מאסטר רשמי בטיפול מוקדם
Euroinnova International Online Education
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Atarfe, ספרד
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
12 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 6,700 / per course
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
הירשם למאסטר הרשמי שלנו באוניברסיטת אנטוניו דה נבריה והרחיב את ההזדמנויות שלך למצוא עבודה, כמו גם להגדיל את היתרונות והנקודות בסולם ההתנגדויות, העברות, תחרויות עם המאסטר הרשמי הזה לחינוך מקוון. אל תחכו יותר, בקשו מידע. 100% מקוון והבקיע באופוזיציות.
מאפיינים כלליים
סיכום יציאות מקצועיות של טיפול מוקדם באדון הרשמי:
טיפול מוקדם מוגדר כמכלול ההתערבויות המיועדות לאוכלוסיית הסטודנטים, למשפחתן ולסביבתן, שמטרתן להגיב במהירות האפשרית לצרכים חולפים או קבועים שמציגים ילדים עם הפרעות התפתחותיות או הנמצאים בסיכון לסבול מהן. , כפי שצוין בספר הלבן בנושא טיפול מוקדם שהוכן על ידי המועצה המלכותית לנכות משרד העבודה והרווחה. הספר הלבן הזה על תשומת לב מוקדמת יצא לאור לראשונה בשנת 2,000 ודרש הכנה של 3 מהדורות והפצת 8,500 עותקים, כסימן לביקוש הרב הקיים בנושא כיום. הנתונים הכלולים בדוח זה הופקו מהמהדורה השלישית של הספר הלבן בנושא טיפול מוקדם, בשנת 2005.
מטרות המאסטר הרשמי לטיפול מוקדם:
הסמכות בסיסיות
- להחזיק ולהבין ידע המספק בסיס או הזדמנות להיות מקוריים בפיתוח ו / או יישום רעיונות, לרוב בהקשר מחקרי.
- שהתלמידים ידעו ליישם את הידע הנרכש ואת יכולתם לפתור בעיות בסביבות חדשות או לא ידועות בהקשרים רחבים יותר (או רב תחומיים) הקשורים לתחום הלימוד שלהם.
- שתלמידים מסוגלים לשלב ידע ולהתמודד עם המורכבות של ניסוח שיפוטים המבוססים על מידע, בהיותו שלם או מוגבל, כולל הרהורים על האחריות החברתית והאתית הקשורה ליישום הידע והשיפוט שלהם.
- שתלמידים יידעו לתקשר את מסקנותיהם ואת הידע והסיבות האולטימטיביות התומכות בהם בפני קהלים מתמחים ולא מתמחים באופן ברור וחד משמעי.
- שהתלמידים מחזיקים בכישורי הלמידה המאפשרים להם להמשיך ללמוד באופן שיהיה במידה רבה עצמית או אוטונומית.
מיומנויות כלליות
- לשלב מודלים קיימים של טיפול מוקדם בהקשר החינוכי.
- הקמת כלי הערכה והתערבות בטיפול מוקדם.
- לשלב את המשפחה בעבודת טיפול מוקדם.
- ארגן טיפול מוקדם בתוך הצוות הרב תחומי.
- לתכנן את העיצוב והארגון של טיפול מוקדם בהקשר החינוכי.
מיומנויות ספציפיות
- לסנתז את המערכות והמודלים הנוכחיים של טיפול מוקדם בהקשר החינוכי.
- לאסוף ולסקור מידע בעל אופי מדעי, באופן ביקורתי ואוטונומי, ביחס לטיפול מוקדם ועיצוב התערבויות יעילות.
- קשר את המאפיינים של הפרעות ילדות עם תהליך הערכה והתערבות בטיפול מוקדם.
- גיבוש הקריטריונים ליישום הליכי טיפול מוקדם.
- קבע הליכי הערכה ואבחון לטיפול מוקדם.
- עיצוב שיטות וכלים להתערבות מוקדמת של התערבות.
