תואר שני מקוון בשיווק דיגיטלי ומסחר אלקטרוני
GBSB Global Business School - Online programs
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Spain Online, ספרד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
12 - 24 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
EUR 6,750 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Apr 2024
מבוא
שיווק דיגיטלי הפך לחלק מהותי בניהול השיווק של כמעט כל חברה בכל ענף. מאסטר מקוון בשיווק דיגיטלי ומסחר אלקטרוני עוזר לסטודנטים לגלות את התחום הדינמי והמורכב של שיווק דיגיטלי ומספק ידע תיאורטי ומעשי כאחד.
התחומים העיקריים הנכללים במהלך התכנית הם ניהול אתרים, UX, שיווק בדוא"ל, אסטרטגיית שיווק דיגיטלית ותכנון שיווקי, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שיווק באמצעות תוכן, יצירת לידים, שיווק נכנס, שיווק במנועי חיפוש (SEM), ניהול מוניטין מקוון, סמינרים מקוונים, שיווק שותפים, מדיה חברתית ומסחר אלקטרוני.
דגשים בתוכנית
- מנהיגות בחינוך דיגיטלי בספרד.
- סגל עם ניסיון בשיווק דיגיטלי ומסחר אלקטרוני.
- סטודנטים מ-100 מדינות שונות.
- ביקורי חברה מרובים וידע מעשי.
- מתודולוגיית הוראה למידה תוך עשייה.
- למשווקים דיגיטליים יש ביקוש גבוה והם הסוג הנשכר ביותר של אנשי שיווק.
תכנית לימודים
מה תלמד
מיומנויות ניהוליות של מנהיגים ברחבי העולם:
לימודי תואר שני בשיווק דיגיטלי בברצלונה מכינים את הסטודנטים להוביל צוותים, לנהל משא ומתן ולתקשר ביעילות בסביבות בינלאומיות המנהלות פרויקטים שונים של שיווק דיגיטלי ומסחר אלקטרוני.
שיווק דיגיטלי מיושם בניהול שיווק:
קבל ידע על הכלים והטכניקות השיווקיות הדיגיטליות בשימוש נרחב במגזר השיווק הגלובלי של היום.
תקשורת שיווקית דיגיטלית:
תחום התקשורת השיווקית הדיגיטלית הוא ביסודו המקבילה לתמהיל התקשורת השיווקית המסורתית. התלמידים מתרגלים לכלי תקשורת שיווקית דיגיטלית הכוללים מודעות תצוגה ופרסום בתשלום לפי קליק, בנוסף לרבים אחרים.
ניהול מסחר אלקטרוני:
למד כיצד להישאר רלוונטי ותחרותי באמצעות פתרונות מסחר אלקטרוני וניהול עסקי אלקטרוני חכמים. השג את הכישורים וההכשרה הדרושים כדי להצליח במסחר אלקטרוני בזמן שאתה לומד לתואר שני בשיווק דיגיטלי בברצלונה.
אסטרטגיה דיגיטלית:
לרכוש את הבסיס ליישום אסטרטגיות שיווק דיגיטליות ולהשתמש בטכנולוגיות המידע המובילות בשוק אשר שינו מודלים עסקיים בתקופה האחרונה.
מבנה התכנית:
- עבודת צוות וניהול פרויקטים יעילים (6 ECTS)
- ניהול אסטרטגי וניתוח (8 ECTS)
- כלכלה וגיאופוליטיקה (6 ECTS)
- שיווק אסטרטגי (6 ECTS)
- ניהול תפעול (6 ECTS)
- מימון לניהול (8 ECTS)
- טרנספורמציה דיגיטלית, חדשנות וטכנולוגיה (6 ECTS)
- בינה עסקית בעידן הביג דאטה ובינה מלאכותית (6 ECTS)
- שיווק במדיה חברתית (6 ECTS)
- שיווק באינטרנט ובנייד (6 ECTS)
- מסחר אלקטרוני ונאמנות לקוחות דיגיטלית (6 ECTS)
קבלה
דירוגים
- מוסמך על ידי מועצת ההסמכה לבתי ספר ותוכניות לעסקים (ACBSP)
- הוענק כבית ספר לעסקים חמישה כוכבים לאיכותההוראה על ידי מערכת דירוג QS
- המוסד להשכלה גבוהה היחיד בספרד שהוסמך על ידי מיקרוסופט כמוביל בחינוך דיגיטלי
- קיבל 3 ציונים מובילים ב-U-Multirank עבור חטיבות מחקר, הוראה ולמידה, והתמצאות בינלאומית
אפשרויות קריירה
המאסטר המקוון בשיווק דיגיטלי מכין את התלמידים להיכנס לתעשיית הטכנולוגיה המהפכנית. סטודנטים שירוויחו את התואר השני שלהם בשיווק דיגיטלי ומסחר אלקטרוני מבית הספר לעסקים עולמי של GBSB יהיו חמושים בתפיסות ובטכניקות השיווק הדיגיטלי המעודכנים ביותר, ויכינו אותם לעתידם המרגש בתעשייה פופולרית זו.
מנהל פיתוח מוצרים חדש
מנהל מוניטין מקוון (ORM)
מנהל מסחר אלקטרוני
מנתח צרכנים/קהלים דיגיטליים
מנהל שיווק דיגיטלי
מנהל CRM (ניהול קשרי לקוחות)
מנהל מותג
מנהל תוכן
מנהל תקשורת דיגיטלית ומדיה דיגיטלית
מנהל מיקום קידום אתרים ואינטרנט
מנתח נכסים דיגיטליים
משווקים דיגיטליים מבוקשים מאוד והופכים יותר ויותר לסוג המקצועי השיווקי ביותר.
