מאסטר בניהול עסקים דיגיטלי, BI ובינה מלאכותית
ESPM – Brasil
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
São Paulo, ברזיל
שפות
פורטוגזית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
3 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
BRL 608 / per month *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* עד 35 תשלומים של BRL 608.78 + תשלום אחד של BRL 670.18
מבוא
המאסטר בניהול עסקי דיגיטלי, BI ואינטליגנציה מלאכותית שואף לשפר את הקריאה של סביבה עסקית יותר ויותר תחרותית, התוכנית מבוססת על מתודולוגיה הדורשת מהמשתתפים להכין וליישם פעולות אסטרטגיות עבור המדיום הדיגיטלי המבטא את האסטרטגיה העסקית. בסביבה שיתופית, המשתתפים יתכננו פעולות ופרויקט סיום קורס.
גלריה
סטודנטים אידיאליים
פרופיל בוגרים
בוגרי התואר השני בניהול מדיה דיגיטלית, בינה עסקית ובינה מלאכותית צפויים להיות בעלי הכישורים הבאים:
- לפתח פעולות אסטרטגיות המתמקדות בניהול תוצאות בסביבה הדיגיטלית.
- קבלת החלטות באמצעות שיטות אנליטיות המקדמות את התחרותיות של חברות.
- להקים, לפתח ולהוביל צוותים בעלי ביצועים גבוהים.
- לדעת לנהל דרישות סותרות.
למי הוא מיועד
- אנליסטים, רכזים ומנהיגים בכירים, בעלי פוטנציאל לתפקידי ניהול.
- יועצים ועצמאים העוסקים באזור ורוצים לשפר את עצמם לשרת חברות בינוניות וגדולות.
- חברות, משרדי פרסום ותקשורת שצריכים להכשיר את המנהיגות שלהם.
- רכזים ומנהלים של מגזרים עסקיים שונים.
קבלה
תכנית לימודים
מה תלמד
מקצועות הקורס נתמכים על ידי שיעורי ועידת אינטרנט הנערכים על ידי פרופסורים בעלי ניסיון מקצועי ואקדמי רב בנושא, טקסטים, אינדיקציות ביבליוגרפיות עדכניות ושיעורים מוקלטים. דינמיקה, מקרים וניתוחים קריטיים הם חלק בלתי נפרד מהפעילויות לאורך הקורס, ומעדיפים למידה משתפת.
- שילוב משמעת
מרכז ניהול ואסטרטגיה
- שיווק אסטרטגי
- כספים מיושמים בשיווק
- מנהיגות וניהול אנשים אסטרטגיים
- חשיבה עיצובית ומודלים עסקיים חדשים
מרכז BI ובינה מלאכותית
- מדע נתונים ומודיעין עסקי
- תובנות צרכניות
- דיגיטלי אנליטיקס
- שיטות כמותיות המיושמות לשיווק
- יסודות הבינה המלאכותית
- למידת מכונה מיושמת בשיווק
ליבת ניהול דיגיטלי
- יסודות השיווק
- פלטפורמות דיגיטליות וטכנולוגיה
- ניסיון עסקי
- אסטרטגיית מדיה חברתית
- מרטק ופרסום תכנותי
- שיווק במנועי חיפוש
פרויקט השלמה יישומי
זה מורכב מהכנה מפוקחת של פרויקט יישומי לתכנון תקשורת דיגיטלית ובינה עסקית, תוך התחשבות ביישום המעשי של הפניות תיאורטיות, מושגים ומתודולוגיות שנסקרו במהלך הקורס. הפרויקט מפוקח על ידי מפקח, אשר ישמש כמנחה לפיתוחו ובסיומו יוגש לפאנל אישי להערכה.
*בסיום הקורס הסטודנטים יציגו את עבודת סיום הקורס (TCC) באופן אישי בפני פאנל פרופסורים. המצגת מתקיימת באחת מיחידות ה-ESPM, בסאו פאולו, ריו דה ז'נרו או פורטו אלגרה.