מאסטר רשמי באיכות וחדשנות חינוכית
Euroinnova International Online Education
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Atarfe, ספרד
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
12 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 6,700 / per course
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
הגדל את היתרונות והנקודות בקנה המידה: התנגדויות, העברות, תחרויות עם המאסטר הרשמי הזה לחינוך מקוון. 100% מקוון וציון בתחרויות. ניתן לבלתי נתפש בהתנגדות למורים, למורים משניים ולמפקחי החינוך.
מאפיינים כלליים
סיכום הזדמנויות מקצועיות לחינוך חדשני מאסטר:
כאשר מועצת אירופה מאמצת את אסטרטגיית אירופה 2020, היא מגבשת את המטרות העיקריות של האיחוד האירופי, שאליהן יש ליישר את כל מדיניות החינוך של המדינות החברות. באופן ספציפי, ביחס לחינוך והכשרה, הבולטים הבאים: בחינוך: שיעורי עזיבת לימודים מוקדמים מתחת ל -10%; לפחות 40% מהאנשים בגילאי 30-34 חייבים לסיים לימודים ברמה שלישית (השכלה גבוהה). אחד מעמודי התווך העיקריים של הצדקת הדרישה הדחופה להכשרה באיכות וחדשנות חינוכית מורכב מהנתונים המדאיגים על כישלון בית ספר בספרד. ספרד היא המדינה עם שיעור הנשירה הגבוה ביותר באיחוד האירופי. על פי נתוני משרד החינוך וההכשרה המקצועית שהוכנו עם המשתנים החינוכיים של סקר האוכלוסין הפעיל (EPA) של המכון הלאומי לסטטיסטיקה, שפורסמו השנה 2020, כישלון בית הספר עומד כיום על 17.3%. הצורך הזה להפחית באופן משמעותי את הכישלון בבית הספר ברמה האירופית הוא תמיכה ברמה הראשונה של הצורך ביישום מאסטר זה באיכות וחדשנות.
מטרות חינוך ראשי לחדשנות:
הסמכות בסיסיות
- יידע והבנה המספקות בסיס או הזדמנות מקורית בפיתוח ו / או יישום רעיונות, לעתים קרובות בהקשר מחקר.
- שהתלמידים יכולים ליישם את הידע שלהם ואת יכל לפתור בעיות בסביבות חדשות ולא מוכרות בהקשרים רחבים יותר (או רבים-תחומים) הקשורים לתחום לימודיהם.
- סטודנטים יכולים לשלב את ידע להתמודד מורכבות, ולגבש דעה על סמך המידע שהיה שלם או מוגבל, כולל השתקפויות על אחריות חברתית ומוסרית צמוד יישום הידע והשיפוט שלהם.
- כי התלמידים יידעו להעביר את מסקנותיהם ואת הידע והסיבות הסופיות התומכות בהם בפני קהלים מתמחים ולא מתמחים בצורה ברורה וחד משמעית.
- שהתלמידים מחזיקים בכישורי הלמידה המאפשרים להם להמשיך ללמוד באופן שיהיה במידה רבה עצמית או אוטונומית.
מיומנויות כלליות
- להציע ולארגן פעילויות ומשימות של ניהול איכות וחדשנות במוסדות חינוך.
- להתאים ולשלב שימוש בטכנולוגיות חדשות להערכת איכות וניהול במרכזי חינוך.
- להעריך ולקדם עבודת צוות ובין -תחומית בהקשרים חינוכיים.
- לתכנן ולכוון תהליכים של חדשנות ושיפור חינוכי.
- העבירו בבירור ידע ומסקנות בתחום האיכות והחדשנות החינוכית.
- הביעו עמדות חיוביות כלפי חדשנות והערכת איכות כאמצעי לשיפור מתמיד בחינוך.
מיומנויות ספציפיות
- סנתז את מודלי הניהול השונים לאיכות בחינוך.
- הגדר והחל מערכות אינדיקטור להערכת איכות מדיניות, מערכות ופרויקטים חינוכיים.
- נתח, פרש והחיל הנחיות ותקנות לאיכות וחדשנות חינוכית בצורה גמישה, יעילה ושוויונית.
- תכנון מערכות לאבחון, מעקב והערכת איכות מוסדות ההכשרה.
