מאסטר בלימודי מדיה ותקשורת: תרבות, מדיה שיתופית ותעשיות יצירתיות
Malmö University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Malmö, שבדיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
1 - 2 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
SEK 130,000 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
02 Sep 2024
* שכר לימוד מלא: 130000 SEK // שנתיים 330000 SEK
מבוא
תחום התקשורת משתנה כל הזמן. בעשור האחרון, השינויים היו מהירים, ונוף מדיה חדש צץ - לנצח מעצב מחדש לא רק צרכנים אלא גם יוצרי ומפיצי מדיה. המדיה הדיגיטלית של היום מאופיינת בהשתתפות ושיתוף פעולה; התקשורת משתפת פעולה לחלוטין מבחינת ייצור וצריכה, וזו הכוונה במונח "מדיה שיתופית".
התכנית לתואר שני בלימודי מדיה ותקשורת שנתיים מעניקה לך ידע מתקדם במדיה דיגיטלית באמצעות גישות מעשיות בתחום. אתה תעבוד בצורה יצירתית ובאופן חקרני עם סוגי מדיה שונים תוך כדי למידה להעריך אותם מנקודת מבט ביקורתית.
הגישה הפדגוגית הייחודית
התוכנית, שהיא מבוססת אינטרנט ומשרה מלאה, הופכת את החינוך לזמין לסטודנטים ברחבי העולם ומציעה שילוב ייחודי של למידה מרחוק וקמפוס. הסמינרים הם חובה, ותוכלו להשתתף במאלמו או באינטרנט. גישה זו מאפשרת לסטודנטים בינלאומיים להירשם לתכנית ללא צורך ברילוקיישן, מה שמוביל לגוף סטודנטים מגוון ובין-תרבותי המגדיל את ההזדמנויות לסטודנטים ליצור רשתות טרנס-לאומיות ולהפיק תועלת ממרצים בינלאומיים.
התכנית מתארחת בפלטפורמה מקוונת דרכה מתקיימת תקשורת בין סטודנטים ומרצים ובה מועלים פרויקטים של סטודנטים. מכיוון שהנושא המרכזי של התכנית הוא מדיה שיתופית, גישה פדגוגית זו משאירה מקום להתנסות, ומעודדים את התלמידים להשתמש במדיה שיתופית במהלך תהליך הלמידה.
קבלה
תכנית לימודים
מה תלמד
במהלך התכנית תפתחו שלושה מערכי מיומנויות עיקריים: יכולת ניתוח וגישה אסטרטגית למדיה והשפעתה על החברה; היכולת לעבוד עם מדיה ותקשורת הן מתודולוגית והן באופן שיטתי; והידע הנדרש להפקת טקסטים תקשורתיים, הן בנפרד והן בשיתוף פעולה. בהשוואה לתארים ברמת תואר ראשון, בתכנית מתקדמת זו יש התמקדות ברורה בפיתוח מומחיות אסטרטגית, מיומנות חיונית למי שמתכוון להמשיך בקריירה מקצועית במדיה ובתקשורת. במהלך ההשכלה, בנוסף, תקבלו היכרות מעמיקה עם פעולתן של התעשיות היצירתיות.
התוכנית פותחה לצד ומתנהלת בשיתוף עם Media Evolution, אשכול מדיה עם למעלה מ-350 חברות חברות שבסיסן במאלמו. זה מקל על הצלבה בין העולם האקדמי והמקצועי ומאפשר לסטודנטים לפתח מיומנויות בשני התחומים במהלך הלימודים. במהלך התוכנית, תקבל את ההזדמנות לפגוש כמה מרצים אורחים בינלאומיים מאוניברסיטאות בכל רחבי העולם, מה שיוסיף לרלוונטיות הגלובלית של התוכנית.
השנה הראשונה והשנייה
תוכנית זו מתחילה עם סטודנטים חדשים בכל סמסטר סתיו. השנה הראשונה מתמקדת בבחינת נושאים מרכזיים בלימודי תקשורת. הקורסים יעניקו לכם גם הבנה מעמיקה יותר של תעשיות יצירתיות של ימינו ושל האפשרויות של מדיה שיתופית. השנה מסתיימת בכתיבת עבודת גמר לתואר שני (שנה, 15 נ"ז). במהלך השנה השנייה של התכנית קיימת אפשרות לעשות קורס מבוסס התמחות. אתה גם תעמיק את הידע שלך על גישות אקטיביסטיות, אסטרטגיות ויזמיות לתקשורת, ותרכוש מיומנויות ביצירת אב טיפוס והדמיה. התכנית מסתיימת בכתיבת עבודת תזה שניה לתואר שני (15 נ"ז).
אִרגוּן
התכנית שמה לה למטרה לקדם משמעותית את הידע והמיומנויות המדעיות של התלמידים בלימודי מדיה ותקשורת. התוכנית הוקמה תחת פרופיל המחקר הגדול יותר של מדיה חדשה, מרחבים ציבוריים וצורות ביטוי.
התוכנית נועדה לספק לסטודנטים את המיומנויות הנדרשות לעבודה במדיה ותקשורת, התוכנית מכינה את המשתתפים לעבודה בחברות, סוכנויות ממשלתיות או ארגונים שתחום הפעילות העיקרי שלהם הוא מדיה ותקשורת ו/או תלויים במדיה ותקשורת. כדי להשיג את מטרותיהם. התכנית גם מעניקה לסטודנטים זכאות להמשיך ללימודי המשך בתחום.
התכנית מורכבת מ-120 נ"ז. זה היברידי ונלמד באנגלית. עם סיום ההשכלה, הסטודנט ירכוש לפחות 60 נ"ז בלימודי מדיה ותקשורת.
תוכן
סתיו 2024 - סמסטר 1
- לימודי מדיה ותקשורת: נושאים מרכזיים בלימודי מדיה ותקשורת (KK640B), 15 נ"ז, חובה
- לימודי מדיה ותקשורת: שיטות מחקר ומתודולוגיה (KK650A), 15 נ"ז, חובה
אביב 2025 - סמסטר 2
- לימודי מדיה ותקשורת: הבנת התעשיות היצירתיות (KK641C), 15 נ"ז, חובה
- לימודי מדיה ותקשורת: מדיה שיתופית (KK642C), 15 נ"ז, חובה
סתיו 2025 - סמסטר 3
- לימודי מדיה ותקשורת: נתונים וחברה (KK654A), 15 נ"ז, חובה
- התמחות - הרהור על תרגול משלו (KK651A), 15 נ"ז, בחירה
- לימודי מדיה ותקשורת: טכנולוגיות דיגיטליות, אקטיביזם ותנועות חברתיות (KK652A), 15 נ"ז, בחירה
אביב 2026 - סמסטר 4
- לימודי מדיה ותקשורת: עבודת מאסטר (שנתיים) (KK653A), 30 נ"ז, חובה
אפשרויות קריירה
לאחר סיום הלימודים, יהיו לך הכישורים הדרושים לעבודה במדיה ותקשורת. מערך הכישורים והידע שאתה מפתח במהלך הלימודים הם בעלי ערך לתעשיות היצירתיות הצומחות במהירות. חברות, ממשלות וארגונים הם מעסיקים אפשריים אחרים מכיוון שהם הופכים תלויים יותר ויותר בתקשורת ובמדיה בעסק שלהם. תכנית זו מיועדת לאלו מכם המעוניינים לקחת חלק פעיל בפיתוח תחום התקשורת. זה גם מספק בסיס להמשך לימודים לתארים מתקדמים.