מאסטר מקוון באמנויות בתקשורת ושיווק עתידי
GBSB Global Business School - Online programs
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Spain Online, ספרד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
9 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
EUR 4,750
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Apr 2024
מבוא
המאסטר המקוון בתקשורת ושיווק עתידי מלמד את הסטודנטים את הדרכים המוצלחות ביותר לתכנון והשקת מסע תקשורת ושיווק משולב ורב-ערוצי על הבמה הבינלאומית. תכנית המאסטר בתקשורת ושיווק עתיד מלמדת את התלמידים את מתודולוגיות השיווק היעילות ביותר. תואר שני זה משלב לימוד בתחומי מנהיגות, אסטרטגיה עסקית גלובלית, שיווק דיגיטלי וחדשני, תקשורת מותגים, כמו גם חקר מגמות וניתוח שוק.
לימודים לתואר שני בתקשורת ושיווק עתידי מפתחים את מיומנותם של הסטודנטים בחדשנות עסקית, שיווק גלובלי, טכנולוגיות מתפתחות ומיתוג חברה ואישי. עם קורסים על שיווק יעדים, שיווק חוויתי, משא ומתן בינלאומי ופיתוח עסקי, הסטודנטים לתואר שני בתקשורת ושיווק עתידי יהיו מוכנים להיכנס לזירת השיווק והתקשורת העולמית.
דגשים בתוכנית
- מנהיגות בחינוך דיגיטלי בספרד.
- סגל בעל ניסיון בתקשורת ושיווק.
- סטודנטים מ-100 מדינות שונות.
- ביקורי חברה מרובים וידע מעשי.
- מתודולוגיית הוראה למידה תוך עשייה.
תכנית לימודים
גלה את יכולות הליבה בשיווק:
למד כיצד לעצב ולהשיק קמפיינים שיווקיים משולבים תוך כדי לימודים לתואר שני בשיווק ותקשורת בברצלונה.
למד כלים עסקיים חיוניים:
עבוד בכל חברה הקשורה לתקשורת ושיווק עתידי, שיפור עסק קיים כבר על ידי שימוש בכלי שיווק ותקשורת חדשניים, מנהיגות וטכניקות משא ומתן.
פיתוח מיומנויות הנדרשות על ידי הכלכלה הדיגיטלית:
קדם את הכישורים הדיגיטליים שלך כדי לסייע לבסיס לקוחות שבוחר לחקור מגמות, לקרוא ביקורות ולרכוש מוצרים באמצעות פלטפורמות מסחר אלקטרוני וערוצי מדיה חברתית.
הבן שיטות עסקיות בין-תרבותיות:
למד עם תלמידים מרחבי העולם ולמד כיצד לשגשג בסביבה עסקית רב לאומית על ידי טיפוח יכולת לתקשר ולשתף פעולה ביעילות.
מבנה התוכנית:
- שיווק עתידי
- שיווק של חידושים
- תכנון תקשורת ופרסום
- מדיה חברתית ויחסי ציבור
- יסודות זריזים: Scrum, Kanban, Lean ו-XP
- משחק עסקי הדמיית שיווק אסטרטגי
- פיתוח פרויקטים ומימון
- כישורים רוחביים של מנהיגים גלובליים
קבלה
דירוגים
- מוסמך על ידי מועצת ההסמכה לבתי ספר ותוכניות לעסקים (ACBSP)
- הוענק כבית ספר לעסקים חמישה כוכבים לאיכותההוראה על ידי מערכת דירוג QS
- המוסד להשכלה גבוהה היחיד בספרד שהוסמך על ידי מיקרוסופט כמוביל בחינוך דיגיטלי
- קיבל 3 ציונים מובילים ב-U-Multirank עבור חטיבות מחקר, הוראה ולמידה, והתמצאות בינלאומית
אפשרויות קריירה
המאסטר המקוון בתקשורת ושיווק עתידי יביא אותך מעודכן עם המושגים והטכניקות העדכניות ביותר של תקשורת ושיווק, ויכין את התלמידים לקריירה בתעשייה המרגשת והמתפתחת הזו. GBSB Global תומכת בסטודנטים לתואר שני בתקשורת ושיווק עתידי בברצלונה המוכנים לקחת את הקריירה שלהם לגבהים חדשים על ידי מתן אפשרות לסטודנטים להשתתף בסדנאות מיוחדות, מצגות ארגוניות בקמפוס ומפגשי הערכת קריירה.
השלמת תואר שני בתקשורת ושיווק עתידי מציידת את הבוגרים עם הכישורים והידע הדרושים כדי לשגשג במסלולי קריירה מגוונים. זה כולל אך לא מוגבל לתקשורת ארגונית, עיתונות, תקשורת המונים, פוליטיקה, השכלה גבוהה ותחומים רבים אחרים.
