קורס ניתוח שיווק - בית הספר לעסקים דרדן, אוניברסיטת וירג'יניה
FutureLearn
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Online USA
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
5 שבועות
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
USD 74 / per course *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* אתה יכול ללמוד אותו בחינם או לשדרג את הקורס ולקבל הטבות נוספות תמורת $74
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
למד את היסודות של ניתוח שיווק והבין כיצד להשתמש בנתונים כדי להבטיח שהשיווק שלך יעיל.
למד כיצד להשתמש בניתוח כדי לשפר תוצאות שיווקיות
חברות קטנות וגדולות מוצפות בנתונים על בחירות צרכנים. אבל שפע המידע הזה לא תמיד מתורגם להחלטות טובות יותר. לדעת איך לפרש נתונים הוא האתגר - ומשווקים, בפרט, מצפים יותר ויותר להשתמש באנליטיקה כדי ליידע ולהצדיק את ההחלטות שלהם.
בקורס זה תקבל את הכלים למדוד את האפקטיביות של נכסי מותג ולקוחות, לפרש ניתוח רגרסיה, לחשב את ערך חיי הלקוח ולעצב ניסויים כדרך להעריך ולייעל קמפיינים שיווקיים.
מתי תרצה להתחיל?
רוב FutureLearn הקורסים פועלים מספר פעמים. לכל ריצה של קורס יש תאריך התחלה מוגדר אבל אתה יכול להצטרף אליו ולעבוד עליו לאחר תחילתו.
- זמין כעת
איזה תוכנה או כלים אתה צריך?
גישה לתוכנת גיליונות אלקטרוניים (Excel, Google Sheets) מועילה אך אינה חובה.
עם מי תלמדו?
ראג'קומאר ונקטסן ראג'קומאר ונקטסן הוא פרופסור רונלד טשצ'ינסקי למנהל עסקים בבית הספר למנהל עסקים של דרדן, אוניברסיטת וירג'יניה. המומחיות של ראג' היא בניתוח שיווק. |
מי פיתח את הקורס?
בית הספר לעסקים דרדן, אוניברסיטת וירג'יניה
בית הספר לעסקים דארדן של אוניברסיטת וירג'יניה מספק את חווית החינוך העסקי הטובה בעולם כדי להכין מנהיגים יזמים, בעלי חשיבה גלובלית ואחראית.