מגיסטר בתקשורת ארגונית
Instituto Séneca - Centro Internacional de Postgrado
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Madrid, ספרד
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
בקש מידע
שכר לימוד
EUR 1,850 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
* מסובסד על ידי קרן סנקה
מבוא
המורה לתקשורת ארגונית שמציע מכון סנקה מספק הכשרה מקיפה בתחום זה, על ידי אנשי מקצוע מוסמכים בכל ממדי התקשורת.
תקשורת היא אחד התחומים שחוו את השינוי הרב ביותר מאז הופעת טכנולוגיות המידע והתקשורת.
כיום, חברה ומוסד מתקשרים באופן מקוון ולא מקוון, אשר מגוונים אסטרטגיות תקשורת לשרת את הציבור השונים של הארגון ולשמור אותם על ההיבטים הבולטים ביותר: חדש מוצרים, פגישות, בריתות, שינויים וכו '
התקשורת מעולם לא היתה משימה קלה, שכן היא צריכה לעמוד בשורה של קריטריונים כדי להיות רלוונטיים בזמן ובעונה אחת, במקביל, לפתח דרך פעולה פרואקטיבית, על מנת לתכנן את הפעולות עבור הציבור הפנימי והחיצוני, הן בזמנים בטוחים והן במצבי משבר.
המאסטר בתקשורת הארגונית יספק לכם את כל הידע הדרוש לארגון מחלקת תקשורת, את כל הכלים שיוכלו לנהל אותו כראוי, לתכנן את סדרת ההצעות הנדרשות ולסגור אותן במסגרת תוכנית התקשורת של החברה או המוסד.
הסמכה
מאסטר זה בתקשורת ארגונית, של 600 שעות ו -60 ECTS (מערכת אשראי אירופאית), הוא כותרת של האוניברסיטה הקתולית של מורסיה - UCAM, על פי ההסכם שנחתם בין מכון סנקה לבין UCAM.
תכנית לימודים
התוכנית
התוכנית של מאסטר זה בתקשורת ארגונית, השלמה ביותר בשוק, שכן היא מעניקה לאלו העוקבים אותה הכשרה רב-תכליתית, תוך הבנת כל הממדים שתקשורת מציגה. הוא מורכב מ-28 מודולים, ביניהם בולטים:
- מבוא לתקשורת
- החברה והארגון שלה
- התרבות העסקית
- חברת המידע
- מחלקת התקשורת
- מנהיגות וניהול
- אתיקה בעסקים
- תקשורת פנימית
- טכניקות יצירתיות
- תקשורת חיצונית
- יצירת מותג וניהול
- כתיבת מידע
- תקשורת ארגונית
- תקשורת מוסדית
- תקשורת פוליטית
- פרוטוקול וטקס
- תקשורת בין - תרבותית
- ניהול מצב משבר
- שינוי ארגוני
- תקשורת מסחרית
- ניהול פרסום
- ארגון אירועים
- רשתות חברתיות
- אחר
(השלם את הטופס כדי לדעת את התוכנית המלאה ואת התוכן של כל אחד מהמודולים)
תוצאת התוכנית
מטרות
- לספק לתלמידים ידע וטכניקות ניהול, ולספק להם את הכלים לבצע את המשימות של מומחה תקשורת.
- לפתח או לשפר את כישורי המנהיגות והניהול של התלמידים, כישורי קבלת החלטות, כמו גם שליטה בטכניקות משא ומתן.
- שפר את היצירתיות של התלמידים, באמצעות סוגים שונים של תרגילים על מקרים אמיתיים והנחות.
- לעורר את ניתוח התפעול הפונקציונלי, לגיבוש ויישום נהלים המייעלים זרימות מידע ותהליכים פנימיים.
- להבין את חשיבותן של צורות תקשורת שונות, בתחומי היישום השונים שלהן, הן הפנימיות והן החיצוניות.
- לפתח חוש ביקורתי על מנת לעצב בהצלחה את תוכנית התקשורת של הארגון, כמו גם את האתר הארגוני.
- דע את רמות התקשורת המוסדית ואת המאפיינים והמוזרויות שכל אחד מהם מציג.
- התעמקו בנורמות ובכללים של פרוטוקול וטקס, כדי להבטיח את הצלחתו של כל אירוע מאורגן ומפגיש אישים לאומיים או זרים.
- הכירו את כל אחד מהפונקציות של תקשורת ארגונית, לנהל אותה בסביבה לאומית או להתייחס אליה מנקודת מבט של גיוון תרבותי.
- דע את הפוטנציאל שהאינטרנט מציג, על מנת לנהל בהצלחה תקשורת מותגית באמצעות רשתות חברתיות.
- להעריך את ניהול הקודים האתיים בחברה כדי לערב את כלל כוח האדם בפעולות בהתאם לאחריות החברתית של החברה.
סטודנטים אידיאליים
בשביל מי זה
- לבוגרי עיתונות ופרסום ויחסי ציבור המעוניינים לרכוש התמחות זו לעבודה בסביבות ציבוריות ופרטיות כאחד.
- לאנשי מקצוע ובעלי תפקידים המבצעים משימות או פונקציות הקשורות לתקשורת ושצריכים לשכלל או לעדכן את הטכניקות בהן נעשה שימוש.
- לאנשי עסקים הקשורים למגזרים תחרותיים ביותר, ומכירים בתקשורת ככלי ניהול אסטרטגי.
- למנהלים עם צוותים אנושיים באחריותם ואשר צריכים לפתח היבטים מרכזיים של תקשורת כדי להשיג פרודוקטיביות רבה יותר בעבודתם.
- לעיתונאים בעלי אחריות ניהולית במשרדי העיתונות המעוניינים להשלים את הידע שלהם על ידי קפיצת מדרגה איכותית לעבר תחום התקשורת.
- לכל בעל מקצוע המעוניין להרחיב את ידיעותיו בנושא זה, או לבצע הסבה מקצועית באמצעות רכישת התמחות זו.
אפשרויות קריירה
העבודה יורדת
- מחלקות תקשורת או קשרי חוץ
- מחלקות יחסים מוסדיים
- מחלקות יחסי ציבור ופרוטוקול
- ארונות לחץ
- חברות תקשורת ותדמית
- חברות לארגון אירועים
- חברות ייעוץ ובקרה
- משרדי פרסום
העסקה עצמית: ניהול משרד תקשורת חיצוני משלך, למתן שירות לחברות ועמותות קטנות ובינוניות.