הסטודנטים לקראת יישומם במצבים אמיתיים.
ליתר דיוק, מטרת MSc בשיווק דיגיטלי, על ידי שילוב של ידע תיאורטי וגישות מעשיות ל:
- להדריך את התלמידים בשינויים הקרובים ולהכין אותם ליכולת לצמוח בנוף שיווקי המופרע כל הזמן על ידי טכנולוגיה חדשה,
- לספק לסטודנטים נקודת מבט ממוקדת דיגיטלית על שיווק ותובנה כיצד להשתמש בערוצים דיגיטליים המתפתחים באסטרטגיות שיווק,
- לספק לסטודנטים הערכה רחבה בשלושה תחומי ליבה, א) יסודות שיווק, ב) שיטות שיווק דיגיטאלי, וג) חדשנות ויזמות,
- לצייד את התלמידים בכלים אנליטיים ומחקריים לביצוע מחקר קפדני וליישום פרויקטים מחקריים במצבים אמיתיים,
- לפתח אנשי מקצוע ברמה גבוהה של סטנדרטים מקצועיים בתחום העכשווי של השיווק הדיגיטלי.
קבלה
תכנית לימודים
שיטות הוראה, למידה והערכה
מתודולוגיית ההוראה של המאסטר כוללת שילוב של הרצאות, הדרכות, סמינרים, בחינות, פרויקטים, מצגות, מטלות, יישומי מקרה ומחקר עצמאי. בנוסף, הוא נועד לספק חוויה אקדמית מעבר לזו של הכיתה המסורתית, שבה זרימת המידע היא בעיקר מהמדריך לתלמיד. הכוונה של המאסטר בשיווק דיגיטלי היא שכל משתתף יתרום לחינוך כל הכיתה באמצעות השתתפות פעילה בהליך הלמידה. התואר השני בשיווק דיגיטלי עוקב אחר אסטרטגיה ממוקדת סטודנטים המבוססת על שילוב של טכניקות למידה אקטיביות שונות במטרה להטמיע תרחישים מהחיים האמיתיים בליבת הפעילויות של המאסטר ובמקביל, באמצעות אסטרטגיה מוכוונת מחקר, התואר השני בדיגיטל מטרת השיווק היא לצייד את התלמידים במיומנויות מחקר יישומי. חיוני לסטודנטים שנרשמו לתואר שני בשיווק דיגיטלי ללמוד באמצעות הוראה ולמידה פעילה שילוב של טכניקות המשלבות היבטי חיים אמיתיים והיבטי מחקר לקראת יצירת אנשי מקצוע עם רמה גבוהה של סטנדרטים מקצועיים. במידה זו, הגישה הממוקדת בסטודנטים שלנו מיושמת באמצעות משימות אינטראקטיביות והערכות מעצבות (לא מדורגות) המתוזמנות וממופות בכל סילבוס. יתרה מכך, מסע הלמידה מועשר במשחקי סימולציה על ידי חבילות סימולציה מוכרות ו-NEST של Neapolis Experiential Studying Tasks, המציע הזדמנות למטלות שתוכננו בשיתוף עם חברות על פי הצרכים האמיתיים שלהן.
כל קורס מוערך על ידי מטלות אמצע סמסטר במהלך הסמסטר ובחינה בסוף הסמסטר. במידה וסטודנט לא השתתף בבחינה או נכשל בסמסטר סתיו או אביב, הוא זכאי להיבחן מחדש בתום שנת הלימודים האקדמית.
30% או 40% מהציון הסופי של הסטודנטים בכל קורס תואמים את ביצועיהם בהערכת האמצע ובפעילויות אינטראקטיביות מדורגות אחרות, בעוד ש-60% או 70% - בהתאמה להערכת אמצע - תואמים את ביצועיהם בבחינות הגמר. על מנת להבטיח ציון עובר בקורס, התלמידים צריכים להבטיח ציון עובר (כלומר 50% ומעלה) בכל מרכיבי ההערכה.