- יישמו טכניקות הערכה מיוחדות של סביבה משפחתית לעבודה בטיפול בגיל הרך.
- עיצוב, המבוסס על נתונים אמפיריים, תכניות הדרכה וייעוץ לטיפול מוקדם בסביבה המשפחתית.
- תכנן אסטרטגיות התערבות מוקדמות ספציפיות להפרעות בספקטרום האוטיזם.
- בניית ותיאום עבודות טיפול מוקדם בצוות רב תחומי.
- לתכנן ולארגן תוכניות הערכה והתערבות בהקשר החינוכי.
- יישמו את הידע שנרכש במאסטר כדי לפתח, לחשוף ולהגן על עבודה בתחום הטיפול המוקדם.
הזדמנויות מקצועיות של תשומת לב מוקדמת של המאסטר הרשמי:
תואר שני זה בטיפול מוקדם מאפשר לך לעבוד כמומחה בטיפול מוקדם ב: מרכזי התערבות מוקדמת והתערבות ילדים, ציבוריים, מתואמים, יוזמה חברתית ו / או פרטית. מרכזי חינוך למרכזי חינוך לתינוקות וליסודי ולחינוך מיוחד. שירותים חברתיים קהילתיים, ספציפיים ומתמחים. ארגונים ומוסדות התמקדו בגיל הרך. מרכזים וארונות פסיכופדגוגיים. מרכזי נוירופסיכולוגיה, פיזיותרפיה או דיבור המתמחים בגיל הרך. שירותי ייעוץ למרכזים ושירותים המתמקדים בגיל הרך. מרכזי חינוך מיוחד בתי ספר עם כיתות ילדים ארונות פסיכו -חינוך יחידות ניאונטולוגיה במרכזי בתי חולים יחידות ילדים במרכזי בריאות מרכזי שיקום לילדים מרכזי משחקים משתלות עבודה אוטונומית.
למה מכין אותך המאסטר הרשמי לטיפול מוקדם:
התואר השני באוניברסיטה בהתערבות מוקדמת מאפשר לסטודנטים להעריך ילדים המראים שינויים בהתפתחותם על מנת לקבוע אם הם מועמדים לתכנית התערבות מוקדמת. הם גם יוכשרו לפתח תוכנית טיפול מוקדם המבוססת על הגירעון ההתפתחותי שהציג הילד. לתלמידים יהיו הכישורים לעבודה המשולבים בצוות רב תחומי ובהתייחסות לסביבה המשפחתית של הילד. הסטודנט יקבל תואר שני בטיפול בגיל הרך מאוניברסיטת אנטוניו דה נבריה עם 60 נ"ז. תואר שני זה באוניברסיטה בטיפול מוקדם הוא תוכנית בהמתנה לאימות על ידי ANECA.
מיהו המאסטר הרשמי לטיפול מוקדם המיועד ל:
על המעוניינים ללמוד ולקבל את התואר תואר שני באוניברסיטת טיפול בגיל הרך מאוניברסיטת אנטוניו דה נבריה, חייב לעמוד בדרישות החקיקה הקיימות, כאשר פרופיל הכניסה הוא זה של בוגר אוניברסיטה או שווה ערך (בוגרים או בוגרים), בהוראה, פדגוגיה, פסיכולוגיה (עם אזכור או התמחות בחינוך) או פסיכופדוגיה. באופן דומה, בהתחשב באופיה הרוחבי של התכנית, אותם סטודנטים שסיימו את התואר השני בהכשרת מורים ל- ESO ולבוגר, FP והוראת שפות או שהם ברשותם את תעודת הכשרות הפדגוגית (CAP), כמו גם בוגרים אחרים בוגרי אוניברסיטה המלמדים אנשי מקצוע או עובדים כפרופסורים במוסדות חינוך, בתי ספר לעסקים או אוניברסיטאות (כולל פרופסורים לדוקטורט במגזר האוניברסיטאי).