מאסטר בשיווק אסטרטגי
London School of Business & Finance
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
UK Online, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
18 - 36 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
GBP 7,000
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Apr 2024
מבוא
שיווק אסטרטגי חיוני בכל המגזרים כדי שעסקים יוכלו להעביר את המסר שלהם בשוק תחרותי. תוכנית המאסטר הכפול ממוקדת הקריירה של LSBF מציידת אותך בכישורים ומומחיות מודרניים כדי להצליח בעולם השיווק המתפתח ללא הרף.
תוך כדי לימוד תוכנית זו, תקבל הבנה בסיסית של מושגי שיווק חיוניים, כמו גם תקבל מבט מעמיק יותר על התמחות שיווקית ספציפית. ארבעת ההתמחויות שלנו - שיווק דיגיטלי ומדיה חברתית, שיווק גלובלי, ניהול מותגי יוקרה וניהול מכירות - מכסות מגוון תחומי שיווק מורכבים, ומאפשרות לך להחליט על תחום ההתמחות שלך.
תואר שני זה מוענק על ידי האוניברסיטה הבינלאומית לטלמטית UNINETTUNO, איטליה.
משך זמן ועמלות
תוכנית המאסטר בשיווק אסטרטגי מועברת דרך הפלטפורמה המקוונת הנגישה שלנו, כך שיש לך את החופש לבחור את לוח הזמנים שלך ללימודים. אנו מבינים שהסטודנטים שלנו עסוקים, שכן 74% מהסטודנטים שלנו עובדים במשרה מלאה, ו-84% נמצאים בתפקידים בכירים וניהוליים. עם תקופות לימוד גמישות הנעות בין 18 ל-36 חודשים, וארבע כניסות בשנה בינואר, אפריל, יולי ואוקטובר, אתה לומד מתי שהכי נוח לך.
תוכן קורס
המודולים כוללים:
ניהול שיווק אסטרטגי
פיתוח מיומנויות ברמת הניהול בעיצוב ויישום קמפיינים שיווקיים, כמו גם מיקוד אפקטיבי לקהל, ובחירת ערוץ מדיאלי. במהלך מודול זה, תקבל הבנה של החשיבות של פונקציות שיווקיות נפרדות, תעסוק באופן ביקורתי בתפקיד השיווקי ותעריך אותו מנקודת מבט ניהולית, ותעריך מדדי ביצועי מפתח שיווקיים כדי לאבחן במדויק בעיות.
התנהגות ומחקר צרכנים
לפתח ולשפר אסטרטגיות שיווק על ידי ניתוח והערכה של התנהגות צרכנים. קבל הערכה והבנה של פסיכולוגיית הצרכן כדי להעריך דפוסים בשוק העולמי
מחקר תקשורת שיווקית משולבת
קבל הערכה קריטית לתפקידה האסטרטגי של התקשורת בשיווק מוצלח. נתח את היתרונות והחסרונות של מושגי מפתח תקשורת שיווקית, והעריך אסטרטגיות תקשורת שיווקית המופעלות על ידי ארגונים בהקשרים שונים.
בחר מתוך אחת מארבע ההתמחויות שלנו:
- שיווק עולמי
- שיווק דיגיטלי ומדיה חברתית
- ניהול מכירות
- ניהול מותגי יוקרה
תוצאות למידה:
תוכנית זו נועדה לספק לתלמידים מיומנויות מוכנות לקריירה ב:
- פיתוח והערכה של אסטרטגיה שיווקית
- הבנת התנהגות צרכנים ופיתוח מסרים יעיל
- אסטרטגיות תקשורת שיווקית, ופיתוח מסרים
- פתרון סוגיות שיווקיות מורכבות על ידי יישום ידע עובדתי ותיאורטי
- שליטה במגוון גישות ואסטרטגיות לניהול שיווק
דרישות הקורס
כדי להיחשב לתוכנית הבאה עליך לעמוד בדרישות הבאות:
- תואר ראשון (מינימום 2:2) או שווה ערך
- כאשר אנגלית אינה השפה הראשונה, והסטודנט לא סיים את התואר הראשון שלו באנגלית, נדרשת ההוכחה הבאה של מיומנות בשפה האנגלית:
- א. ציון הלהקה הכולל של IELTS של 5.5 או שווה ערך
- ב. אנגלית בתיכון
- ג. הושלמו עבודות ACCA/CIMA 14
- ד. ניסיון של שנתיים בעבודה בסביבה דוברת אנגלית (לפי אישור מועצת הקבלה)
רשימת המסמכים הנדרשים ברישום:
- טופס בקשה מלא
- הצהרת יעדים
- עותקים אותנטיים של כישוריך, תעודות ותמלילים מלאים עבור כל שנות הלימודים
- עותק של הדרכון שלך
- עותק באנגלית של קורות החיים / קורות החיים שלך
- הוכחה לשליטה באנגלית
- הצהרה אישית מודפסת שעונה על השאלות המפורטות להלן. יש לסמן הצהרות שהושלמו עם שם הסטודנט, התוכנית האקדמית ופרטי הקשר שלו, ולהגיש באמצעות דואר, דואר אלקטרוני או פקס.
יש לענות על כל שאלה במינימום 300 מילים (עמוד אחד):
- א. מדוע אתה בוחר להמשיך בתוכנית לתואר שני בשלב זה בקריירה שלך, ומה אתה מקווה להשיג בכך?
- ב. אילו חוזקות אתה מרגיש הופכות אותך למועמד חזק לתכנית לתואר שני?
- ג. תאר חוויה אישית/מקצועית בעבר או בהווה שלדעתך השפיעה לטובה על הפוטנציאל שלך להצליח בתוכנית לתואר שני.
קריירה עתידית
תוכנית זו מכינה אותך לקריירה אפשרית כמו
- מתאם שיווק
- אנליסט שוק
- מנהל פרוייקט
- ראש תחום תקשורת משולבת