- השווה והעריך את הבסיסים המגדירים ומצדיקים חדשנות חינוכית.
- הגדר אסטרטגיות חדשנות דידקטיות שיכולות להנחות ולהעריך מודל הוראה יעיל בתחומי הלימוד השונים.
- יישמו מתודולוגיות, טכניקות, מכשירים ונהלים קפדניים ומתקדמים לחדשנות, הערכה וניהול איכות במרכזים חינוכיים.
- השתמשו במשחקים ובמשאבים דיגיטליים כחלק מתוכנית לחדשנות חינוכית.
- ערכו כלי עבודה שונים לחדשנות חינוכית.
- נתח את מדיניות החדשנות החינוכית בתחום האוטונומי, הספרדי והאירופאי.
- נתח את הנתונים שהתקבלו בחקירה ועשה פרשנות ביקורתית לתוצאה.
- פיתוח מחקר מדעי מתקדם בתחום האיכות והחדשנות החינוכית לשיפור מתמיד של מוסדות ההכשרה.
- הפלו, ברמה מתקדמת, בין שיטות המחקר השונות ובחרו את המתאימות ביותר להשגת מטרות המחקר השונות בתחום האיכות והחדשנות החינוכית.
- הכינו פרויקטים ודוחות מחקר, חדשנות ושינוי לשיפור איכות מרכזי החינוך.
- לתכנן ולארגן תוכניות לחדשנות בחינוך.
- יישמו את הידע שנרכש במאסטר לפיתוח, חשיפה והגנה על עבודה בתחום איכות חינוך או חדשנות.
הזדמנויות מקצועיות לחינוך חדשני אדוני:
מאסטר זה באיכות וחדשנות חינוכית מאפשר לך לעבוד כמומחה לאיכות וחדשנות חינוכית וכ: - רכז ויועץ למדיניות חינוכית. - מנהל, רכז או מנהל תוכניות וקורסים חינוכיים. - מעריך תוכניות ומדיניות חינוכית. - מעריך תוכניות חדשנות חינוכית בארגונים ציבוריים או פרטיים. - רכז ומורה לתכניות חדשנות חינוכית בקורסים ובנושאים בכל שלב חינוכי. - טכנאי איכות בחינוך בסוכנויות איכות, יחידות איכות של ארגוני חינוך או מחלקות ממשלתיות.
למה מכין לך המאסטר לחדשנות חינוכית:
תואר שני באוניברסיטה באיכות וחדשנות חינוכית מכשיר את הסטודנטים ליישום, פיתוח והערכה של תוכניות איכות חינוך וחדשנות בתהליכי הוראה-למידה. היא מספקת מספיק יכולות, כישורים ועמדות כדי לייעץ לארגונים לגבי יישום תוכניות איכות וחדשנות חינוכית ולהוראה בנושאים אלה, וכן להעריך תוכניות שכבר יושמו בגופים חינוכיים. הסטודנט יקבל תואר שני באיכות וחדשנות חינוכית מאוניברסיטת אנטוניו דה נבריה עם 60 נ"ז. תואר שני זה באוניברסיטה באיכות וחדשנות חינוכית הוא תוכנית בהמתנה לאימות על ידי ANECA.
מיהו החידוש החינוכי הראשי שמכוון ל:
מי שמעוניין ללמוד ולהשיג את תואר שני באוניברסיטה באיכות וחדשנות חינוכית מאוניברסיטת אנטוניו דה נבריה חייב לעמוד בדרישות החקיקה הקיימות, כאשר פרופיל הכניסה הוא של בוגר אוניברסיטה או שווה ערך (בוגרים או בוגרים) , בהוראה, פדגוגיה, פסיכולוגיה (עם אזכור או התמחות בחינוך) או פסיכופדוגיה. באופן דומה, בהתחשב באופיה הרוחבי של התכנית, אותם סטודנטים שסיימו את התואר השני בהכשרת מורים ל- ESO ולבוגר, FP והוראת שפות או שהם ברשותם את תעודת הכשרות הפדגוגית (CAP), כמו גם בוגרים אחרים בוגרי אוניברסיטה המלמדים אנשי מקצוע או עובדים כפרופסורים במוסדות חינוך, בתי ספר לעסקים או אוניברסיטאות (כולל פרופסורים לדוקטורט במגזר האוניברסיטאי).