עבודת הגמר לא יכולה להיות קצרה מ-13,000 מילים ויותר מ-15,000 מילים, כולל הביבליוגרפיה והתקציר. לאחר ההגשה, עורך המפקח הראשי דוח כתוב ומנומק בהסכמתו לתמיכה ציבורית. ההגנה על עבודת הגמר נעשית בפומבי או באמצעות ועידת וידאו אלקטרונית בפני ועדה בת שלושה חברים.
מבנה התוכנית
בהתאם להודעות הרלוונטיות של הסוכנות לאבטחת איכות והסמכה בהשכלה גבוהה, לסטודנטים יש הזדמנות להשלים את לימודי התואר השני בשני סמסטרים אקדמיים (12 חודשים) כל עוד הם מתחילים בביצוע עבודת הדוקטורט שלהם במהלך התואר הראשון. או סמסטר ב' ללימודיהם, כולל תקופת הקיץ. במקרה זה, השלמת עבודת המאסטר עשויה להתארך בתקופת הקיץ, למשך חודש או חודשיים. בכל מקרה, סך ה-ECTS נשאר 90.
משך: 1.5 שנים (3 סמסטרים אקדמיים)
לוח זמנים
המאסטר בשיווק דיגיטלי בנוי באופן הבא:
סמסטר 1
- DM515 שיווק דיגיטלי חובה
- MBA500 שיטות מחקר וניתוח נתונים חובה
- MBA561 ניהול שיווק ותקשורת עסקית חובה
- DM504 e- התנהגות צרכנים
סמסטר 2
- DM505 תקשורת דיגיטלית ואסטרטגיות מדיה חברתית חובה
- DM508 Big Data ו-Marketing Analytics חובה
- MBA584 יזמות וחדשנות חובה
- IS507 טכנולוגיות משבשות
סמסטר 3
- עבודת DIS600
תוצאת התוכנית
תוצאות למידה
לאחר השלמת התואר השני בשיווק דיגיטלי, הבוגרים צפויים להיות מסוגלים:
- PLO1: להעריך באופן ביקורתי ולדון במושגים ותיאוריות הקשורות לתחום השיווק הדיגיטלי.
- PLO2: הפגינו מיומנויות של ניתוח קריטי בבעיות מורכבות בחיים האמיתיים בתחום השיווק הדיגיטלי.
- PLO3: הערכה ביקורתית של ההחלטות שקיבלו ארגונים ועסקים לקראת יצירת אסטרטגיות שיווק דיגיטליות.
- PLO4: להעריך באופן ביקורתי מחקרים בתחום השיווק הדיגיטלי ולדון במגמות ותפיסות מחקר עדכניות.
- PLO5: לחשוב בצורה אנליטית וליישם כלי מחקר בתכנון וביצוע מחקר קפדני ועצמאי בתחום השיווק הדיגיטלי.
- PLO6: הפגינו מיומנויות מתקדמות בניתוח ושימוש יעיל בנתוני מחקר, ביג דאטה ומידע איכותי וכמותי לקראת מתן פתרונות בבעיות עסקיות מורכבות.
- PLO7: פיתוח מקצועיות ומודעות ביקורתית לסטנדרטים המקצועיים המאופיינים באתוס, יצירתיות וניהול עצמי.
- PLO8: עבדו ביעילות בקבוצות, שתפו פעולה ובנו קשרים מקצועיים עם קהלים מגוונים.
- PLO9: להעריך באופן ביקורתי ולהשתמש במידע ממגוון רחב של מקורות ולתקשר אותם ביעילות על ידי שימוש במגוון מדיה עם מודעות ואחריות מקצועית לנושאי האבטחה של הסביבה הדיגיטלית.
- PLO10: הפגינו מיומנויות בהערכה ביקורתית ויישום טכנולוגיות דיגיטליות ואינטרנט בשיווק דיגיטלי במצבים בעולם האמיתי.