תואר שני בניהול - מגמת שיווק דיגיטלי
Kozminski University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Warsaw, פולין
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק, בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
EUR 5,520 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* שכר לימוד שנה א '
מבוא
תכנית השיווק הדיגיטלי הינה התמחות חדשה וחדשנית בתחום הניהול, המתבצעת באנגלית.
הלימודים נועדו לחנך מנהל שיווק מודרני אשר:
- נע בצורה מיומנת בתנאי הכלכלה הדיגיטלית, מבין את העולם העכשווי ואת הלקוח המודרני.
- יודע כיצד האינטרנט יכול לשנות לא רק את השיווק אלא גם את כל הארגון ויודע ליישם שינוי כזה ביעילות.
- מבין כיצד טכנולוגיות מודרניות, כלומר מדיה חברתית, מובייל, בינה מלאכותית או אוטומציה, משנות את תפקוד החברה.
- יוכל ליצור ביעילות אסטרטגיה, תוכנית ומשימות הקשורות לשיווק באינטרנט (כולל שיווק במדיה חברתית).
- מכיר ויכול להשתמש בכלים הקשורים לקידום מקוון (למשל מודעות פייסבוק, גוגל אדוורדס, מערכות לאוטומציה שיווקית או מערכות שיווק בדואר אלקטרוני).
- יודע כיצד להקים ולנהל חנות מקוונת, מבין את האפשרויות הנובעות משימוש במודלים עסקיים מקוונים (למשל מיקור המונים, כלכלת שיתוף, מודל פרימיום וכו ').
- מכיר מושלם את ניתוחי האינטרנט, יכול להשתמש בכלים כגון Google Analytics, Brand24, Sotrender ועוד רבים אחרים.
- מכיר את היסודות של גרפיקה ממוחשבת והכנת חומרי וידאו מקוונים.
- יכול לשתף פעולה בסביבה וירטואלית (צוותים וירטואליים).
- במהלך לימודיו, היה בקשר רציף עם שיווק אלקטרוני ושיטות עסקיות.
- מכיר בהזדמנויות הפיתוח של כל ארגון, הנובעות מתופעת הטרנספורמציה הדיגיטלית, דרכה עוברת כל חברה או מוסד.
- יכול לתפקד בחופשיות בסביבה בינלאומית מכיוון שהתוכנית מתבצעת באנגלית.
שותפי התוכנית:
ערכים ייחודיים
- שותפי הלימודים הם מותגים מוכרים מהעולם הדיגיטלי, כולל Accenture, Sotrender, Brand24, Salesmanago, NapoleonCat המציעים לסטודנטים בין היתר התמחות, תוכניות הסמכה, גישה חופשית לכלים מקוונים, הרצאות אורח ופגישות עם מתרגלים.
- תוכנית המגמה מורכבת מנושאי ליבה רבים (מעל 800 שעות דידקטיות), המתבצעות בצורה של סדנאות אינטראקטיביות, סמינרים, תרגילים, מעבדות מחשבים והרצאות.
- השיעורים מועברים על ידי מרצים יוצאי דופן ומומחי שיווק אלקטרוני ברמה גבוהה עם ניסיון עצום בשיווק אלקטרוני ובעסקים אלקטרוניים.
- הסטודנטים נמצאים בקשר ישיר עם חברות מהמגזר הטכנולוגי החדש, לוקחים חלק בשיעורים עם מתרגלים ומיישמים פרויקטים בתחום השיווק האלקטרוני ועסקים אלקטרוניים עבור חברות ספציפיות.
- בוגר המגמה לשיווק דיגיטלי יזכה למגוון עצום של יכולות וכישורים ספציפיים המאפשרים בניית קריירה מהירה כמעט בכל חברה.
- הסטודנטים מוזמנים לנצל שהות של חצי שנה באחת מ -200 האוניברסיטאות הנודעות מרחבי העולם במסגרת תוכנית חילופי בינלאומית. בנוסף, יש לסטודנטים אפשרות להתמחות בתשלום בחו"ל.
- הבוגרים מקבלים תעודת תואר שני בניהול. בנוסף, הם מקבלים תוספת לתעודה המציינת כי הבוגר סיים לימודי תואר ראשון בשיווק דיגיטלי.
- הלימודים מתבצעים במשרה מלאה.
