תואר שני במניעה וטיפול בהטרדה בבית הספר (בריונות)
Formedia
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Lisbon, פורטוגל
שפות
פורטוגזית, ספרדית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
תלמדו:
- להקנות הכשרה מדעית ומקצועית המבטיחה יכולת השתתפות ואף לשכלל פיתוח תכניות ופעולות ליישוב קונפליקטים בתחום החינוכי המשמשים בתורם סיוע לקהילה החינוכית בשיפור וחדשנות התנאים. ותהליכים של חינוך לא אוניברסיטאי.
- להבין את תופעת האלימות בבית הספר מנקודת מבט חברתית חדשה.
- להיות מסוגל להבדיל מהי הטרדה בבית הספר (בריונות) ומה לא.
- להיות מסוגל להבחין בין סוגי האלימות השונים.
- לפתור מקרים ליישום מעשי.
- להכיר את שלבי האבולוציה של האלימות.
- הכר את המאפיינים של הטרדה בבית הספר (בריונות) בשלבי הצמיחה השונים.
- הכרת אסטרטגיות המניעה, ההתערבות והמעקב הנחוצות להפסקת האלימות בכיתה ושלביה האבולוציוניים השונים.
- לפתח אסטרטגיות לתיאום סביבת בית הספר.
- יישום אסטרטגיות מנהיגות פדגוגיות וחברתיות הלכה למעשה.
- להבין ולעודד נוכחות של מבוגרים משמעותיים בבתי ספר כדי לשפר את יכולתם של התלמידים להתמודד עם בעיות, להתגבר על מכשולים ולהתנגד ללחץ של מצבים שליליים.
- להבין את הטרדה בבית הספר (בריונות) מנקודת מבט רב סיבתית ודינמית, על מנת להבדיל אותה מצורות אחרות של אלימות בכיתה.
- להיות מסוגל למנוע ולזהות מצבים של הטרדה בבית הספר (בריונות).
- הבנת הצורך לכלול עבודה סוציאלית בלמידה האינטגרלית של כל נושא על בסיס אסטרטגיות הממקמות את תלמידי בית הספר בעמדה פעילה.
- הערכת חשיבות רכז הסביבה הבית ספרית ואסטרטגיות המבוססות על מנהיגות פדגוגית וחברתית של המורים.
- הפוך למאמן מאמנים, על מנת לשלב אסטרטגיות למידה אקדמיות וחברתיות חדשות בכיתה, קידום הכשרת צוותי הוראה.
- להיות מסוגל לבנות פרויקטים של דו קיום המתאימים להקשרים שונים בבית ספר.
- לקדם יישום של אינטליגנציה ושליטה רגשית ביחסים תוך-אישיים ובין-אישיים מתוך מטרה בסיסית של שיפור המשאבים החברתיים-אפקטיבים שלנו.
- להיות מודעים לחשיבות של שליטה עצמית וויסות עצמי של הספירה הרגשית (רגשות, חיבה ותחושות).
- הטמעת הידע המוצע מתוך ניתוח מקיף של התחום החברתי-אפקטיבי והרגשי כדרך לייעול יחסים בין-אישיים.
- ליישם את הידע שניתן לגבי רגשות בסיסיים וארכיטיפים סנטימנטליים (אהבה, שמחה, עצב וכו') ביחסי עמיתים וקשרים בין אישיים.
דרישות גישה: עליך להיות בעל תואר ראשון או תואר ראשון כדי לקבל את הדיפלומה.
משך הזמן: מינימום 8 חודשים ומקסימום 16 חודשים, ממועד ההרשמה.
אופנה: חומר זמין בפורמט ספר מודפס או PDF + הערכה והדרכות דרך הקמפוס הוירטואלי של Formación Alcalá.
למאסטר במניעה וטיפול בהטרדה בבית הספר (בריונות) יש הרשמה פתוחה לצמיתות. התלמיד יכול להירשם בכל עת ולהתחיל את התכנית מיד לאחר ההרשמה הרשמית.
דיפלומה: תעודת מאסטר מאושרת על ידי Universidad San Jorge.
שפות לימוד ועבודה: כל חומר הלימוד הוא בספרדית. אבל תלמידים דוברי פורטוגזית יכולים לשלוח את עבודתם ושאלותיהם בפורטוגזית למורים, מורים ועמיתים.
גם בחינות ותזה מוכנים ומוגנים בפורטוגזית.
מספר שעות: 1,500
קרדיטים: 60 ECTS
מתודה: קמפוס וירטואלי
הפרופסור-מורה שומר את התיעוד מעודכן, עונה על שאלות, מנחה למידה והערכה.
למידה מותאמת אישית: הידע של כל תלמיד מנוגד לזה של שאר התלמידים, תוך מימוש למידה שיתופית דרך הקמפוס הוירטואלי
מקרים מעשיים: הוא מבוסס על לימוד שיטת המקרה.
תמיכה פיזית: התלמיד מקבל 7 כרכים ביבליוגרפיים בעריכת Formación Alcalá.