גלריה
תוצאת התוכנית
יֶדַע:
- בעל ידע מיוחד והבנה מקיפים כיצד מסגרות תרבותיות, כלכליות, פוליטיות וטכנולוגיות משפיעות על שיטות הניהול וכיצד ניתן לנהל אותן ביעילות;
- מזהה ומעריך גישות תיאורטיות הנחוצות לתכנון וקבלת החלטות בעסק. אלה כוללים רעיונות התומכים במודלים ובניהול של ההחלטות על פני מגוון רחב של תחומים פונקציונליים;
- בעל ידע רלוונטי על ארגונים ותפקידם בניהול עסקים בר-קיימא בהקשר שבו הם פועלים וכיצד הם מנוהלים בהתאם לקודים של אתיקה ואחריות חברתית תאגידית;
- בעל הבנה קריטית של ניהול המשכיות עסקית כולל ידע של סיכונים אפשריים וסביבות רגולטוריות שיכולות להשפיע על הפעילות העסקית;
- בעל ידע מקיף על שיטות לניהול תהליכי חדשנות וטכנולוגיות דיגיטליות המבוקשות, וההשלכות של טכנולוגיות דיגיטליות על יחידים וחברות;
- מזהה ומעריך סוגיות מפתח הקשורות לניהול המרכיבים האנושיים בעת ניהול פרויקטים כגון עבודת צוות, תקשורת, מוטיבציה וגיוון;
- בעל הבנה מקיפה וביקורתית של נושאי המחקר הנוכחיים העיקריים בניהול וכן בתעשייה או תחום פונקציונלי ספציפי של עניין מקצועי אישי;
- בעל ידע תיאורטי ומעשי רב-תחומי בניהול בענף או תחום פונקציונלי ספציפי של עניין אישי ומקצועי.
כישורים
- מבצע הערכה וניתוח ביקורתיים של הסביבה העסקית ושל המושגים, המבנים והגישות העיקריות של ניהול עסקי אסטרטגי עם מידע חלקי או מוגבל;
- מפגין יכולת בשימוש במיומנויות מיוחדות כדי לקבל החלטות וליצור אסטרטגיות גלובליות בפעולות עסקיות שונות, טרנספורמציה דיגיטלית ומימון על מנת להסתגל לסביבה עסקית המשתנה במהירות;
- מפגין כישורי מנהיגות הדרושים להעצמה, השראה וניהול צוותים, חדשנות ופתרון בעיות יצירתי תוך ניהול עסק;
- מפתחת מיומנויות חדשות בתגובה לידע וטכניקות מתפתחות בתחום ניהול העסק כולל מיומנויות דיגיטליות ושימוש בטכנולוגיות מודרניות;
- מפתחת יכולת לזהות ולהעריך סיכונים הנוגעים לסביבה העסקית, הדיגיטלית והפיננסית ולתכנן אסטרטגיות להפחתת סיכונים ניהוליים ספציפיים;
- עוקב ושומר על עמידה בתקנות העסק המתאימות ומגבש מענה מעשי לאתגרי הסביבה המשפטית והחיצונית הקשורים בהפעלת עסק;
- להפגין יכולת בשימוש בנתונים המתייחסים לניתוח עסקי כדי לחזות טוב יותר ולבצע אסטרטגיות ופעולות עסקיות;
- מפגין יכולת בשימוש בידע ובמיומנויות של ניהול כדי לבצע מחקר בתעשייה ספציפית או בתחום פונקציונלי של עניין מקצועי אישי, תוך התחשבות בצורך בסינתזה, הגדרת יעדים, תהליך מתודולוגי ויישום אסטרטגיות;
- להפגין ידע מיוחד בניהול הכולל הרהור על אחריות חברתית ואתית הקשורה לביצוע התפקיד הניהולי.
מיומנויות:
- מפגין את היכולת להגיב למשתנים הפוליטיים, הכלכליים, החברתיים והטכנולוגיים העיקריים ולגבש את סדרי העדיפויות והאסטרטגיות הדרושים לארגון כדי להצליח בהתחשב בהשקפה ובמגמות העולמיות;
- מנהל פרויקטים עסקיים על ידי ביסוס חזון גלובלי המשלב כל פן של פיתוח עסקי ובונה חדשנות וגיוון תרבותי כיתרון בהקשרים עסקיים מורכבים ובלתי צפויים ודורשים גישות אסטרטגיות חדשות;
- אחראי על ניהול אנשים ותרגול ניהול תוך מחויבות לערכים דמוקרטיים וקיימות תוך אימוץ שיטות עבודה המבוססות על למידה, שירות והכלה חברתית;
- מפגין אוטונומיה בכיוון של התפתחות אישית ולמידה לכל החיים החלים על הסביבה העסקית;
- יוצר אבחון מבוסס מחקר לבעיות בניהול על ידי שילוב ידע מתחומים חדשים או בינתחומיים בניהול ועורך פסקי דין עם מידע חלקי או מוגבל;
- עוסק בניתוח ביקורתי בתחום הניהול ומפגין מחשבה עצמאית, הערכה ופתרון בעיות בבסיס טיעונים מבוססי ראיות;
- קח אחריות על תרומה לידע מקצועי בניהול או בתעשייה/תחום פונקציונלי ספציפי של עניין מקצועי אישי על ידי זיהוי בעיה עסקית קיימת ועל ידי ביצוע מחקר מקורי.