תואר שני בהכשרת מורים בגסטרונומיה
Mondragon Unibertsitatea
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Online
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
1 - 2 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
תואר שני באוניברסיטה בהכשרת מורים לגסטרונומיה היא תכנית שמטרתה להכשיר אנשי מקצוע המעוניינים לקבל בסיס פדגוגי ודידקטי מוצק לעבודה בתחום הגסטרונומיה.
אנו מדגישים
- תוכלו להבין את המגזר ואת ההקשר החינוכי של הגסטרונומיה ואת המגמות החדשות בתחום זה
- תתכנן ותפתח פרויקטי מחקר וחדשנות של תהליכי ההוראה והלמידה בגסטרונומיה
- תלמד במצב מקוון של% 100, בעבודה עם מתודולוגיות פעילות
- תואר שני הכלול במסגרת BCC Innovation: מרכז לחדשנות ומחקר
תלמדו עם מומחים בחדשנות פדגוגית וגסטרונומית
Mondragon Unibertsitatea עבדו זו לצד זו כדי ליצור את המאסטר הזה. מצד אחד הפקולטה למדעי הגסטרונומיה - מרכז קולינריה באסקית, מרכז הכשרה יוקרתי בגסטרונומיה, ומצד שני הפקולטה למדעי הרוח והחינוך, מרכז בנצ'מרק בחדשנות פדגוגית. שתי פקולטות המתחברות יחד לתכנון תכנית להכשרת אנשי מקצוע בתחום הוראת הגסטרונומיה, במטרה לנסח תכנית שתהפוך לרפרנס עולמי בתחום זה.
תוצאת התוכנית
עם תואר שני זה תוכשר להיענות לאתגרים עתידיים כאיש מקצוע בחינוך ומחקר בתחום הגסטרונומיה. בנוסף, תכשיר כמנחה למידה בתחום הגסטרונומיה:
- תפתח חשיבה ביקורתית, יצירתית, חדשנית ובינתחומית הנחוצה בתחום החינוך הגסטרונומי.
- תלמדו על ההקשר ותהליכי הוראה-למידה בגסטרונומיה.
- תרכוש מיומנויות לפיתוח תפקוד ההוראה והקלת הלמידה בגסטרונומיה.
אפשרויות קריירה
- הוראה ומחקר באוכל, גסטרונומיה וקולינריה.
- מחלקות ייצור טכני של חברות מזון.
- מרכזי מחקר או טכנולוגיים בתחום המזון.
תכנית לימודים
מאסטר המבוסס על פרויקטים ומתודולוגיות פעילות
המטרה העיקרית של מקצועות המאסטר היא להכשיר אותך לפיתוח פרויקט שנקודת המוצא שלו היא מצב אמיתי שצריך לשפר. לכן הפרויקט מהווה את המסגרת של המאסטר ויש להבין את הנושאים השונים לשירות הפרויקט האמור. כלומר, הפרויקט אינו עבודה שתפתחו רק בסוף המאסטר, אלא זהו תהליך שנשאר פתוח לאורך כל משכו.
מורים ומומחי מקצוע יתרמו לפיתוח מיומנויות, בהתבסס על היקף תחום הידע שלהם. נושאים אלו יהיו סביבות למידה לפיתוח מיומנויות בהן תעבוד עם מתודולוגיות כגון:
- למידה מבוססת בעיות (PBL): תוכל לסנתז ולבנות ידע כדי לספק פתרונות לבעיות כך שתגיב לתנאים שהם עצמם הציבו.
- מקרים: תיישמו את הידע שהתקבל ואת הניסיון בפתרון תיקים; לאמן אותך בפתרון מצבים. תלמדו להיות פתוחים לפתרונות מגוונים.
- פרויקטים: אתה תיישם את הידע שהתקבל ותלמד על עצמך ועל הצורך לסמוך על אחרים; אתה תסנתז ותבנה ידע; אתה תיצור.
- אתגרים: גישה פדגוגית זו דורשת ראייה גלובלית של העולם האמיתי. החל מהאינטרסים שלך לתת משמעות מעשית לחינוך, תפתח מיומנויות רוחביות כגון עבודה שיתופית ובינתחומית, קבלת החלטות, תקשורת, פתרון בעיות, אתיקה ומנהיגות.
להדרכה וניטור באמצעים טלמטיים ווירטואליים (צ'אט, מייל, תמיכה טלפונית) יהיה תפקיד רלוונטי במיוחד. הם מעודדים השתתפות פעילה של תלמידים ומקדמים תקשורת בין מורים לתלמידים.