קבלה
תכנית לימודים
קורסים
- בינה מלאכותית בעסקים
- טרנספורמציה דיגיטלית
- כריית נתונים עסקיים
- עקרונות ניהול פרויקטים
- CRM ואוטומציה שיווקית
- פרויקט ייעוץ דיגיטלי
- ניתוח תיקי לקוחות
- צוותים וירטואליים
- שיווק דיגיטלי II
- אסטרטגיית מסחר אלקטרוני ואסטרטגיה עסקית
- אנליטיקה דיגיטלית
- שיווק ברשתות חברתיות
- עיצוב וידאו ועיצוב גרפי
- עיצוב וניהול אתרים
- ניהול חווית לקוח
- היבטים משפטיים של וירטואליזציה
תכנית שיעורים
- תוכניות במשרה מלאה
הלימודים מתקיימים בימים שני עד שישי בבוקר ואחר הצהריים.
גלריה
דירוגים
תוצאת התוכנית
מה אתה מרוויח מהלימודים שלך
במהלך הלימודים תקבל ידע, מיומנויות ומיומנויות חברתיות בין היתר ב:
- שימוש מקיף באינטרנט וטכנולוגיות רשת בשיווק - בניית אסטרטגיות, תוכניות ומשימות שיווק אלקטרוני.
- יצירה וניהול של אתרי אינטרנט.
- שיתוף פעולה וניהול קשרים עם לקוח מודרני.
- בניית הפופולריות של החברה ברשת (e-promotion).
- טיפול בכלים, כלומר גוגל אדוורדס וגוגל אנליטיקס, מודעות פייסבוק ואוטומציה של שיווק, מערכות CRM או אנליטיות.
- עיצוב וביצוע אינטראקציה עם לקוחות באמצעות מדיה חברתית (שיווק במדיה חברתית).
- ניתוח מידע באינטרנט (אנליסט אינטרנט).
- ניהול פרויקטי IT וניהול צוות יישום פרויקטים אלו.
- ניהול צוות וירטואלי.
- שימוש בבינה מלאכותית בעסקים.
- יישום מעשי של פרויקטים של שיווק אלקטרוני לחברה נבחרת.
- יסודות גרפיקה ממוחשבת ועריכת וידאו.
מלגות ומימון
מלגות למועמדים הטובים ביותר
למועמדים לתכנית במשרה מלאה, אשר השיגו לפחות 80% מהנקודות ממבחן הכניסה, תהיה אפשרות להגיש מועמדות ל"מלגה למועמדים הטובים ביותר".
המועמדים המוענקים נבחרים על פי שיטת דירוג.
רק הבקשה שתוגש עד ה-15 ביולי תיחשב למלגה. המועמדים שזכו למלגה יקבלו מידע על כך לכל המאוחר ב-31ביולי.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
אפשרויות קריירה לאחר הלימודים
לאחר סיום הלימודים במגמה בשיווק דיגיטלי באנגלית, תוכל לעבוד ב:
- חברות "מסורתיות" (מה שנקרא "לבנה"), המתייחסות לשיווק באינטרנט ובאינטרנט כהרחבה הכרחית לפעילות הקידום או המכירות שלהן.
- חברות "טרנספורמציות" (מה שנקרא "לבנים וקליקים"), המעוניינות לנצל הזדמנויות חדשות שמציעה האינטרנט ברכישת לקוחות, שיתוף פעולה עם לקוחות קיימים, ובטרנספורמציה הכוללת של המודל העסקי (מה שנקרא " טרנספורמציה דיגיטלית").
- חברות אינטרנט (מה שנקרא "הקלקות טהורות"), המעוניינות לחזק את מעמדן בשוק הוירטואלי ולנצל עוד יותר את היתרונות והפוטנציאל של הסביבה הדיגיטלית בפעילותן.
- חברות ייעוץ, סוכנויות אינטראקטיביות, סוכנויות מדיה חברתית ועוד מתן שירותים הקשורים לאינטרנט לחברות אחרות.
- חברות ממגזר הטכנולוגיות החדשות.
- סטארטאפים וכל מיזמים עסקיים חדשים.
דוגמאות למקצועות שבוגר התכנית יתכונן היטב אליהם:
- מנהל שיווק דיגיטלי
- מנהל שיווק מדיה חברתית
- קצין טרנספורמציה דיגיטלית
- מנהל שיווק / רכז שיווק
- מנהל שיווק ותקשורת
- אנליסט ניהול קשרים
- מנהל פרוייקט
- יועץ בשיווק דיגיטלי
- מנהל מסחר אלקטרוני
- מנהל קהילה
- אנליסט אינטרנט
הסמכות
Προϋποθέσεις εισαγωγής στο πρόγραμμα
הפגינו את המחויבות והנכונות שלכם להצליח בבית הספר לעסקים על ידי בחינת ה-GMAT - הבחינה הנפוצה ביותר לקבלה המודדת את כישורי החשיבה הביקורתית וההיגיון שלכם.
הורד את חידון המיני GMAT כדי לקבל טעימה מהשאלות שתמצא בבחינה.