קבל עבודה בתקשורת ושיווק עתידי עם GBSB Global:
גלריה
תוצאת התוכנית
יֶדַע:
- בעל ידע מיוחד והבנה מקיפים כיצד מסגרות תרבותיות, כלכליות, פוליטיות וטכנולוגיות משפיעות על שיטות הניהול וכיצד ניתן לנהל אותן ביעילות;
- מזהה ומעריך גישות תיאורטיות הנחוצות לתכנון וקבלת החלטות בעסק. אלה כוללים רעיונות התומכים במודלים ובניהול של ההחלטות על פני מגוון רחב של תחומים פונקציונליים;
- בעל ידע רלוונטי על ארגונים ותפקידם בניהול עסקים בר-קיימא בהקשר שבו הם פועלים וכיצד הם מנוהלים בהתאם לקודים של אתיקה ואחריות חברתית תאגידית;
- בעל הבנה קריטית של ניהול המשכיות עסקית כולל ידע של סיכונים אפשריים וסביבות רגולטוריות שיכולות להשפיע על הפעילות העסקית;
- בעל ידע מקיף על שיטות לניהול תהליכי חדשנות וטכנולוגיות דיגיטליות המבוקשות, וההשלכות של טכנולוגיות דיגיטליות על יחידים וחברות;
- מזהה ומעריך סוגיות מפתח הקשורות לניהול המרכיבים האנושיים בעת ניהול פרויקטים כגון עבודת צוות, תקשורת, מוטיבציה וגיוון;
- בעל הבנה מקיפה וביקורתית של נושאי המחקר הנוכחיים העיקריים בניהול וכן בתעשייה או תחום פונקציונלי ספציפי של עניין מקצועי אישי;
- בעל ידע תיאורטי ומעשי רב-תחומי בניהול בענף או תחום פונקציונלי ספציפי של עניין אישי ומקצועי.
כישורים
- מבצע הערכה וניתוח ביקורתיים של הסביבה העסקית ושל המושגים, המבנים והגישות העיקריות של ניהול עסקי אסטרטגי עם מידע חלקי או מוגבל;
- מפגין יכולת בשימוש במיומנויות מיוחדות כדי לקבל החלטות וליצור אסטרטגיות גלובליות בפעולות עסקיות שונות, טרנספורמציה דיגיטלית ומימון על מנת להסתגל לסביבה עסקית המשתנה במהירות;
- מפגין כישורי מנהיגות הדרושים להעצמה, השראה וניהול צוותים, חדשנות ופתרון בעיות יצירתי תוך ניהול עסק;
- מפתחת מיומנויות חדשות בתגובה לידע וטכניקות מתפתחות בתחום ניהול העסק כולל מיומנויות דיגיטליות ושימוש בטכנולוגיות מודרניות;
- מפתחת יכולת לזהות ולהעריך סיכונים הנוגעים לסביבה העסקית, הדיגיטלית והפיננסית ולתכנן אסטרטגיות להפחתת סיכונים ניהוליים ספציפיים;
- עוקב ושומר על עמידה בתקנות העסק המתאימות ומגבש מענה מעשי לאתגרי הסביבה המשפטית והחיצונית הקשורים בהפעלת עסק;
- להפגין יכולת בשימוש בנתונים המתייחסים לניתוח עסקי כדי לחזות טוב יותר ולבצע אסטרטגיות ופעולות עסקיות;
- מפגין יכולת בשימוש בידע ובמיומנויות של ניהול כדי לבצע מחקר בתעשייה ספציפית או בתחום פונקציונלי של עניין מקצועי אישי, תוך התחשבות בצורך בסינתזה, הגדרת יעדים, תהליך מתודולוגי ויישום אסטרטגיות;
- להפגין ידע מיוחד בניהול הכולל הרהור על אחריות חברתית ואתית הקשורה לביצוע התפקיד הניהולי.
מיומנויות:
- מפגין את היכולת להגיב למשתנים הפוליטיים, הכלכליים, החברתיים והטכנולוגיים העיקריים ולגבש את סדרי העדיפויות והאסטרטגיות הדרושים לארגון כדי להצליח בהתחשב בהשקפה ובמגמות העולמיות;
- מנהל פרויקטים עסקיים על ידי ביסוס חזון גלובלי המשלב כל פן של פיתוח עסקי ובונה חדשנות וגיוון תרבותי כיתרון בהקשרים עסקיים מורכבים ובלתי צפויים ודורשים גישות אסטרטגיות חדשות;
- אחראי על ניהול אנשים ותרגול ניהול תוך מחויבות לערכים דמוקרטיים וקיימות אימוץ שיטות עבודה המבוססות על למידה, שירות והכלה חברתית;
- מפגין אוטונומיה בכיוון של התפתחות אישית ולמידה לכל החיים החלים על הסביבה העסקית;
- יוצר אבחון מבוסס מחקר של בעיות בניהול על ידי שילוב ידע מתחומים חדשים או בינתחומיים בניהול ועורך פסקי דין עם מידע חלקי או מוגבל;
- עוסק בניתוח ביקורתי בתחום הניהול ומפגין מחשבה עצמאית, הערכה ופתרון בעיות בבסיס טיעונים מבוססי ראיות;
- קח אחריות על תרומה לידע מקצועי בניהול או בתעשייה/תחום פונקציונלי ספציפי של עניין מקצועי אישי על ידי זיהוי בעיה עסקית קיימת ועל ידי ביצוע מחקר מקורי.