מאסטר בתקשורת פוליטית וחברה
ESPM – Brasil
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
São Paulo, ברזיל
שפות
פורטוגזית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
3 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
BRL 564 / per month *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* עד 35 תשלומים של BRL 564.11 + תשלום אחד של BRL 621.19
מבוא
במהלך מאסטר זה, התלמידים יהיו מוכנים ל:
- להעריך תרחישים, לדון בכמה מהנושאים הרלוונטיים ביותר של החברה העכשווית, במטרה להבין את המאפיינים העיקריים שלה ואת הוויכוחים באופנה;
- להבין את המושגים והפרקטיקות הטובות ביותר של תקשורת פוליטית, להכיר את הפלטפורמות, הטכניקות ודרכי הפעולה שלהם, לבצע אותם ביעילות וליצור אסטרטגיות המבססות קשרים רלוונטיים וחיוביים עם הקהל שלהם;
- ליישם את הנלמד במצבים אמיתיים, תוך התוויית שיטות ושימוש בתכנים הנלמדים בדרישות העבודה.
בסביבה של שיתוף פעולה וחילופי דברים, פרופסורים וסטודנטים יחלקו ידע והתנסויות כך שכולם רוכשים מיומנויות ליישם בתחום; המודולים שואפים לפתח את התלמיד לפעול בביטחון בחיים האמיתיים.
סטודנטים אידיאליים
למי הוא מיועד
- אחראי על התקשורת (והשיווק) של חברי פרלמנט, ראשי ערים ומושלים בתפקיד, שצריכים להתמודד עם אתגרי בניית התדמית ולהבטיח דיאלוג רלוונטי עם האוכלוסייה.
- אנשי מקצוע שעובדים עם מדיה דיגיטלית ומעוניינים להעמיק בטכניקות (גם לא מקוונות) של תקשורת ושיווק בהקשר סוציו-פוליטי.
- יועצים, בין יתר אנשי מקצוע במערכת הבחירות, המחפשים אסרטיביות והתמקצעות של האסטרטגיות המופעלות במירוץ הבחירות, במטרה לרכוש יכולת ניתוח, הערכת תרחישים, תכנון ויישום.
- סוכנויות, שירותי ייעוץ תקשורת ויחסי ציבור, חברות ייעוץ שצריכות להכשיר את אנשי המקצוע שלהן בתחום התקשורת הפוליטית.
- אנשי תקשורת, פרסום ושיווק הפועלים בהקשר המסחרי, אך מעוניינים לרכוש ידע ומיומנויות חדשים כדי להרחיב את ההזדמנויות בשוק וגם להעשיר את עצמם מבחינה אינטלקטואלית.
- מנהיגים חברתיים ופוליטיים, יועצים המבקשים להרחיב את יכולותיהם להבנת החברה ולתקשורת עם בעלי עניין שונים.
תכנית לימודים
מה תלמד
הדיסציפלינות ינוהלו על ידי פרופסורים בעלי ניסיון בתחום וששולטים במסגרת התיאורטית-מתודולוגית של הנושאים שלהם. הם יציגו את התוכן בשידור חי באמצעות כנס אינטרנט, ויביאו אינטראקציה עם תלמידים, הפניות ביבליוגרפיות, מקרי מקרים ומושגים רלוונטיים.
- שילוב משמעת
- שיווק ותקשורת פוליטית: מבוא ומושגים
- תקשורת ומרחב ציבורי: מודל הברמאסי והאתגרים של הזמנים הנוכחיים
- בידול ברשתות חברתיות: אסטרטגיות, הקשרים, ניתוח ותוכן
- ביג דאטה ו-CRM
- התנהגות בוחרים בחברה בת זמננו
- ניתוח ובניית שיח
- קמפיין בחירות - תקשורת ושיווק
- טלוויזיה, רדיו ועיתונות
- שיטות מחקר איכותיות
- סיפורים, נרטיבים טרנסמדיה ובניית מותגים פוליטיים
- ניתוח חברתי דמוגרפי של החברה הברזילאית
- תרבות דמוקרטית, תקשורת ודעת קהל
- השלמת עבודת קורס (TCC) *
*בסיום הקורס הסטודנטים יציגו את עבודת סיום הקורס (TCC) באופן אישי בפני פאנל פרופסורים. המצגת מתקיימת באחת מיחידות ה-ESPM, בסאו פאולו, ריו דה ז'נרו או פורטו אלגרה.
תוצאת התוכנית
פרופיל בוגרים
בוגרי התואר השני בתקשורת פוליטית וחברה צפויים להיות בעלי הכישורים הבאים:
- לתפוס וליישם את הפרקטיקות הטובות ביותר של תקשורת פוליטית ושיווק, חשיבה על אסטרטגיות, ניתוחים וכלים מתאימים שמייצרים תוצאות.
- לדון ולנתח כמה מהמאפיינים העיקריים של החברה העכשווית.
- להקים ולהוביל צוותים מעורבים המחפשים תוצאות ופועלים ברצינות ולהט בתחומי השיווק והתקשורת הפוליטית השונים.
- קבלת החלטות באמצעות שיטות אנליטיות והפניות תיאורטיות חשובות.