תואר שני בניהול ושיווק עסקי
ESPM – Brasil
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
São Paulo, ברזיל
שפות
פורטוגזית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
3 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
BRL 517 / per month *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* עד 35 תשלומים של BRL 517.84 + תשלום אחד של 570.19 BRL
מבוא
הקורס לתואר שני בניהול עסקי ושיווק במטרה להציג תפיסות, מודלים וכלים במטרה לגבש את הידע בניהול ושיווק עסקי, דרך ראייה הוליסטית ומודרנית, המאפשרת למשתתפים לעבוד בתחום השיווק, בחברות של גדלים, מגזרים ושלבי פיתוח שונים.
היא שואפת להעניק פריבילגיה לידע טכני גבוה שמוביל לביצועים יעילים של איש השיווק, כמו גם לפיתוח מיומנויות התואמות את הפילוסופיה של מיקוד בשוק, אתיקה ואחריות.
בתום הקורס הסטודנט יוכל להבין את תחומי הפעילות השיווקית השונים, את יחסי הגומלין ביניהם ותפקיד השיווק בתמיכה באסטרטגיה.
תכנית לימודים
מה תלמד
לתכנית הקורס יש הרכב המשקף את הניסיון של ESPM בהכשרת אנשי שיווק.
בסך הכל, הקורס כולל 13 דיסציפלינות, אחת מהן מיועדת להכנת עבודת השלמת הקורס (TCC). המשתתף ילמד נושא אחד בכל פעם עם שיעורים באמצעות כנס אינטרנט פעמיים בשבוע, בהתאם ללוח הקורסים.
כישורים עסקיים
- ניתוח של סביבות ואסטרטגיות
- גורם אנושי
- יסודות השיווק
- יסודות הפיננסים
שיווק
- שירותים
- מוצרים ומותגים
- חדשנות ויצירתיות
- גיבוש מחירים
- הפצה ומכירות
- ניתוח שוק הצרכן
- ביג דאטה אנליטיקס
- שיווק ותקשורת דיגיטלית
- עבודת סיום קורס
*בסיום הקורס הסטודנטים יציגו את עבודת סיום הקורס (TCC) באופן אישי בפני פאנל פרופסורים. המצגת מתקיימת באחת מיחידות ה-ESPM, בסאו פאולו, ריו דה ז'נרו או פורטו אלגרה.
תוצאת התוכנית
להכשיר את המשתתפים בתחום השיווק לעבודה בארגונים בגדלים ובמגזרים שונים, תוך העדפת פיתוח חזון שוק עדכני המוביל לביצועים יעילים ולפיתוח גישות התואמות את פילוסופיית ההתמקדות בשוק, אתיקה ואחריות. בתום הקורס הסטודנט יוכל להבין את תחומי הפעילות השיווקית השונים.
גלריה
סטודנטים אידיאליים
פרופיל בוגרים
בוגרי הקורס לתואר שני בניהול עסקי ושיווק צפויים להיות בעלי הכישורים הבאים:
- נתח גורמים בסביבת השיווק המשפיעים על עסקי הארגון וזיהוי גורמים שעשויים להשפיע על תוצאות החברה
- להבין את האסטרטגיות העיקריות הקשורות לעבודת שיווק ותפקיד השיווק בארגון
- לדעת וליישם את הפעולות הרלוונטיות לתמהיל השיווק, להיות מסוגל לזהות את השיטות הטובות ביותר עבור כל מצב בשוק.
- נתח נתונים ותוצאות בצורה אובייקטיבית, תוך התמקדות בתוצאות.
למי הוא מיועד
מיועד לבוגרים טריים בכל תחום ידע וליזמים העובדים או צריכים להעמיק את הידע שלהם בתחום השיווק, במטרה להרחיב את נקודת המבט שלהם לניתוח מצבים עסקיים.