תואר שני במיתוג
ESPM – Brasil
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
São Paulo, ברזיל
שפות
פורטוגזית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
4 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
BRL 581 / per month *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* עד 35 תשלומים של BRL 581.79 + תשלום אחד של BRL 640.50
מבוא
קורס המאסטר במיתוג, התלמידים יהיו מוכנים ל:
- להבין כיצד בנוי ומנוהל מותג עם ערך גבוה, זהות וערכים מובחנים.
- פיתוח תוכנית מיתוג.
- הבן את המותג כמשאב חשוב ביותר לעסק שלך וכי הוא לא מוגבל לסמל או לשם.
- פיתוח מיתוג דיגיטלי על ידי הגברת מעורבות המותג באמצעות מדיה חברתית.
- שלב תובנות ממחקר על התנהגות צרכנים בפיתוח אסטרטגיית המיתוג.
- הבן כיצד להשתמש באלמנטים הוויזואליים של המותג כמו טיפוגרפיה וצבעים בפיתוח זהות המותג.
- אפשר למומחי עיצוב להבין את כוחם של ניהול המותג להביא פתרונות ותוצאות לחברות.
- לעבוד עם רישוי מותג.
- הכירו סוגיות משפטיות בסיסיות בנושא זכויות יוצרים, קניין רוחני, רישום והגנה משפטית על המותג.
קבלה
תכנית לימודים
מה תלמד
הקורס יפותח במתכונת חינוך מרחוק בו מתקיימים שיעורים מקוונים בשידור חי. בחיים אלו, לתלמידים תהיה הזדמנות לתקשר עם מורים ותלמידים אחרים בסביבה דינאמית ואינטראקטיבית.
הקורס מחולק למודולים ואלה ינוהלו על ידי פרופסורים בעלי ניסיון מקצועי ואקדמי רב, תוך שימוש בשיטות אקטיביות שונות, כגון פרויקט, מצב בעיה, חקר שטח, מקרים וכו', המעוגנים תמיד בטקסטים עדכניים ובאינדיקציות ביבליוגרפיות.
- שילוב משמעת
- מושגי שיווק מודרניים
- הבנת תדמית הצרכן והמותג
- הון המותג
- מגמות צריכה
- אלמנטים חזותיים של מותג
- שופולוגיה
- מיתוג דיגיטלי
- רישוי מותגים
- היבטים משפטיים של מיתוג
- הערכה פיננסית של מותגים
- ניסיון המותג
- מיתוג B2B
- אישיות מותג וסיפור סיפורים
- מיתוג לשוקי יוקרה
- עבודת השלמת קורס (TCC)
*בסיום הקורס הסטודנטים יציגו את עבודת סיום הקורס (TCC) באופן אישי בפני פאנל פרופסורים. המצגת מתקיימת באחת מיחידות ה-ESPM, בסאו פאולו, ריו דה ז'נרו או פורטו אלגרה.
גלריה
סטודנטים אידיאליים
פרופיל בוגרים
הסטודנט שיסיים את התואר השני במיתוג יוכל להבין כיצד נבנה ומנוהל מותג בעל ערך גבוה ולפתח תוכנית מיתוג, ובכך ליצור איש מקצוע שלם בתחום התמחותו עם כישורים הכוללים:
- הבן את המותג כמשאב חשוב ביותר עבור העסק שלך ושהוא אינו מוגבל לסמל או לשם.
- פתח מיתוג דיגיטלי על ידי הגדלת מעורבות המותג באמצעות מדיה חברתית.
- שלב תובנות מחקרי התנהגות צרכנים בפיתוח אסטרטגיית מיתוג.
- הבן כיצד להשתמש באלמנטים ויזואליים של המותג כגון טיפוגרפיה וצבעים בפיתוח זהות המותג.
- העצימו אנשי מקצוע בתחום העיצוב להבין את הכוח של ניהול מותג להביא פתרונות ותוצאות לחברות.
- לשלוט בסוגיות המשפטיות הבסיסיות בנושא זכויות יוצרים, קניין רוחני, רישום והגנה משפטית של המותג.
למי הוא מיועד
- אנשי שיווק או תחומים אחרים שצריכים למנף את העסק שלהם.
- מנהלי שיווק ומותגים שצריכים לפתח את המותגים שלהם.
- יזמים שרוצים לבנות מותגים.
- מעצבים שרוצים לפתח את כישורי ניהול המותג שלהם.
- אנשים המעוניינים ללמוד ולפתח את כישוריהם בניהול מותג והתנהגות צרכנים.